Ahu, ben bir de Melis oturmuş televizyon izliyorduk. Ben televizyona dalmışken öpüşme sesleri geliyordu televiyzondan geldiğini sanıyordum fakat çok yakından gelince kafamı ahu ve melise çevirdim. İkisi öpüşüyorlardı.
İkisi de lezbiyenlerdi. Küçüklükten beri arkadaştık bunu bana yakın zaman önce söyleselerde biraz tuhafıma gidiyordu. Öpüşme sesleri salonu dolduruyordu. Onları yalnız bırakmak için ayaklandığımda melis koltuktan kalkıp bileğimi tutup beni kendine çevirdi. " sen de bize eşlik et çok zevk alacaksın" dedi.
"Hayır melis her ne kadar size alışmaya çalışsam da biz çocukluk arkadaşıyız olmaz"
Ahu " işte ne güzel çocukluk arkadaşıyız lisede birlikte soyunup giyinirdik görmediğimiz şeyler mi balım" dedi."Alakası yok ahu" deyip gitmeye yeltendim o esnada melis dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı emiyordu. Eliyle kalçamı tutmuş avuçluyordu. Dudakları üzerine inledim. "Bak yavrum hoşuna gidiyor sevişmemize eşlik et" dedi.
Kafamla onları onayladım.Ahu onay vermemle birlikte dudaklarımı öptü o esnada melis beni soymaya başlamıştı. Üstümü ve altımı çıkardıklarında iç çamaşırıyla kaldım. Memelerim sütyenimden taşıyordu. Altımdaki iç çamaşırı minicikti ve bölgemi kapatmıyordu.
Ahu ve melis dudaklarını yalayıp beni ortalarına alıp öpmeye ve ellemeye başladılar. Ahu beni öperken melis sütyenimi çıkarmış memelerimi elliyordu. Ardından boynumdan ıslak ıslak öpüp kalçama kadar indi. Öperken diliyle tenimi yalıyordu.
Bacaklarım tutmayacak şekildeydi. Ahu memelerimden birini almış bir bebek gibi emiyordu. Ucunu ısırıp öpücük bıraktı. Melis kalça aramı diliyle yalıyordu. Bense feci halde inliyordum.
"Aşkım yatağa geçelim yoksa selinin bacakları iyice tutmayacak" ahunun dediğine melis de onay verince geniş yatağa geçtik. Ben sırt üstü yatarken ahu ve melis öpüşmeye başladı onlar öpüşürken ben de elimi vajinama atmış elliyordum. "Şş balım biz varken kendini ellemene gerek yok"
Ahu ağzımı dudaklarıyla talan ederken bir yandan da mememi avuçluyordu. Melis ise bacak arama geçip " Bacaklarını arala aşkım" dedi. Bacaklarımı onun için araladığımda başını vajinamın hizasına getirip dudaklarıyla vajinamı öptü diliyle yaladı. Kafasını kasıklarıma doğru bastırıp yatakta vücudumu ileri geri yapmaya başladım. O vajinamı lolipop gibi emerken ahu memelerimi okşuyor ve sıkıyordu
"Ahhh geliyorum melis" "Boşal bebeğim dudaklarım emmek için var" dedi ve akan sıvımı dondurma yalar gibi yaladı.
Ahu boynumu öperken bir anda yüzüme oturdu. Vajinasını ağzımda dayadı. Melis yukarı doğru çıkıp ahu ile öpüşürken ben ahunun vajinasını yalayıp emiyordum. Kalçasını yüzümde ileri geri yapıyordu.Melis "ahu parmaklarını vajinama sok" diye söyledi. Ahu melisi parmaklarıyla ellerken ben ahunun vajinasını yemekle meşguldum. Ahu ve melis aynı anda boşalınca ahunun sıvılarını yaladım. Suratımdan kalkınca "Yavrum olmaz falan dedin ama bizden azgın çıktın" deyip dudaklarımı öptü.
"Vajinam sizin için sulanıyordu ama beni istemezsiniz diye hiç aranıza girmek istememiştim" dedim . Melis dudaklarımı öpüp " Bebeğim o nasıl söz bizimle sevişebilirsin" dedi.
Ortamıza ahu geçti beni ve melisi kollarının arasına alıp uzandı. Uykuya dalmışken mememde bir ıslaklık hissetim baktığımda ahu ağzını mememe dayamış emiyordu. Ona kızgın bakarken "Dayanamıyorum aşkım o memeler kaç senedir aklımda biliyor musun"
"Tamam biraz em beni çok yordunuz uyumam gerek"
"Yavrum ben memelerini emerken de uyursun hadi kapa gözlerini" dedi. Ahu mememi öperken ıslak sesler çıkarsa da uyumaya çalıştım. Birkaç dakika ardından uyudum çünkü çok yorulmuştum en son hatırladığımsa ahunun meme ucuma öpücükler kondurmasıydı.
YOU ARE READING
Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)
Teen FictionGxg bxg gxgxg smut. Argo ve cinsellik bulunmaktadır.