In sfarsit am reusit sa il pun chiar daca am stat aseara sa scriu destul de mult timp ca sa il pot posta astazi.Nu mai conteaza oricum.Lectura placuta! :)
M-am foit pe scaunul meu si i-am multumit chelneritei care ne-a adus comanda.
-Intr-un fel.Chiar nu stiu ce suntem in momentul asta.
Doua fete care tocmai intrasera in cafenea s-au asezat la o masa apropiata de a noastra.Una din ele si-a indreptat mana in directia mea si a susotit ceva cu cealalta.Speram ca Patrick sa nu fi vazut dar lui nu ii scapa niciodata nimic.
-Le cunosti? a intrebat el vizibil confuz.
-Nu,am raspuns eu cat se poate de sincer.
El a continuat pe acest subiect chiar daca imi doream sa nu o faca.
-Ele par sa te cunoasca.Bella,imi ascunzi ceva?Daca nu imi spui sa stii ca ma duc la ele si o sa le intreb de unde te cunosc.
Ochii lui de culoarea albastru cenusiu ma priveau si parea ingrijorat.Am oftat si am decis sa ii spun.
-In regula.Mai inainte m-ai intrebat daca am un iubit.Nu stiu daca a fost vreodata sau e iubitul meu dar e vorba de un cantaret.De acolo probabil ca ma stiu fetele alea.
Ingrijorarea de pe chipul lui s-a transformat brusc in curiozitate.
-Il cheama Harry.Harry Styles dar nu mai vreau sa vorbim despre asta,am continuat eu.
El a incuvintat si am povestit despre alte lucruri.Lucruri din copilaria noastra care ma faceau mereu sa zambesc.
Peste aproape o ora Patrick a achitat nota si ne-am intors la spital.
Din perspectiva lui Harry:
Camera de la hotelul din Mexic era mai linistita decat imi doream sa fie.Am deschis televizorul dar l-am inchis la scurt timp pentru ca nu intelegeam nimic din ce se vorbea acolo.
Nu stiam ce decizie sa iau in privinta Bellei.Poate era mai bine sa o uit.Poate ca va fi fericita cu Conor si poate chiar va ajunge sa il iubeasca pe Conor.Oricum nu as fi reusit sa trec peste decizia tatalui ei.Acum aveam si mai putine sanse pentru ca distanta era un impediment.
''Bella,poate ca e mai bine sa uitam ca ne-am intalnit vreodata.Poate ca suna dur dar trebuie sa ma detasez de tot ce se intampla.Sunt sigur ca tatal tau va reusit tot ce si-a propus si sper doar ca vei fi fericita alaturi de Conor pentru ca atunci voi fi si eu cu adevarat linistit.Nu te obosi sa ma cauti.Voi fi plecat pentru cateva saptamani''.
Am terminat de scris mesajul lung si m-am trantit pe pat.
Din perspectiva Bellei:
Cand am ajuns acasa l-am vazut pe tatal meu stand la masa.Parea extrem de nervos si speram sa se termine totul cu bine.
-unde e cine Kate?Unde ati fost pana acum?l-am auzit tipand.
Eram satula de tipetele lui asa ca am rabufnit inainte ca mama sa spuna ceva.
-Stii unde am fost?Am fost sa iti vedem nepotelul de care probabil ca nici macar nu iti pasa.Tie nu iti pasa de nimeni inafara de tine.Toti trebuie sa facem asa cum spui tu.Ei bine asta s-a terminat.
Mama a fugit la bucatarie sa pregateasca cina in timp ce eu am ramas in living.
Ma certam cu tatal meu.Persoana pe care nu o mai recunosteam pentru ca se schimbase extrem de mult in ultimii ani.Era interesat doar de bani si de afacerile lui si noi paream doar niste angajate pentru el care trebuiau sa ii asculte ordinele fara sa protesteze.
-Invata sa te controlezi Bella.Nu stiu daca lui Conor ii va placea atitudinea ta.
-Nu o sa ma casatoresc cu el.Intelege odata pentru totdeauna.
Am fugit pe scari in timp ce lacrimile imi cadeau pe obraji.M-am abtinut atat de mult sa nu plang in fata lui pentru ca nu imi doream sa isi dea seama cat de slaba sunt in realitate.
Am zambit cand am vazut ca am un mesaj nou de la Harry.In sfarsit.
Am citit intregul mesaj si noi lacrimi mi-au alunecat pe obraji,Renuntase atat de usor si ma facea sa cred ca nu e persoana potrivita pentru mine.Poate chiar nu era.Intr-un fel m-a dezamagit total.
Mi-am sters furioasa lacrimile si mi-am aruncat apa pe fata.Stiam exact unde il voi gasi pe tatal meu.Am batut la usa si am auzit un raspuns afirmativ.Am intrat si l-am surprins semnand niste acte.
M-am asezat pe scaun fara sa ii cer permisiunea si mi-am pus mainile peste genunchi vizibil agitata pentru ca aveam sa ii comunic ceva foarte important.El si-a ridicat privirea de la acte asteptandu-se sa vorbesc cat mai repede.
-Am luat o decizie.Pregateste nunta.O sa fiu acolo.
El s-a ridicat de pe scaun si a zambit.Nu l-am mai vazut de mult zambind si trebuia sa recunosc ca am fost surprinsa.
-Ce te-a facut sa iti schimbi radical parerea pentru ca acum o ora imi spuneai cu totul altceva.
-Prefer sa nu iti spun asta.Doar multumeste-te cu asta si fa ce ti-am cerut.
In mai putin de cateva secunde un cec mi-a fost intins.Am privit cecul plina de dispret si l-am rupt in doua in fata lui.
-Nu am nevoie de banii tai murdari.Nu am facut asta pentru tine.Tine minte.
Gestul meu a fost unul neinsemnat pentru el si mi-am dat imediat seama de asta.Am iesit din birou si m-am indreptat spre camera mea.
Tocmai am luat o decizie care imi va schimba viata pentru totdeauna.Eram constienta de asta.Stiam deja ca nu voi fi deloc fericita alaturi de Conor dar stiam si mai bine ca nu voi putea fi nici cu Harry pentru ca el renuntase mult prea usor.
Mi-am luat ursuletul in brate si m-am indreptat spre geam.Pe ursulet obisnuia sa il cheme Harry.Piscina imi amintea de el.Totul din jurul meu imi amintea de el.Asteptam sa plec din casa asta dar stiam ca asta se va intampla abia dupa ce ma voi casatori cu Conor si asta se va intampla curand.
CITEȘTI
Intalnire pe insula secreta
FanfictionBella este o adolescenta de 19 ani careia nu ii plac lucrurile tipice.Ea decide sa plece in vacanta de vara pe o insula pustie de care credea ca doar ea stie.Dar ce se intampla cand pe insula apare Harry Styles?Cum va reactiona fata care are o parer...