34. circle room talk

126 28 25
                                    

קולות רועמים מילאו את חדר הדיונים כאשר כל בני המלוכה הצעירים נכחו ביום ובשעה שנקבעו להם בידי המלך ג'ון ג'ונגהיון. בעבר, רק טאהיונג הרגיש חמימות בליבו כלפי ג'ונגקוק, אך בשיח שנוצר בין המלכים לעתיד, לאחר שיורש העצר של ממלכת קים השלישית סיפר את השתלשלות האירועים בימים האחרונים לפני היעלמותו של הצעיר, נראה שג'ונגקוק הצליח להשפיע על גם כל השאר... ובכן, כמעט.
לאחר המסע שלהם ביחד, התאומים מין יונגי ויונג'י הרגישו מן מחויבות כלפי הנסיך הצעיר, כלומר, הבחור חווה לא מעט בשביל מישהו שהיה לא מהעולם שלהם, ואם טענתו הייתה נכונה ובעולם בו גדל לא היה קסם, אז הקושי להבין את הסיטואציות בהחלט היה גדול בשבילו, והוא הצליח להיסתדר בצורה סבירה...
הבשורה על כך עברה גם להוסוק- בעלה לעתיד של הנסיכה יונג'י, מה ששימח אותו לגלות שג'ונגקוק לא היה מכשף אחרי הכל, למרות הבגדים המוזרים שלבש ביום בו הופיע בארמון של המלך ג'ון, כלומר אחיו הבכור של הבחור.

קים סוקג'ין שמע יותר לעומק מאביו אודות ההשערות שלו על קרבתם, כמובן שהוא לא יכל לשמור זאת לעצמו והעביר אותן הלאה אל הנסיך נאמג'ון הישר מממלכת קים השניה, חברו הקרוב והאהוב.
אפילו המלך עצמו ידע בליבו מלכתחילה שזה היה אחיו הצעיר, הבחור שידע מה חרוט על משחק הגו שאביו בנה, הנער שיכל לתאר בצורה יוצאת דופן מפתח עשוי עץ אשר נוצר במיוחד בשבילו, הילד שזז בחוסר נוחות וגרם ללחי שלו להיחתך, הצעיר שהפך ללא אחר מגבר חסון שעליו יהיה למסור לו את ממלכתו.

היחיד שנותר היה לא אחר מאשר הנסיך ג'ימין, יורש העצר של ממלכת פארק אשר שכנה על חופיו של הים הגדול. "אז אתה טוען שהקסם שלו היה מספיק חזק כדי שיעלם במערה שחוסמת אותות קסומים?" שאל הנסיך הבלונדיני בחוסר הבנה, עיניו התכולות החזירו ניצוצות של אור מן הנברשת אשר האירה את החדר ושמרה עליו  מהחשכה שהאפילה עליהם בערב הזה.
"הוא אמור להיות המלך הכי חזק שנולד עד כה, למה שהוא לא יצליח?" שאל טאהיונג בחוסר הבנה, האשמה על מה שכמעט עשה לג'ונגקוק סירבה לשחרר מליבו והוא הבטיח לעצמו שלא ייתן לאף אחד לגרום לו לפקפק בשני יותר... לא אחרי שהוא הוכיח את עצמו במספר דרכים שונות לאורך כל הדרך.

"כי בשביל מישהו שרק התחיל להשתמש באבן זה לא אפשרי!" החל ג'ימין להציג את טענתו, מקווה ששאר לבריו ישימו לב לכל החורים שהיו בסיפור הזה... "עד עכשיו כל בני ג'ון עברו אימונים מפרכים כדי שיגיעו למצב שהם יודעים לשלוט ככה באבנים שלהם." סיים הנסיך הבלונדיני את דבריו, אולי בסופו של דבר הג'ונגקוק הזה באמת היה משהו מיוחד, אבל מפגישה חד פעמית איתו, ג'ימין לא יכל להתלהב יותר מידי מהעובדה שכולם החליטו שהוא באמת היה הנסיך האבוד.

טאהיונג התרגז במושבו, מנסה שלא להתחיל מריבה עם השני, הרי מה הג'ימין הזה ידע בכלל? הוא נח בארמונו על שפת הים בזמן שג'ונגקוק נאבק על חייו מספר פעמים במהלך השבוע בו היה איתם.
"אתה מפספס את הנקודה." קטע המלך ג'ון ג'ונגהיון את טאהיונג שניסה להוציא משפט מפיו, יודע שאם שני אלו יתחילו להתווכח, הדיון יהפוך למרדף של חתול ועכבר, כיאה לשני הבחורים הצעירים ביותר שבחדר, זוג הגברים שעשו הכי הרבה צרות מבין כל הנוכחים. "יש המון סימנים בדרך שמצביעים על מי שהוא, אולי כולנו טועים, אבל שווה לחכות לו במידה והוא יופיע באיזור של כל אחד מאיתנו, אנחנו מחויבים להיות עירניים."

Seven stars/TaekookWhere stories live. Discover now