Andra şi cu mine stăteam în spatele casei aşteptând ca mama să plece înapoi la muncă , ceea ce a şi făcut , dupa 30 de minute de aşteptare.Am luat scara din spatele casei şi am pus-o în dreptul ferestrei mele.Desigur că puteam să intru pe uşă , dar aşa era mult mai sigur , în plus , mă simţeam exact ca un spion într-o super misiune secreta , ceea ce nu îmi displăcea deloc.Până sus am primit vreo 3 tocuri în cap de la Andra care îşi pierdea echilibrul , iar când am ajuns sus tot ea ma întrebat de unde am petele roşii de pe frunte.
Am scos cu grijă geamantanul şi încă o geantă şi am început să împachetez.Andra îmi punea cele mai scurte lucruri posibile , care nu acopereau mare parte din corp, iar eu mai adăugam , fără să vadă ea , câte o piesă de îmbrăcăminte care îmi acoperea cât de cât pielea.
-Unde sunt balerinii tăi?Nu ai?mă întreabă Andra
-Ba da , sunt jos.
Continuam să vorbim în şoaptă deşi nimeni nu era în casă.
Andra a deschis încet uşa şi a coborat să îmi ia balerinii.Eu am mai strecurat câte un pulover şi nişte sandale comode , în geantă punându-mi ochelarii, lentilele şi nişte cărti.M-am aşezat pe pat şi m-am gândit la ce aveam în cameră.Mai nimic.În primul rând , prea multe cărti de anatomie şi fizică.Andra a intrat , închizând cât de încet a putut uşa, aruncând balenrinii în geantă , lângă ochelarii mei.
-Ali , mama ta e..
-Ali?Tu eşti?se auzi de jos
-....Acasă.a terminat Andra propoziţia cu o faţa albă ca varul
-La naiba!am înjurat eu în bărbie
-Da ,cam aşa.
Am aruncat pe geam geamantanul şi geanta şi am început să coboram lăsând-o pe Andra să meargă prima.Când noi am ajuns jos , am auzit-o pe mama intâand în camera mea şi strigând după mine.Am alergat către maşina Andrei şi ne-am urcat rapid în ea gonind pe străzi.
Odata ajunse la ea acasă , mama ei ne-a întâmpinat pe amândouă cu zâmbetul pe buze şi cu prăjiturele.Aş fi luat vreo 300 din mini-prăjiturile alea , dar nu am vrut să par nesimţită aşa că am luat doar una, salivand după celelalte.
Am urcat sus în imensa camera a Andrei.Faţă de camera ei , a mea arăta ca un şifonier.Nu , am greşit , ŞIFONIERUL ei e mai mare decât camera mea.Partea bună în asta este că a avut destul loc să îmi aşeze hainele în el.Baia ei era imensă.De două ori cât baia mea.De fapt , ce tot mai zic , casa ei era imensă!Desigur ei aveau mai mult teren şi mai mulţi bani în cărţile de credit.
-Sper să te simţi ca acasă.îmi spune Andra când mă aşezam în patul meu.
Andra mai avea o soră mai mare , Elis parcă ,dar aceasta se căsătorise cu un bancher şi plecase , rămânând patul ei în camera Andrei.Nu aş fi spus cu voce tare , dar nu prea mă încântă să dorm pe podea.
-Crede-mă , mă simt mai bine ca acasă.zic eu râzând
Ceva a început să bâzâie pe noptieră şi când m-am întors am văzut faţa lui Matt pe ecranul telefonului meu mobil.
-Bună!zic eu
-Bună.Ai ajuns la Andra acasă?
-Da , tocmai acum am terminat să despachetez.
-Ok , poţi să o întrebi dacă mă lasă să trec pe acolo?spune el râzând
Andra dă din cap în semn de afirmaţie.
-Sigur , când ajungi?
-În 30 de minute.
-Ok , ne vedem atunci .Pa.
CITEȘTI
Alishia's walk of fame(in curs de editare)
General FictionTocilarii.Persoanele care vor sa schimbe cine sunt.Ei bine , nu si Alishia.Ea este mandra cu statutul ei de tocilara , sau cel putin asa credea.Cand cel mai popular baiat din scoala , si totodata hartuitorul ei , se ofera sa ii fie iubit , aceasta a...