Capitolul 14

490 21 3
                                    

Sper sa va placa acest capitol.Nu e foarte lung , dar nici eu nu mai stiu ce sa fac.Am avut mii e idei si sper sa va placa asta!Stiu ca totul a luat o intorsatura ciudata , dar mie una imi place!Oricum , astept comentariile voastre.Ma apropii de sfarsit cu povestea.Cred ca o sa mai fac aprozimativ 3 sau 4 capitole...nu stiu , depinde de cate inspiratie am.Deci..lectura placuta:))!

_______________________________________________________

-Ali ,sti care e problema ta?

Nu am raspuns.

-O sa iau asta ca un "nu stiu".Problema ta este ca esti prea increzatoare in oamenii care nu trebuie.Si prin acei oameni ma refer la mine.

Nu puteam nici macar gandi.Eram speriata , nu stiam ce ar trebui sa fac sau sa zic , dar am reusit sa scot cateva cuvinte tremurate pe gura.

-De ce?Ce..ce vrei sa zici?

Nu ma interesa daca observa frica din vocea mea.Vroiam doar sa imi spuna ca totul e o farsa idioata ca sa ma sperie.Dar nu s-a intamplat asta.

-Uite care e faza Ali , o sa iti zic incat sa intelegi totul FOARTE clar.In seara asta vei muri.

Am paralizat de frica si am inceput sa tip dupa ajutor.

-Mai tare!Mai tare!spune el si rade copios

Continuam sa tip dupa ajutor cat ma tineau plamanii , iar el continua sa rada.

-Draga mea , nu te va auzi nimeni.M-am ocupat de asta.

M-am oprit din tipat , iar lacrimile au inceput sa imi curga pe obraji , incetosandu-mi privirea.Ce se intampla?Daca este un vis urat , vreau sa ma trezesc!Daca este realitatea , vreau sa scap.Toti se comporta ciudat , totul a devenit ciudat , iar eu am stat , fara sa caut raspunsuri.Trebuia sa intreb , trebuia sa stiu de ce toti actionau asa.

-De ce imi faci asta?spun eu printre suspine si lacrimi

-Hmm...

Scoate un cutit din buzunarul sacoului si se uita la el.

-Pentru bani.Ali , tu nu ma cunosti.Nu sunt bogat , nu am nimic.Pana acum 2 luni stateam cu matusa mea intr-o cocioaba , dormind pe jos.Nu aveam camera mea , nu aveam nimic.Dar acum 2 luni un...barbat bun la suflet , dar cu un mare ghinion , a venit sa imi ofere bani.Desigur , nu degeaba.Cand mi-a spus ce trebuie sa fac , am zis ca nu-i pot accepta , dar apoi a marit suma...mult.Cum a zis si el , "daca nu stiu , nu iti vor face nimic".Cand , i-am zis ca nu pot face singur fata , a mai "angajat" pe cineva sa ma ajute.Asta e usor , te las pe tine sa ghicesti!

Ma uitam la fata lui atat de vesela si de nerabdatoare sa ghicesc.Totul era un joc , un joc in care orice ar fi , eu pierd.Imi pierd viata.

A vaut ca nu zic nimic , asa ca s-a bosumflat si a stat sa se gandeasca la ce sa spuna.

-Ali , e usor!Buna ta prietena populara!

-....Andra..

-Bingo!Cineva sa ii dea fetei un premiu! 

Ultimele luni au fost toate o minciuna.O minciuna care a dus la asta.

-Te rog , lasa-ma sa plec!

-Si sa pierd banii?Nu mersi.Sincer , incepusei sa imi placi destul de mult , dar apoi mi-am adus aminte ca nu esti nimic mai mult decat un creier cu picioare si gura.

Am inceput sa plang din nou , stiind ca asta seara se va sfarsi totul , ca nu puteam sa fac nimic ca sa il opresc.M-am lipit de perete si m-am asezat in jos , stangandu-mi genunchii la piept.Matt si-a scos telefonul si mi-a facut o poza.

Alishia's walk of fame(in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum