Capitolul 13

550 22 12
                                    

Dimineata , soarele ma trezit bland , dezmierdandu-mi genele cu una din razele lui.Am deschis ochii si am zambit.Zambet pe care numai eu il puteam intelege.Azi era ziua.

M-am ridicat din pat si mi-am dat seama ca m-am trezit cu aproximativ 30 de minute inainte de alarma.Am deschis usa de la dormitor si am intrat , pe varfuri , in sufragerie.Pe canapea dormea imprastiat Matt.M-am apropiat de el si i-am pus pana pe canapea , nu pe langa.I-as fi mutat si cealalta jumatate care statea pe jos , dar imi era frica sa nu il trezesc.M-am dus in baie si am inceput sa ma spal pe dinti.Apa venea putina , asa incat sa nu fac zgomot.Dupa ce mi-am facut si un dus rapid , am iesit din camera ,dar cand m-am uitat inspre canapea , Matt nu mai era acolo.Pentru moment m-am speriat si am stat acolo sperand sa apara de undeva.

Dintr-o data s-a auzi ceva din camera mea.Picioarele imi erau infipte in pamant , dar am gasit undeva , ascunsa , vointa de a merge sa vad ce este.Am luat de langa canapea o bata de basseball pe care o avea Matt de la tatal sau , si m-am apropiat , gata sa lovesc pe oricine..sau orice.M-am apropiat incet , tinandu-mi in frau lacrimile.Macar sa par curajoasa.

M-am apropiat si am auzit pasi , oricine era acolo , vroia sa iasa din camera.M-am asezat langa perete si am asteptat , gata sa lovesc.Cand acel cineva a iesit am dat cu bata , aceasta trebuia sa nimereasca in cap , dar nu a mai apucat , fiind blocata cu mana.Atunci m-am uitat la fata asa zisului "strain" si mi-am dat seama ca era Matt.

-Matt!

Am dat drumul batei , am rasuflat usurata si apoi m-am pus in genunchi , nemaiputand sa stau in picioare , din cauza ca imi tremurau mult prea rau.

-Eu te primesc in casa mea si tu vi sa  ma omori?spune el sarcastic , razand si se aseaza langa mine

-Am crezut ca a intrat cineva, si tu nu erai pe canapea, si m-am panicat.Scuze.

-Nu-i nimic.Imi cautam niste haine.M-a trezit alarma ta.Chiar ar trebui sa o opresti daca te-ai trezit prima.spun el , incercand sa destinda atmosfera

Am zambit si eu si apoi m-am ridicat , ducandu-ma inspre camera mea.Am tras cea mai rea sperietura din viata mea.Totusi , acum a trecut , deci ar trebui sa imi fac griji pentru alte lucruri.Mi-am ales o rochita de vara mov , larga si o geanta alba , alaturi de cei mai comozi balerini albi pe care ii detineam.Dupa ce am iesit din dormitor l-am vazut pe Matt discutand la telefon.Parea foarte serios , cum nu l-am mai vazut niciodata , asa ca m-am apropiat ca sa pot auzi ce vorbeste.

-....in seara asta..Da , da stiu....Nu , nimeni nu mai stie...Totusi ea ce face?...Nu...Nu....Posibil...O sa incerc...Nu stiu , ma gandeam la o baie....Da...Nu...Bine , vorbim diseara...Da..Te voi suna dupa...Da..La revedere.

M-am grabit inspre camera mea , sa para ca si cum tocmai am iesit din camera , iar cand am ajuns , m-am grabit sa il strig , inainte sa isi dea seama.

-Matt!

-Ah , gata?

-Da.Mergem?

-Sigur , doar sa iau cheile.

In seara asta.In seara asta nu va fi altceva inafara de bal.Vroia sa ma lase balta?Sa mearga cu altcineva?Nu puteam sa ii spun ca l-am auzit.Ar fi zis ca i-am incalcat spatiul personal , iar apoi sigur nu ar mai fi venit cu mine la bal.Ceea ce era oficial RAU.Totusi nimic rau nu se poate intampla daca pur si simplu l-as fi intrebat cu cine vorbea , nu?

-Am auzit ca vorbeai la telefon?Cine era?spun eu zambind bland

Fata lui se facuse alba.Mai alba decat zapada in prima zi de ninsoare.S-a incruntat , iar apoi s-a rastit la mine.Probabil ca se intampla ceva rau daca il intrebam.Se pare ca nu sunt asa buna la ghicit sau la probabilitati.

Alishia's walk of fame(in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum