Capitolul 9:
Din perspectiva lui Harry:
Am intrat in camera mea de hotel si am tras draperile.Singura priveliste era o multime de oameni,masini si cladiri.Poate ca Bella avea dreptate cand spunea ca e mult mai bine pe insula.M-am schimbat intr-un tricou alb si o pereche de pantaloni albastrii.Mi-am trecut o mana prin par si mi-am pus o caciula albastra.Ciudata combinatie dar era preferata mea.
Din fericire mi-am ales mai multe haine de pe iaht si probabil ca detinatorul iahtului adica Caleb isi va da seama de asta.Am zambit fara sa imi dau seama imaginandu-mi vitoarea posibila conversatie cu Caleb.
Caleb era unul din cel mai buni prieteni ai mei si ne cunoasteam de multi ani.Pot chiar sa spun ca e ca un al 5-lea frate al meu,bineinteles dupa cei 4 colegi de trupa.
Mi-am racorit fata cu apa rece si am lasat prosopul sa absoarba fiecare picatura care imi aluneca pe fata.Mi-am indesat telefonul in buzunarul blugilor si am iesit in aerul torid de vara dintr-un oras foarte aglomerat cum era New York-ul.Stiam ca Bella nu are nimic la ea asa ca am facut o prima oprire la un magazin cu haine.Nu stiam ce i-ar placea,nu stiam nimic.Am intrat in magazin putin dezorientat datorita numarului mare de haine.
O tipa bruneta cu ten masliniu si ochi caprui m-a studiat atent si s-a apropiat de mine cu pasi repezi.Un zambet dragut i-a aparut pe chip cand se afla la un metru distanta de mine.
-Doriti sa va ajut cu ceva?
Am privit in jurul meu.Umerase cu bluze,umerase cu tricouri,pantaloni lungi,pantaloni scurti,umerase cu rochite scurte,umerase cu rochite lungi.Mi-am intors privirea spre ea si i-am oferit si eu un mic zambet.
-As vrea ceva de imbracat pentru o fata dar nu prea stiu ce ar fi mai potrivit.
-Ceva lejer de vara cred eu.O rochita inflorata si o pereche de sandale ar merge foarte bine.
Am luat umerasul intins de vanzatoare pe care se afla o rochita colorata cu cateva flori pe ea.Am studiat-o pe toate partile iar dupa ce am achitat pretul m-am indreptat spre magazinul de pantofi de unde am ales o pereche de sandale cu mici pietricele.Am facut o vizita si pe la magazinul de telefoane in care ca isi dorea sa ia legatura cu cineva.
Am pus plasele de cumparaturi si am adaugat un mic biletel intr-una din plase cu mesajul ‘’Sper sa iti placa si sa le porti la intalnire.Vin dupa tine peste o ora’’.
Am lasat pungile in fata usii iar dupa ce am batut la usa am fugit inapoi in cameramea si m-am trantit in pat.
Din perspectiva Bellei:
Am infasurat in jurul meu un prosop si altul in par pasind in camera.Dupa baia asta lunga si relaxanta piele mea arata de parca ar fi fost ridata.Asta m-a dus imediat cu gandul la una din intamplarile mele cu Deby.Am zambit si mi-am amintit ca auzisem ceva cand ieseam din cada.
Mi-am impleticit picioarele si am deschis usa observand pe jos 3 pungi in 3 culori diferitele.Le-am apucat pe toate odata si le-am trantit pe pat.Un biletel de culoare rosie statea deasupra asa ca l-am luat primul.Nu scria numele dar nu putea sa fie decat de la Harry.
Am scos rochita si am probat-o apoi am facut acelasi lucru si cu sandalele.M-am indreptat spre oglinda si mi-am privit reflexia.Nu stiam cum a facut asta dar a nimerit-o in ambele cazuri.Am luat ultima punga care era mai mica si am descoperit un telefon.Trebuia sa recunosc ca era mai evoluat decat al meu.Ma bucuram ca stiam numarul lui Deby pe de rost asa ca am tastat numarul si am asteptat sa raspunda.
Vocea ei deja cunoscuta s-a auzit la celalalt capat al firului si parea foarte binedispusa.
-Sunt Bella.Fata aia care a plecat pe insula pustie.Stii?
-Bellaaaa!Dar ce e cu numarul asta?
-E un telefon nou.
-Nu imi spune ca s-a deschis un magazin de telefoane pe insula.
Am ras putin la gluma ei.
-Ce glumeata esti.Nu,nu s-a deschis.Sunt in New York…Harry si ideile lui.
Un mic tipat s-a auzit apoi vocea ei a revenit.
-Sunteti deja impreuna?
-Ce?Nu,nici vorba.Niciodata.
Un raset mai degraba masculin s-a auzit pe fundal iar eu m-am pregatit sa ii pun o multime de intrebari.Am luat o gura de aer si am inceput.
-Cine a ras acolo?Cum il cheama?Il cunosc?Ce culoare are la par?E dragut?
-Bella realizezi ca mi-ai pus 5 intrebari fara ca macar sa iei o pauza?Cred ca nici mama nu reuseste asta.
Mi-am lipit corpul de mobila rece si am continuat sa imi tin telefonul lipit de ureche.Mi-am lasat parul liber si l-am ciufulit putin in timp ce o ascultam.
-Nu pot sa iti spun acum.Te sun eu maine.
-Oh secretoaso.
-Distractie placuta prin New York!
-Da da mersi.
Am trantit telefonul ep pat si mi-am trecut o mana peste rochie.Marele noroc era ca parul meu nu statea prea rau dupa baie.Brusc mi-am amintit de parintii mei care credeau ca sunt in Miami.
Le-am trimis repede un mesaj la amandoi cu acelasi text
‘’Ma distrez de minune cu prietenele mele in Miami.Inca nu stim cand ne intoarcem.Va iubesc.Pa.’’
Bineinteles ca era o minciuna.Am inceput sa butonez telecomanda si am tras concluzia ca programele din New York erau foarte diferite fata de cele din Londra.Mi-am sprijinit capul de marginea fotoliului si am deschis ochii cand am auzit o bataie in usa.
In prag statea singura persoana pe care o cunosteam in orasul asta.Parul cret si usor ciufulit,un zambet pe fata,un tricou negru,o pereche de pantaloni stramti si o pereche de tenisi.Asta am observat dupa ce l-am studiat putin.
-Pregatita?
Am incuvintat din cap si am facut un pas in holul hotelului.
____________________________________________________________________
Stiu ca nu e prea reusit dar am avut de invat pentru teza si l-am scris aseara.Ma gandeam sa postez sambata capitolul nou din ''Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles!''dar termin astazi de scris capitolul si maine il postez daca vreti:).
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
Hayran KurguBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...