Capitolul 31

1.9K 96 12
                                    

Stiu ca ar trebui sa ma ocup mai mult de poveste din respect pentru voi in primul rand dar timpul e cel mai mare inamic al meu.

 

Totusi lectura placuta si sper sa va placa. x

Din perspectiva Bellei:

''Promite-mi ca nu o sa il mai vezi niciodata pe Conor''.

Cuvintele lui se auzeau vag in mintea mea amortita dupa momentele petrecute mai devreme.Am iesit din piscina si mi-am infasurat un prosop alb in jurul corpului meu ud.

Harry a intrat in curte cu o plasa si in scurt timp a intins pe masa o caserola cu capsuni si alta cu fructe de padure.Nelinistea inca ma apasa chiar daca in momentul de fata imi era prea bine in bratele lui calduroase si protectoare.

-Ma gandeam sa mergem in casa sa vedem un film.Am cateva DVD-uri cu filme noi pe acolo.

Mi-as fi dorit mai mult ca oricand sa raman la el dar stiam ca parintii mei ar alerta imediat politia si problemele mele s-ar inmulti considerabil.

-Mi-ar placea dar trebuie sa ma intorc acasa.

-De ce?Parintii tai ar crede ca esti la servici.Nu ar banui niciodata ca ai fost concediata si ca esti la mine.

-Defapt ai dreptate.

Uitasem complet ca am fost concediata.Harry era vinovat pentru tot.Din cauza lui uitam totul dar el era singura persoana pozitiva din viata mea la care din pacate trebuia sa renunt in scurt timp.M-am cuibarit mai bine langa el si mi-am savurat fragutele delicioase.

Din perspectiva lui Conor:

Cand am deschid ochii o durere ingrozitoare de cap m-a lovit.Am scanat camera in cautarea a aceva,a cuiva dar nu era nimeni.Liniste deplina.

Mi-am scuturat hainele si am luat un taxi pana la locul la care lucra Bella.Trebuia sa am o discutie serioasa cu ea acum ca gandeam mult mai limpede.Ajuns acolo am constatat ca Bella a fost concediata dar mai multe informatii puteam sa aflu de la o tipa numita Julia.O angajata m-a condus pana in fata biroului ei si am ezitat pentru cateva secunde dar am decis ca nu am nimic de pierdut.Poate doar ceva timp.

O femeie care aproximam ca nu aveam mai mult de 22-23 de ani statea cu ochii atintiti la un laptop.Ea s-a ridicat si mi-a strans mana in ciuda starii nu prea bune in care ma aflam.

-Va servesc cu un whisky?

Am clatinat din cap simtind o greata profunda cand si-a turnat whisky in har si a inceput sa soarba din el.Mi-a ajuns cu bautura.

-As dori sa stiu cand si unde a plecat Bella.

-In calitate de ce intrebati?

Mi-am trecut o mana prin par incercand sa imi pastrez calmul de care aveam atata nevoie.

-In calitate de viitor sot.

Ea a ridicat curioasa o spranceana dar nu a mai spus nimic si eu mi-am fixat privirea in alta parte a incaperii.

-A plecat acum vreo 2-3 ore cu un frumusel.Harry?Da,asa il chema.

Am avut impulsul sa sparg ceva dar am reusit sa ma abtin,felicitandu-ma mintal pentru asta.Trebuia sa o iau de langa nenorocitul ala inainte sa fie prea tarziu.

-Am nevoie de adresa lui urgent.

-Imi pare rau.Avem adresa lui pentru ca a adoptat o catelusa de aici dar adresa e confidentiala.

-Uite,doar tu ma poti ajuta.Sunt disperat.Nu o sa ai probleme cu nimeni.Numele tau nu o sa fie scris niciunde.Asta iti promit.

Ea m-a mai privit pentru cateva secunde si a inceput sa tasteze ceva cu o deosebita atentie asa ca am decis sa nu o intrerup.

-Uite aici.Dupa ce o notezi,te rog sa pleci.Nici macar nu ar fi trebuit sa fac asta dar e o exceptie pentru ca mi-a picat cu tronc baiatul ala.

