Capitolul 9

552 24 3
                                    

V-am făcut să aşteptaţi , ştiu , dar insipraţia nu mă prea loveşte şi nu ştiu de ce.Sper să vă placă şi...aştept comentariile voastre.

___________________________________________________________________________

-Ali , s-a întâmplat ceva?mă întreabă Andra când ajung acasă

După confruntarea cu Dean şi Amanda , am fost toată ziua abătută.Nici măcar de mâncare nu m-am atins , deşi am încercat să par cât mai fericită posibil.Am folosit scuze că am mâncat pe drum sau că mă durea capul , dar Andra ştia că ceva se întâmplase , iar eu nu vroiam să îi spun.

-Nimic.Mă doare puţin capul.

-Dacă te-ar durea capul ai fi întinsă în pat cu o pungă de gheaţă pe cap , nu în fotoliu uitându-te la televizor.

-Pur şi simplu am o zi proastă!De ce trebuie să şti tu totul?

-Pentru că îţi sunt prietenă!Sau cel puţin încerc să îţi fiu!

-Ahh...mă simt oribil , nu  am stare pentru nimic , ce mai vrei mai mult?Pur şi simplu nu am chef de nimic.

Andra a urcat în camera ei fără să mai zică nimic , dar după 2 minute a coborât înapoi cu un pliant.

-The Red Rose.Locul perfect ca să te mai scoatem din atmosfera asta monotonă.Ce zici?

M-am uitat fără chef pe pliant.Nu era o idee rea.Poate aşa mai uitam de probleme.Sau poate uitam de ziua de azi , complet.

-Bine.Dar nu cred că e un loc prea primitor pentru "copii de 16 ani".

Pe spatele pliantului scria mare şi cu roşu "Copii mai mici de 18 ani să STEA ACASĂ".După zâmbetul Andrei eram sigură că are un plan.Unul care mie nu o să îmi placă.

                                                                             *  *  *

Bărbaţii îmbrăcaţi ca rockeri stătreau în faţa uşii.Aveau mâinile cît picioarele mele şi mai presus de toate , erau plini de muşchi.

-Eşti sigură că e o idee bună?

-Da.Matt a mai venit aici.De la el am pliantul şi tot el ni le-a făcut.Plus ,arăţi mai mare de 16.

-Mda...

Matt ne făcuse acte false.Super.Ar trebui să am încredere şi să nu mai fiu aşa încordată , dar ce pot să zic , nu aveam încredere că o să ieşim de aici fără o bătaie zdravănă.În faţa mea stăteau doi puşti.Aveau mai puţin de 15 ani , dar aveau şi ei acte false.Mi-am zis că dacă ei reuşesc să intre , reuşim şi noi.

Îi mai aveam doar pe cei doi băieţi în faţă ,la coada gigantică care în sfârşit se terminase.Am văzut cum băieţii au dat actele ,iar după două secunde alţi doi bărbaţi au venit din spatele nostru şi i-au luat.Scena s-a produs lângă şirul de oameni.Cei doi băieţii au încercat să fugă ,dar bărbaţiii i-au prins şi i-au bătut.Un pumn în gură şi în stomac la fiecare.

-Voi nu ştiţi să citiţi?Copii NU au ce căuta aici.Hai plecaţi!Sau nu cumva vreţi mai mult?

Cei doi băieţi au alergat , şchiopătând şi plângând.Atunci am zis că după colţ mă aţteaptă moartea .O să mor sigur.

-Actele.

Mi-am scos din geantă falsul şi i l-am arătat.S-a uitat la noi apoi la acte.Ni le-a dat înapoi şi - spre surprinderea mea - ne-a deschis uşa.

Alishia's walk of fame(in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum