Capitolul 18

414 20 9
                                    

Au trecut 4 luni de cand am iesit din spital , iar eu impreuna cu Dean , Amanda ,Andra si Damian iesim zi de zi impreuna.Scoala merge din ce in ce mai bine ,iar acum , fara Matt totul este mult mai linistit prin holurile scolii.Nu pot sa zic ca imi pare rau pentru el , dar atata timp cat el a vrut sa faca asta , va plati.

Chiar daca au trecut 4 luni , inca sunt in stare de soc.Nu imi vine sa cred ce puteam sa patesc , dar se pare ca "Cel de Sus" tine cu mine si acum sunt in siguranta acasa.Oricum , eu si Dean am inceput in sfarsit o relatie serioasa.Si inainte aveam scaparile noastre de moment , dar de data asta e oficiala.Azi urmeaza sa vina la mine ca sa invatam la algebra.Avem teste peste teste , iar cum eu nu sunt asa prietena cu matematica , il am pe el sa ma mai ajute.

-Ali , a venit Dean!striga mama

-Spune-i sa urce.

Nu mai avea rost sa cobor eu pana jos.Oricum tot aici ajungeam.

-Buna , frumoaso!

Ma intorc cu fata la el si zambesc.Adevarul e ca nu eram deloc frumoasa.Abia iesiem din dus asa ca parul meu era legat intr-un coc ciudat.Eram imbracata in niste colanti negri si un pulover larg.Da , am revenit la pulovere.

-Buna!ii zic eu si il sarut scurt

-Totusi , tu chiar ai nevoie sa te ajut la algebra?

Ne asezam pe covorul meu mov si incepem sa scoatem caietele.

-Mmm..putin.Chiar nu inteleg mare chestie din...algebra liniara.

-Ok , cum zici tu.Ti-am adus cateva fise , le putem face impreuna.

-Sigur.

-Deci , daca avem..

-Da 34.E simplu.

Dean se uita la mine curios si amuzat , iar eu ii raspund cu un zambet scurt.

-Ok , m-ai prins.Nu te-am chemat aici pentru algebra , ma descurc bine.

-Atunci?

-Cum tu nu ai niciodata timp sa iesim doar noi doi , m-am gandit ca asta e cea mai buna cale de a te face sa stai.

-Prostuto,am timp mereu, dar credeam ca vrei sa iesim cu totii.Nu trebuie sa ma minti ca sa iti faci rost de timp cu mine.Poti sa imi spui direct.Oricum vroiam sa te intreb ce faci sambata asta.spune el razand

-Nu prea mai stiu ce sa zic.spun eu razand de mine

-Nu trebuie sa spui nimic.Doar nu m-ai chemat aici pentru meditatii , nu?

S-a apropiat de mine si si-a lipit buzele calde de ale mele.Spre deosebire de ale lui , ale mele erau reci ca gheata.Limba lui si-a facut usor loc , contopidu-se intr-un dans ciudat cu a mea.Mainile lui alergau nebune pe corpul meu , lasandu-ma cu mai multa dorinta fierband in mine.Mainile lui au gasit o cale de a intra pe sub puloverul meu , atingandu-mi piele si lasand fiori dulci pe fiecare particica pe care o atingea.Ne-am oprit putin pentru a respira , uitandu-ne unul la altul cu pasiune.Ochii luierau intrebatori , dar eu nu imi dadeam seama care este intrebarea.

Dupa un moment in care ne-am tras sufletul , dansul corpurilor noastre a revenit in miscare.De data asta mai plini de dorinta ca niciodata.Mainile lui au dat incet jos pulovarul.Eu nu am facut nici o miscare fiind pur si simplu inghetata din cauza pasiunii dintre noi.Mi-a luat picioarele si le-a pus in jurul lui , iar eu mi-am agatat mainile in jurul gatului lui.M-a ridicat incet si a mers cu mine incolacita in jurul lui pana la pat , unde m-a asezat incet pe cerceafurile abia calcate.Stiam unde va duce asta , dar nu vroiam sa ma opresc.Vroiam sa il simt langa mine , il vroiam numai pentru mine.

I-am dat tricoul, ce ascundea un abdomen lucrat de luni bune , jos.Ma simteam putin rusinata de acel moment.Eu nu aveam un corp de vedeta , dar al lui arata ca si cum ar fi fost photoshopat.Mi-am pus incet mainile in jurul abdomenului meu , dar Deam mi le-a luat si mi-a zambit.

-Arati perfect.imi spune , ceea ce ma facut sa rosesc si mai rau

S-a apropiat de mine din nou sarutandu-ma , doar ca de data aceasta buzele lui se jucau pe tot corpul meu.Gatul a fost primul atacat si umplut cu sarutari pasionale.Mainile lui imi tineau mainile departe de corp , intinse in sus.Sarutarile lui au coborat si mai jos , iar mana lui dreapta a lasat bretelele sutienului sa cada.A desfacut incet sutienul si si-a continuat sarutarile pe sanii mei.Un mic geamat a scapat din gura mea , geamat ce l-a facut sa zambeasca.Mi-a dat incet colantii jos , iar eu am repetat miscarea pe el.

-Ali , esti sigura?

-Mhm.

Mereu m-am gandit ca baiatul o sa ma intrebe asta asa ca de vreo doi ani ma gandisem ce o sa spun cand o sa o faca.M-am gandit la ceva de genul "Da , sunt sigura.Te vreau pe tine.Te iubesc" sau ceva sentimental , dar acum tot ce imi iesise pe gura era doar "mhm".Gandul la asta ma facut sa rad , iar pe Dean sa se intrebe ce naiba ma apucat probabil.

-Aaa..

-Nu e vina ta.Scuze.spun eu ca sa il lamuresc

A continuat sa ma sarute indepartand si ultima bucata de material ce imi acoperea corpul , facand si la el acelas lucru.Mi-a desfacut incet picioarele cu mainile , iar eu mi-am strans ochii cat de tare am putut.

-Sti ca o sa te doara , nu?

-Normal ca stiu!Nu uita ca eu sunt fata aici!De ce va place voua sa ne amintiti asta?!

-Eu doar..

-Las-o balta.

S-a apropiat incet de mine mi-a sarutat ochii inchisi , apoi fruntea si apoi a intrat in mine.

                                                                              *  *  *

Trei minute.Nimic mai mult.Trei minute care nu vroiam sa se mai termine.Am iesit din dus si l-am vazut pe Deam punandu-si bluza pe el cu o fata nervoasa.Asternutul avea cateva picaturi de sange , aratand ca virginitatea mea a plecat.

-S-a intamplat ceva?il intreb pe Dean , evident frustrat

-Da!

Mi-a aruncat in fata un mic pliculet.Au trecut cateva secunde pana mi-am dat seama ce era si ce facusem.

-O doamne!Am uitat complet de el!Nu se poate..

.Am inceput sa plang ,iar Dean a venit langa mine , luandu-ma in brate si cerandu-si iertare de un milion de ori.

-Du-te la farmacie , cumpara pastile contra sarcinii sau cum naiba se numesc!

-Nu pot.T-i le da numai pe reteta.

-O doamne , am dat de dracu!

-Nu sti inca.Mai asteptam pana...sti tu.

-Ok.Bine , asteptam.Pana atunci , nimeni  sa nu stie nimic , ok?

-Ok.

___________________________________________________________

Ok , asta este penultimul capitol!In urmatorul o sa scriu ceva in genul , ce s-a intamplat peste 8-9 ani ,doar ca o sa vorbesc din perspectiva lui Ali.Sper sa va placa desi nu e lung.

Alishia's walk of fame(in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum