Din perspectiva lui Harry:
Daca eram singur nu m-ar fi interesat prezenta paparazzilor,dar nu eram.In spatele meu se afla o fiinta fata de care ma simteam dator sa o protejez.
-Bella,fugi la intrarea din partea cealalta daca vrei.
Inainte sa termin propozitia,Bella era deja in drumul spre intrarea din partea dreapta.
''E noua ta iubita?''
''Ne spui cum o cheama?''
''Ce cautai in New York cu ea?''
''Ti-ai facut un nou tatuaj in New York?''
Mi-am pus ochelarii Ray Bean si mi-am trecut o mana prin par in timp ce inaintam printre paparazii care incercau sa blocheze cat mai mult drumul spre masina.
''La o parte!''am auzit tipandu-se inainte sa intru in masina.
Din perspectiva Bellei:
Am inaintat pe la cealalta intrare unde nu se afla nimeni si m-am urcat intr-un taxi aproape imediat.Taxiul a oprit in fata casei mele.Mi-am mutat pe cap ochelarii de soare si am apasat pe clanta.
Nu era mai mult de ora 16:00 dar galagia domnea in casa.Era exact opusul atmosferei de care aveam nevoie.
Am tras aer in piept si am fost sa imbratisez pe toata lumea apoi peste 30 de minute m-am retras in camera mea.Nu lipsisem mult dar totul era exact ca inainte.Acelasi ursulet de plus era cazut intr-un colt dovada ca mama trecuse doar sa aeriseasca.Am scuturat ursuletul primit de la Deby si m-am trantit pe pat cuprinzandu-l in brate.
-De azi inainte te cheama Harry,am spus eu uitandu-ma la el in timp ce ii trasam linii imaginare pe cap.
Usa s-a trantit puternic de perete si am reusit sa citesc pe chipul mamei o furie pe care sunt sigura ca nu o mai vazusem pana acum.
-Bella,explica-mi de ce esti in momentul asta laa TV langa un tip care are deja o iubita.
Mi-am ridicat sprancenele in semn de uimire si am aprins TV-ul care din intamplare era deja pe programul E!
Am ascultat stirea pana la capat in timp ce mama batea nervoasa din picior.Am stins TV-ul imediat dupa aceea si mi-am strans ursuletul ub brate inspirandu-i mirosul parfumului meu.
-Te inseli mama.Harry nu are iubita si in plus e...foarte dragut.
Mama a facut cativa pasi prin camera si mi-a smult ursuletul din brate.
-Bella,te avertizez.Daca umbli cu o vedeta care pe deasupra are si o iubita,nu o sa ai parte de nimic bun si nici nu vei mai locui aici daca faci asta.Ai inteles?
''Ursuletul Harry'' a cazut jos langa picioarele mele si usa s-a trantit cu zgomot.
Un rand de lacrimi mi-au alunecat pe obraji in timp ce formam numarul lui de telefon.O voce ragusita de care imi era deja dor mi-a raspuns.
-Harry,vreau sa vorbim.Vino la noapte in curtea mea.Parintii mei vor dormi si eu ma voi furisa.Te rog,e urgent.
Am auzit doar un ''in regula'' imediat dupa ce i-am dictat adresa.
Am asteptat cu nerabdare ora la care parintii mei se culcau dar nasii ramasi peste noapte s-au culcat dupa miezul noptii asa ca a trebuit sa mai astept putin.I-am trimis un mesaj dupa ora 1 si am inceput sa ma plimb agitata dintr-o parte a alta a camerei.
Dupa ce am primit mesajul asteptat,m-am furisat pe scari si am deschis usa de la intrarea in curte.Am trecut pe langa multitudinea de flori si l-am ghidat in partea din spate a casei langa piscina cu apa proaspat schimbata unde reflectoarele bateau luminand totul in jurul nostru.
L-am ocolit si m-am asezat pe margine lasandu-mi gleznele sa atinga apa.Harry s-a asezat langa mine si si-a adus picioarele la piept cuprinzandu-le cu mainile lui tatuate si bronzate.
Mi-am mutat privirea de la apa si i-am intalnit ochii verzi,'
-De ce nu mi-ai spus ca ai deja o iubita?
Mana lui a atins-o pe a mea dar eu mi-am mutat-o.
-Pentru ca nu am.
-Mama mi-a spus ca din intamplare te-a vazut la TV cu ea.Parca mi-a spus ca o cheama Gemma.
Un zambet i s-a format pe chip in timp ce imi dadea parul la o parte.
-Daca mama ta s-ar fi uitat la stiri de la inceput ar fi auzit si ca Gemma e sora mea.Oricine are dreptul sa isi petreaca timpul liber cu familia,nu-i asa?
Am izbucnit in ras simtindu-ma usurata si mi-am lasat capul pe umarul lui.
-Doar mama...scuze pentru asta.
-Daca tot am venit....ce zici sa ne aruncam in piscina asta frumoasa?
M-am ridicat nestiiind ce sa ii raspund.Ar fi putut sa fie distractiv dar la fel de bine ar fi putut sa vina si parintii mei.Mi-am muscat buza inferioasa si am zambit asa ca el a perceput asta ca un raspuns afirmativ.In secunda urmatoare eram impinsa in piscina simtind greutatea hainelor ude pe mine.
Parul lui adesea cret nu mai exista.M-am agatat de gatul lui incercand sa il dobor dar era mult mai puternic decat mine asa ca tot ce am reusit sa fac a fost sa fiu trasa in bratele lui puternice.
-Reconstituim scena de pe insula?a spus el pe un ton usor obraznic.
-Cred ca da...
Buzele lui umede s-au unit cu ale mele pentru cateva secunde apoi am inceput sa radem in acelasi timp.
M-am indepartat usor si am aruncat cu un val de apa spre el si el mi-a raspuns in acelasi fel.Singura diferenta a fost ca valul aruncat de el m-a atins din plin.
M-am urcat pe salteaua gonflabila aflata langa mine si am plutit pe ea in timp ce Harry se afla pe cealalta de culoare albastra care mergea in aceasi directie cu a mea.
Am tresarit cand i-am simtit respiratia calda langa urechea mea si am alunecat de pe saltea.
Buzele lui in continuare umede mi-au strabatut gatul si maieul meu a inceput sa pluteasca pe apa.Un tipat s-a auzit din directia usii principale si am recunoscut imediat vocea tatalui meu care se uita surprins la noi .Pasii lui s-au indreptat spre piscina si eu m-am desprins usor din bratele lui Harry.
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
FanfictionBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...