Dragilor , m-am tot gandit ,noapte si zi la prima mea carte , "Alishia's Walk of Fame".M-am gandit cat de mult le-a placut altora , la fel ca mine.Desi are nevoie de o editare ,totusi voi mi-ati lasat voturii ,comentarii ,pareri , ceea ce ma facut sa o continui.Ma gadesc la acele zile in care intram pe Wattpad , stiind ca ma veti ura daca nu voi posta urmatorul capitolul urmator.Acele momente sunt unele de neuitat pentru mine!Sau cand intram si vedem comentarii si voturi...nu pot sa va explic in cuvinte fericirea pe care am avut-o in acele momente!Au fost cred ca cele mai frumoase momente , sa imi vad creatia , munca pe placul a atator oamenii.Dupa cum stiti m-am apucat sa scriu si alte povesti ,insa prima mereu va fi cea mai speciala , de aceea , la indrumarea unor fanii , m-am gandit sa ii continui aventura Alishiei!Da , va exista si voulmul doi!O voi baga din nou pe Ali in noi incurcaturi , noi prietenii si noi locuri.Insa de data aceasta ea va experimenta rolul de mama a unei adolescente.Probabil ca o sa fac parti din viata lui Ali si parti din viata fetei ei.Nu stiu inca sigur ,insa asa mi se pare cel mai bine.Oricum , personajele vor veni iar si sincer , abia astept sa ma apuc de ea!Am pus pe pauza una dintre povesti ca sa pot sa ma ocup si de aceasta , deoarece voi toti imi ziceti sa fac si volumul doi!Observ ca sunteti nerabdatori , sa nu credeti ca nu vad ceea ce imi scrieti , chiar daca nu va raspund pe moment!
Totusi , acesta e unul din motivele pentru aceasta "nota a autorului".Motivul pentru care am facut acest mic capitol este de fapt pentru a va multumii tuturor fanilor!Toti cei care mi-ati dat follow , toti cei care m-ati incurajat sa continui si criticilor pentru ca m-au ajutat sa vad unde greseam!Voi fi mereu recunoscatoare pentru lurcrurile acestea si desi stiu ca sunt prea sentimentala , ei bine , nu am ce face!Prima carte citita , prima carte scrisa.Acestea sunt lucrurile care te fac sa plangi de fiecare data cand te gandesti la ele ,deoarece te fac sa te intorci in trecut , in momentele copilariei ,pe vremea cand incercai pentru prima oara ceva.
Multumesc din suflet pentur tot!
CITEȘTI
Alishia's walk of fame(in curs de editare)
General FictionTocilarii.Persoanele care vor sa schimbe cine sunt.Ei bine , nu si Alishia.Ea este mandra cu statutul ei de tocilara , sau cel putin asa credea.Cand cel mai popular baiat din scoala , si totodata hartuitorul ei , se ofera sa ii fie iubit , aceasta a...