Capitolul 12

515 20 0
                                    

Stateam langa fereastra deschisa din camera lui Matt.O adiere blajina a vantului ma mangaiat , invelindu-ma intr-o camasa de matase , rasfatandu-ma , alintandu-ma.Imi era dor de casa , dar ceea ce mi-am promis este mai presus decat dorul.Anul asta a fost asa complicat...Am avut multi prietenii ,care m-au dezamagit , sau poate mi-au ramas alaturi.Am experimentat multe lucruri noi si viata mea s-a intors cu capul in jos.Ei bine , acum stiu ca aceasta sunt eu , aceasta voi ramane.Urmeaza facultatea , apoi , o sa imi incep cu adevarat viata , pe care , alturi de Matt , am planuit-o in detaliu.

Sincer , nu stiu daca am facut asta doar pentru mine.Mama de asemenea a fost o fata populara cand era de varsta mea , iar dorinta ei era sa devin si eu ca ea.Tin minte ca acum un an mama ma tara dupa ea prin magazine , sa probam fuste pantofii si rochii , iar eu mereu luam cate ceva , mergeam in cabina de probe si incepeam sa citesc.Mama , insa nu ma deranja.Era fericita ca in sfarsit probez si eu ceva si sunt interesata.La sfarsitul zilei , in punga mea de cumparaturi , se afla mereu cate o bluza normala , nu cu prea mult decolteu , pentru ca oricum nu aveam ce sa arat , si probabil si niste blugi sau pantaloni scurti.Poate mama nu era multumita de mine , dar asta era cine eram pe atunci si se obisnuise cu ideea , desi nu asta nu insemna ca anumite cadouri , reprezentate prin pantofi cu toc si rochii stramte, nu existau.Existau si inca multe!Desigur tot ea le purta la sfarsit pentru ca eu aratam un dezinteres total fata de ele.

M-am dus la dulapul lui Matt , in care acum era depozitat geamantanul meu rosu.Am scos din el un album pus de Andra in graba.Ea credea ca e gol.Urma sa scriem pe el "Vara in doua" si sa ne facem in fiecare zi de vara cate o poza , sfarsind prin a le pune in acel album.Ne facusem multe planuri pentru vara asta ,cum ar fi sa facem baungee jumping si multe alte nebunii.Desigur , asta vroiam.Acum nu se mai poate.Acum totul este in trecut , deoarece Andra este o tradatoare si nimic mai mult.

Am deschis prima pagina de la album si am vazut o poza , alb-negru.Acolo erau 3 fete.Nu aveau mai mult de 17 ani.La mijloc era o fata inalta , cu o talie usor de observat , zambind.Avea parul umflat , facut in stilul anilor '80-'90.Avea niste pantaloni cu talie inalta , usor stramti , dar jos , la nivelul gleznei mai largi.In picioare avea niste sandale cu toc , platforma.Aveau un model cu flori , desi era destul de greu de observat in poza.Maieul , fara maneci , venind ca un fel de vesta , era bagat in pataloni , dar putin lasat pe afara.Fata din stanga ei , era mai plinuta , cu forme bine definite , intr-o roche de vara , larga si niste sandale ,a vand si o geanta , destul de mare ,pe umar.Cea din dreapta avea tot o rochie , mai scurta ,dar tot larga si sandale cu toc , iar aceasta purta si ochelari.Am recunoscut-o imediat pe mama dupa gropitele ei , care o faceau mereu sa arate mai tanara decat era.Fata din mijloc era mama mea , pe la varsta de 17 ani.Avea aceea frumusete naturala.Nu se straduia sa arate cumva , pur si simplu zambea si iti lua ochii.Mi-a spus ca inainte sa il inatalneasca pe primul ei iubit - lucru ce s-a intamplat pe la 16 ani - nici macar nu se considera frumoasa , ceea ce ,dupa mine , i-a si dat aceasta stralucire.Chiar si acum , este inca frumoasa , iar timpul nu si-a pus amprenta deloc pe ea.Si eu seman putin cu mama si sunt mandra sa spun ca am ochii ei 100%.

Am continuat sa rasfoiesc albumul , uitandu-ma la poze cu mama , pe la varsta mea , alaturi de prietenii ei.As fi vrut sa fiu acolo , sa vad ce s-a intamplat dupa ce poza a fost facuta.Ma gandesc ca toate pozele au o poveste.Una ascunsa , undeva in spate , pe care nu o sa o sti niciodata cu adevarat.Sirul gandurilor mi la intrerupt un ciocanit.

-Da?

Se deschide incet usa , lasand la vedere , fata lui Matt.Avea un zambet timid pe fata.

-Buna.

-Hei.

-Stam in aceias casa , dar rareori te vad.S-a intamplat ceva?Stai mereu aici.

-Nu , nu am nimic , doar ca sunt putin obosita.

A venit langa mine , pe pat , uitandu-se la album.

-Asta e mama ta?

-Mda.

-Uau...chiar ca a fost frumoasa.

-Stiu.As vrea sa seman cu ea.

-Eu nu.

-De ce nu?

-Daca ai semana cu ea , nu ai mai fi tu.Nu ai mai fi la fel de frumoasa , la fel de ..perfecta in propriul tau fel.Nu ai mai fi tu.

-Banuiesc ca ai dreptate.

Am dat pagina si am gasit o poza cu mama ,in rochie de bal , langa aceleasi fete de mai devreme.

-Aici e la bal , nu?

-Cred ca da.

-Apropo ,  tu ti-ai luat rochie?

Rochia.Cel mai important lucru dupa care te uiti luni la randul , iar eu uitasem de el.

-Doamne!Am uitat de ea!Nu pot sa cred!

Ma gandisem la bal non-stop zilele astea , dar acum imi dau seama ca nu m-am gandit la bal in sinea lui , ci la plecarea acasa.

-Daca vrei , putem sa mergem sa ne uitam acum.Nu e prea tarziu.

-Sigur!Multumesc mult!

                                                                         *  *  *

 Dupa ore de cautare am gasit rochia perfecta.Tocmai ma dadusem batuta in cautarea unei rochii , indreptandu-ne inspre masina cand am vazut inca un magazin.Am zis sa ne incercam norocul , iar cand am intrat , pe manechin am vazut rochia.Materialul era perfect , cusaruta , modelul , totul.Matt ma OBLIGAT sa probez cu ea , eu stand deja la coada sa o platesc.Dupa ce m-am probat , nu l-am lasat pe Matt sa ma vada pentru ca nu vroiam sa stric surpriza.Femeia de la casa care avea in jur de 20 de ani , putin robusta , roscata si imbracata in uniforma , mi-a dat cea mai buna veste.Primeam cadou orice pereche de pantofi din magazin pe care o vroiam.Mi-am luat unii din piele intoarsa , neagra , avand talpa si tocul cu visiniu.Am platit si am urcat in masina fericita.

Dupa ce am ajuns acasa , Matt si cu mine am scotocit prin bijuteriile pe care le uitase mama lui aici.Erau destul de multe , iar termenul "uitat" cred ca era mai degraba "lasat" sau "abandonat".Mi-am ales un colier cu negru si pietre albastre un inel micut din aur , care nu se obesra asa usor si niste cercei cu pietre albastre , care se potriveau de minune cu lantul.Eram gata , tot ce trebuia sa fac era sa astept ziua de maine.

Alishia's walk of fame(in curs de editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum