Um...nu prea stiu cum sa incep.
De cateva zile tin capitolul asta salvat in laptop pentru ca nu stiam daca sa il postez sau nu.Am observat ca cititorii si voturile au scazut asa ca ma gandeam ca e timpul sa decideti daca are rost sa continui povestea sau sa grabesc finalul.Nu ma supar oricare ar fi raspunsul.
Casa era goala,exact asa cum sperasem sa fie.M-am furisat si am luat cheia casei de vacanta din Miami.Exact unde parintii mei credeau ca am fost acum o luna.Inca credeau asta.Daca inainte nu le-am spus despre mica mea escapada pe insula cu atat mai putin nu le-as fi povestit despre ea acum.
Am auzit usa de la parter trantindu-se asa ca am intrat repede in camera mea.Am rascucit cheia printre degete si mi-am imaginat zilele frumaose pe care aveam de gand sa le petrec in orasul insorit.As fi putut sa o chem si pe Deby ca sa nu fiu singura.Chiar era o idee buna.
Usa s-a deschis si am tresarit.Mi-as fi dorit sa bata la usa ca sa am timp sa ascund cheile dar ar fi trebuit sa invat pana acum ca tatal meu nu bate niciodata la usa.
-Ce faci cu alea in mana?Doar nu aveai de gand sa pleci asa fara sa spui nimic.
Am incercat sa nu il privesc in ochi si nici sa ii raspund.
-Nu o sa mai ai acum nevoie de ele pentru ca maine mergem sa luam cina cu familia lui Conor.Parintii lui vor sa vorbim despre toate detalile legate de nunta.
Numai cand ma gandeam la Conor simteam ca ziua mea devine mai rea.Am oftat si l-am lasat sa imi ia cheile pentru ca oricum stiam ca tot el va castiga.O cina cu familia Hilton nu parea ceva prea placut.
Din perspectiva lui Harry:
-De ce trebuie sa mergem la un curs de dans?Nu o sa reusesc niciodata sa dansez.E imposibil pentru noi,am protestat in timp ce inaintam pe culoar spre sala de dans in care urma sa ne petrecem urmatoarea ora.
Parea sa fie deja cea mai dificila ora din viata mea,implicit a noastra.Am impins usa si am fortat un zambet.Cinci fete stateau in fata unui laptop si pareau sa se contrazica in alegerea unei melodii..S-au intors toate deodata ca si cum ar fi avut o coregrafie bine pusa la punct si s-au apropiat de noi.
-Buna.Noi suntem Katy,Ashley,Nicole,Jordan si Kim.O sa va invatam astazi sa dansati.
L-am auzit pe Niall razand in spatele meu si mi-am muscat buza inferioara ca sa ma abtin.
-Noi avem o problema cu dansul.Defapt suntem niste dansatori teribili,absolut teribili.Nici macar nu ar trebui sa va pierdeti timpul vostru pretios cu noi.
Louis avea dreptate dar ma si amuza intr-un fel comentariul lui.Cele 5 fete nu aveau de gand sa ne lase sa scapam asa ca am ajuns sa fim asezati intr-un rand in spatele lor.Imi vedeam reflexia in oglinda din fata mea si mi-am dat seama cat de ciudati paream.
-Doar luati-va dupa noi.
Fiecare fata era asezata in dreptul unuia din noi asa ca am incercat sa ma iau dupa miscarile fetei roscate din fata mea dar am ajuns sa ma lovesc de Zayn si amandoi am inceput sa radem.Muzica data la volum minim s-a oprit brusc si cele 5 fete s-au intors din nou in acelasi timp spre noi.
-Nu o sa va tratam ca pe niste celebritati.Oricine ne intrerupe cursul iese afara,a spus fata bruneta din dreptul lui Zayn.
Zayn a rasuflat usurat si ne-am indreptat spre iesire.
-Ajutor! i-am auzit pe Liam,Louis si Niall strigand aproape in acelasi timp.
Regula asta imi convenea si chiar imi era mila de ceilalti care au ramas acolo.
-Ma duc sa iau 2 sucuri,a spus Zayn indreptandu-se spre scari.
M-am asezat la masa de pe hol aflata la putini metri departare de sala.Puteam sa aud muzica mai tare de data asta dar mai puteam auzi ceva.Telefonul meu.
M-am bucuram ca nu l-am lasat in sala.Deja imi puteam imagina cum ar fi fost sa dau buzna acolo in mijlocul cursului doar ca sa imi caut telefonul.
Zambetul de pe chip mi-a disparut cand am auzit vocea Bellei.Trecusera doar cateva zile dar pareau ca au trecut ani intregi de cand nu i-am mai auzit vocea.
-Bella,esti bine?mi-am auzit cuvintele inainte sa realizez.
-Nu prea.Nici nu stiu de ce te-am sunat.Vreau doar sa stiu de ce ai fost atat de las?De ce ai preferat sa pleci?Ai crezut ca daci fugi vei scapa de realitate?
Inainte sa ii pot raspunde am auzit usa deschizandu-se si una din fete a iesit lasand muzica sa rasune pe hol.
-Pedeaspa ta a trecut.Treci inapoi.Avem multe de facut,am auzit-o pe fata careia nu am reusit sa ii retin numele.
Speram ca Bella nu a auzit nimic pentru ca s-ar fi putut interpreta in diferite moduri ceea ce a spus.
-Chiar atat de repede ai trecut peste?In cazul asta nu iti fa griji.O sa trec si eu la fel de repede peste.Aveti multa treaba asa ca va las.
Nu am apucat din nou sa ii explic.Era vorba doar de dans.Nimic altceva dar inchisese deja.L-am vazut pe Zayn urcand scarile cu 2 sticle de suc in mana.
-Nu te mai aseza.Trebuie sa ne intoarcem in sala.A venit una din ele sa imi spuna.
Am eliminat partea cu telefonul primit de la Bella si cum ea a inteles altceva.Aproape a trebuit sa il imping pe Zayn ca sa intre inapoi unde ceilalti stateau pe parchet.Eram chiar surprins ca le-a dat o pauza.
-Inapoi la locuri.Voi doi luati-va dupa colegii vostrii care au fost cuminti si au invatat pasii.
Liam,Louis si Niall au inceput sa rada dar ele erau deja din nou prea ocupate la laptop ca sa ii mai bage in seama.M-am reasezat tot langa Zayn si Liam pregatit sa continui ora de teroare,in mod normal numita si ora de dans.
Din perspectiva Bellei:
Am inceput sa rasfoiesc plictisita o revista.Ma simteam intr-un fel ranita dar poate ca asa s-a simtit si el cand a aflat ca ma voi casatori cu Conor.
Asteptam cu nerabdare sa primesc un raspuns de la adapostul de catei.Era chiar singurul gand care ma facea sa ma simt bine si speram sa primesc locul de munca.
Mi-am petrecut tot restul zilei in camera mea urmarind tot felul de emisiuni.Mare parte din ele de care nici macar nu stiam ca exista.
Ar fi trebuit sa ma distrez.Vacanta mea de vara era planuita intr-un alt fel dar totul s-a schimbat radical.
M-am bucurat cand am deschis usa si am vazut o tava plina cu mancare.Macar mama se gandea la mine si eu ma gandeam ca urmatoarea mea cina va fi in casa familiei Hilton.
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
FanfictionBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...