🎆Geçmişten Kesit🎆

41 3 2
                                    

Bu kurgu tamamen hayal ürünüdür lakin yazarın gerçek hayatına dayalı hissettiği duygulardan oluşturulmuştur.

İlahi Bakış Açısı

2 Yıl Önce

Genç kız tarağı sarı saçlarından geçirdi. Saçlarını çok severdi, özenle bakardı. Saçları onun her şeyidi, öyle çok severdi ki saçlarını onlar olmadan kendini eksik hissediyordu.

Aynanın karşısına geçmiş sarı saçlarını narin ve yavaş bir şekilde taramaya özen gösteriyordu genç kız. Bugün arkadaşları ile buluşacaktı. Hayatını seviyordu, onu seven arkadaşları vardı ve varlıklı bir ailesi vardı. Hayatı ona ödülmüş gibi geliyordu.

Bunları düşünürken tam o anda kapıyı çalmadan içeri giren annesine baktı genç kız. Annesi ile varlığını sürdüren ufak kavgaları olmasına rağmen çok severdi genç kız annesini. Annesi ona doğru adımladı.

''Sera? Ne yapıyorsun tatlım?'' dedi onun gibi sarı saçlara sahip olan annesi. Sera saçlarını annesinden miras olarak almıştı.

''Saçlarımı tarıyorum. Kızlar ile dışarı çıkacağız.'' dedi genç kız neşe içinde. Annesi kızının elinden tarağı almış, kızının saçlarını tarama görevini kendi üslenmişti.

''Sana yardımcı olayım.'' dedi annesi tarağı kızın saçlarından geçirerek. Genç kız gözlerini kapamış kendi kendine bir şarkı mırıldanmaya başlamıştı.

''Geçen senin arkadaşından birini Kılıçların oğlunun yanında gördüm.'' diyen annesin soğuk sesi ile oda adeta buz kesmişti. Sera gözlerini açıp annesine baktı.

''Pınar mıydı adı ne. Pek bilmiyorum zaten beni alakadar etmez kim olduğu. Ama Kılıçların oğluna bir şeyler besliyormuş gibi bir hali vardı.'' dediğinde Sera yalnızca aynadan annesine baktı.

''Pınar mı? Onun öyle şeylerde gözü yok anne.'' dedi genç kız hızlıca. Konunun uzamasını istemiyordu. Annesi tarağı biraz sert geçirerek taramaya devam etti kızının saçlarını.

''Pek de öyle görünmüyordu. Oğlanla sırnaşıyor gibiydi. Senin Kılıçların oğlu ile beraber olduğundan haberi yok mu?'' dediğinde Sera buz kesildiğini hissetti.

''Anne ben Asırla beraber değilim.'' dedi Sera mırıldanarak. Annesi tarağı sertçe saçlarına geçirince genç kız yüzünü buruşturdu.

''Asırla beraber değil misin? Geçen gün onu sevdiğini söylüyordun.'' dedi annesi sertçe.

Evet Asırla yakındı ama ona karşı duyguları var mıydı bilmiyordu bile.

''Değiliz.'' dedi yutkunarak. Annesi tarağı bırakıp derin bir nefes alarak kızına baktı.

''Aptalsın. Elindekinin bir anda kayıp gitmesini izleyecek kadar aptalsın kızım.'' dediğinde kız kalbinin ağrıdığını fark etti.

''Senin iyiliğini istiyorum Sera.'' dedi annesi ellerini kızının omuzlarına koyarak.

''Bizden sonra tüm mirasımıza ev sahipliği yapacak olan kişi sensin. Kılıçların desteğini alırsak çok daha fazla büyüyeceğiz ve senin yaşayacağın hayat daha da güzelleşecek.'' dedi annesi kızına fısıldayarak.

''Bir erkeğin gönlünü fethetmek bu kadar zor olmamalı Sera. Tek yapman gereken Asır'ın gönlünü fethetmek.'' dedi kızın omzundaki elini sıklaştırarak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp Kırıntıları |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin