Am apucat să-i dau doar un bip , când am auzit un ciocănit puternic la uşa de la intrare.Am coborat jos gândindu-mă că e mama sau poate Andra.Nu era.Era tata.
El?Ce căuta el aici?O căuta pe mama?
S-au auzit alte bătai în uşă.De data asta am deschis uşa.Tata nu a aşteptat nici măcar o secundă, sau măcar un bună.Putea să fie şi un hoţ la uşă că tot nu îi păsa.Oricum , de ce i-ar păsa?Doar nu e casa lui , nu?
-Ce faci aici?Unde e maică-ta?spune el pe un ton nervos
-Plecată.De ce?
-Nu e treaba ta.
Îmi sună telefonul.M-am dus dupa el , deşi nu vroiam să îl las pe tata singur în casă.Era Amanda.
-Bună ,Amanda!zic eu pe un tol cât de vesel posibil.
-Bună.S-a întâmplat ceva?
-Da , dar acum nu prea pot să vorbesc , e tata aici.
-Mhî.
-Poţi să treci pe aici?
-NU!se aude din cealaltă parte a camerei
Tata ascultase tot ceea ce vrobisem.Nu ştiam că se auzea atât de tare , dar nici prin cap nu-mi trecea că o să răspundă el pentru PRIETENA mea!Era de aşteptat să răspundă în numele meu , dar în numele Amandei?!A înnebunit complet?
-Ăla e ...
-Da.Vrobim mai târziu.
I-am închis fără să mai ascult ce zice.
-Ce ai?!zic eu, practic urlând către tata
-Cum adică ce am?!
-Cum poţi să îmi asculţi conversaţiile?De fapt , eram sigură că o să îmi asculţi conversaţiile aşa că nici nu mi-a mai păsat , dar să răspunzi în locul prietenei mele?Cum poţi să faci aşa ceva?Cum crezi că se simte ea?
-Nu ştiu.Nu îmi pasă.
-Atunci poţi să ieşi la fel de repede cum ai şi intrat.Uşa e pe acolo , dar cred că eşti destul de familiarizat cu uşile ,aşa că nu am să te mai conduc.
-Cum îţi permiţi TU să vorbeşti cu mine aşa?Eu te-am crescut şi tu aşa mă răsplateşti?
-Tu mai crescut?Tu nu ai făcut nimic.Nimic pentru mine sau pentru oricine altcineva.
-Şi ce sugerezi? Că maică-ta a facut munca?Eu v-am adus toţi banii în casă , fără mine nu faceţi nimic.
-Mama mea a avut grijă de mine , de casă şi de tine!Dar ţie nu ţi-a păsat şi acum umblii pe străzi după o altă cocotă , care are măcar o cameră unde să dormi , dar se pare că până şi ELE îţi arată unde e uşa , nu doar propria fiica!
Nu mai puteam să respir când am terminat propoziţia.A plecat fără să zică nimic , trântind uşa.Am scăpat de el.
Am început să plâng.Ca un bebeluş care nu mai ştie ce să spună , sau cum să spună ce vrea şi doar plânge ca să explice că ceva e înneregulă.Am auzit cum uşa se deschide şi se închide la loc.Am crezut că e tata , dar nu m-am ridicat , nici nu m-am uitat.Două mâini subţiri m-au prins din spate.Mi-am ridicat capul şi am văzut faţa Amandei zâmbind cald.
-Ai-ai venit?
-Da.Am auzit că tatăl tău e aici şi n-am mai aştepat să văd ce s-a întâmplat înainte de asta.Speram să nu dau de el şi când l-am văzut plecând am început să alerg înspre casa ta.
-Mulţumesc.
-Pentru?Tu mai chemat deci nu e mare chestie.
-Andra ..a avut treabă .De aia te-am sunat.Nu vreau să ne împăcăm.
CITEȘTI
Alishia's walk of fame(in curs de editare)
General FictionTocilarii.Persoanele care vor sa schimbe cine sunt.Ei bine , nu si Alishia.Ea este mandra cu statutul ei de tocilara , sau cel putin asa credea.Cand cel mai popular baiat din scoala , si totodata hartuitorul ei , se ofera sa ii fie iubit , aceasta a...