Mi-am dat ochii peste cap.Ce avea idiotul ala de toate fetele erau inebunite dupa el?Probabil ca nu o sa aflu niciodata.Am smuls un biletel din setul verde si am notat cu grija adresa apoi am mai verificat-o inca o data.

-Raman datoar.

Am bagat biletelul in buzunar si am iesit din birou apoi am chemat un nou taxi.

Din perspectiva lui Harry:

Fimul se apropia deja de sfarsit.Un film in care un tip trebuia sa isi paraseasca iubirea vietii si sa o lase in mainile unui traficant periculos si tipul urma sa se intoarca sa isi salveze iubita si probabil ca la sfarsitul filmului dupa ce o va salva vor trai fericiti pana la adanci batraneti.Ce frumos.Macar daca filmele ar coincide mai mult cu realitatea.

Mi-am intors privirea in dreapta mea unde Bella dormea.Avea un somn prea frumos ca sa o trezesc asa ca am decis sa o las sa doarma pana la sfarsitul fimului.Interfonul a sunat si m-am grabit sa raspund inainte ca Bella sa se trezeasca din cauza zgomotului enervant produs.

''Deschide nenorocitule.Stiu ca Bella e aici''.

Am aruncat inca o privire spre Bella care dormea ca un ingeras si am iesit afara.Conor statea in fata portii cu bratul sprijinit de gratiile ei.

-Esti atat de naiv daca tu chiar crezi ca o sa iti deschid.Bella nu e un obiect pe care sa il revedici cand te trezesti dupa o noapte de betie crunta.Ea e un om cu sentimente.Sentimete pentru mine.Bella nu te iubeste si tu ar trebui sa accepti asta si sa o lasi libera.

Acum puteam sa ii spun orice pentru ca eram pe proprietatea mea si nu in mijlocul strazii ca sa ma poate ameninta din nou cu un briceag.

-Styles,nu fi incapatanat.Totul e deja pregatita pentru nunta chiar si in cel mai mic detaliu.Parintii mei si ai ei abia asteapta sa se inrudeasca.O sa fim ca o familie mare din care tu nu o sa faci parte.Abia astept sa o duc pe Bella undeva departe unde sunt sigur ca nu o sa o mai gasesti niciodata.

Daca incerca sa ma provoace,cineva trebuia sa ii spuna ca ii iesea de minune dar nu mai aveam de gand sa intru in jocul lui stupid.Conversatia asta despartita de niste gratii ma gacea sa ma simt ca un detinut,doar ca nu puteam inca sa spun cine ar fi detinutul si cine ar fi simplul vizitator.

-Iti propun ceva.Tu o lasi pe Bella libera iar eu iti fac cunostinta cu cate fete vrei tu.

Stiam ca propunerea mea era usor disperata dar era ultima mea idee.Mi-am epuizat creierul gandindu-ma la ceva mai bun dar am esuat total/

-Nici vorba.Acelasi lucru pot sa ti-l propun si eu Styles.

-Atunci bani?

-Parintii mei se invart in cele mai inalte cercuri.Chiar crezi ca am nevoie de banii tai stupizi?O vreau doar pe Bella.Oricum Co sa o am.E doar o chestiune de o perioada scurta de timp.

''Harry?''

Mi-am intors privirea ca sa o vad pe Bella in pragul usii invelita cu o pature subtire.Am sperat ca nu va veni dar a inchis usa si s-a indreptat spre noi.

''Conor ce cauti aici?''

''Am venit sa te iau si sa te duc acolo unde iti este locul.Acasa.''

Situatia asta nu mai putea continua asa.Trebuia sa pun piciorul in prag chiar daca totul urma sa fie decisiv.Am luat-o de mana pe Bella si Conor a fost vizibil enervat de gestul meu.

-Bella,imi pare rau ca trebuie sa te pun intr-o situatie dificila dar nu mai pot continua in felul asta.Eu sau Conor?

Intalnire pe insula secretaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum