Am lăsat la oparte ideea lui Dean cu "norocul" meu.EL nu era norocul meu!Era doar băiatul de care am crezut că m-am îndrăgostit.De ce?Pentru că era singurul care se comporta frumos cu mine , care mă ajuta.Nimic altceva.Noi trebuia să rămânem doar prieteni.Nici măcar prieteni , amici , sau mai bine să nu ne vorbim deloc.Nu vreau să îmi stric reputaţia pentru un admirator cu care m-am sărutat cândva.
Din camera cealalta se auzea telefonul , aruncat undeva , dupa cearta cu tata.M-am dus înspre el şi când am văzut că e Matt , mi-a scăpat un oftat.Probabil că vrea să se despartă de mine după noaptea trecută.
-Alo!spun eu încercând să par bine dispusă
-Ali , bună!Cum te mai simţi?Aseară nu arătai prea bine.
-Sunt bine.M-am trezit doar cu o ...mică durere de cap , dar acum nu mai am nimic.
-Mă bucur să aud asta.Mă gândeam , poate vrei sa mergem la o cafenea , sau undeva să luam micul dejun.Desigur, dacă nu ai mâncat deja.
-Nu , nu am mâncat ,dar cât e ceasul?
Ma-m dus în bucătărie şi am văzut cifrele scrise pe radio.Era 10.Nu pot să cred!La cât m-am sculat oare?
-E 10 şi ceva.M-am gândit să nu te trezesc foarte devreme , poate te simţi rău , dar văd că tu ai fost destul de matinală!La cât te-ai trezit?
-Ăăă...sincer , nici eu nu ştiu.Nu m-am uitat la ceas.
-Ok.Deci , cum rămâne cu micul dejun?
-Sună bine!Adică , nu am mâncat nimic şi mi-ar plăcea să merg cu tine.
-Ok.Ajung în 40 de minute.
-Bine.
După ce i-am închis am fugit către duş.Mi-am făcut un duş rapid şi am stat să mă holbez în şifonier pentru 10 minute.Până la urmă mi-am pus o fustă albă , scurtă , de vară , un tricou şi nişte sandale , fără toc.Mi-am lăsat părul desprins şi mi-am dat numai cu rimel şi puţin ruj.Era dimineaţă şi mie îmi plăcea să arăt naturală.Afară se încălzise mult , având în vedere că ne apropiam de vară.
Peste o lună va şi fi balul.Tematica era "bal mascat".Nu mă prea încânta ideea ,dar nu puteam găsi una mai bună , aşa că nu am protestat.Mai aveam 20 de minute de aşteptat.De ce îi lua aşa de mult lui Matt?
M-am dus în sufragerie şi mi-am dat drumul la televizor.Nimic bun la ora asta.Numai desene animate şi lecţii de gătit.Până la urmă am găsit un documentar despre delfini.Îl mai văzusem de 3 ori , în nopţile în care nu aveam ce să fac , când terminasem să învăţ sau ...de fapt , mai mereu.îmi plăceau lucrurile astea.Mă reprezentau.Oare lui Matt îi plac?
Cineva a sunat la uşă , iar eu mi-am luat repede micuţa mea geantă albă şi am deschis cu zâmbetul pe buze.Era mama, nicidecum Matt.
-Se pare că nu pe mine mă aşteptai.De ce eşti îmbrăcată aşa?Pleci undeva?
-Da.
-Unde?
-Ah...nu e treaba ta!
Mama a făcut ochii mari.Nici nu ştiu de unde mi-au venit cuvintele ,dar dacă am început trebuie să o duc la capăt , nu?În ultima vreme parcă fura mea era posedată!
-La ultima verificare erai fata mea , nu?
-La ultima verificare tata nu ar fi trebuit să vină aici ,nu?
-Tatăl tau a venit aici?
-Da.
-Şi tu ce i-ai zis?
CITEȘTI
Alishia's walk of fame(in curs de editare)
General FictionTocilarii.Persoanele care vor sa schimbe cine sunt.Ei bine , nu si Alishia.Ea este mandra cu statutul ei de tocilara , sau cel putin asa credea.Cand cel mai popular baiat din scoala , si totodata hartuitorul ei , se ofera sa ii fie iubit , aceasta a...