17.bölüm bxg

3.6K 31 6
                                    

Yorum yapıp, oy verip, okuma listenize ekleyip ve beni de takip ederseniz çok mutlu olurumm 💖💞🎀

İyi okumalar dilerim 💓

Bölüm şarkıları:Michele Morrone- Drink Me

Oskar Cyms-My Girl

Açelya'nın anlatımından

Salonda oturmuş matematik hocamı bekliyordum. Bugün onunla özel dersimiz vardı.

Lise 4.sınıftım. Annemin "Hoş geldiniz Yağız Bey" demesiyle kapıya doğru ilerledim. Yağızın Üzerinde siyah boğazlı kazak ve deri ceket vardı.

Mavi gözleri çok yoğun bakıyordu. Benim ona doğru ilerlediğimi görünce "Nasılsın Açelya geometri nasıl gidiyor"
"İyiyim hocam siz nasılsınız şekillerin çaplarla ilgili problemlerini çözebiliyorum" dedim.

Kulağıma doğru eğilip "Bakalım bugün sikimin çapını ölçebilecek misin" dedi. Ve uzaklaştı.

Salona geçtiğimizde masaya geçip derse başlamıştık. Sandalyelerimiz yan yanaydı. Annem mutfağa gitmişti. Ben gerekli eşyaları toparlarken şortumdan içeriye sızan bir el hissettim.

Yağıza baktığımda anlatacağı konuya odaklanmış bir yandan da vajinamı elliyordu. Ben inler gibi olduğumda
"Şş sessiz ol Açelya annenin duymasını istemeyiz değil mi?"

Hem arkadaşımın abisi hem de matematik öğretmenimdi. Ondan çok uzun zamandır etkileniyordum. Evlerine kalmaya gittiğimde gece vakti susamış ve mutfağa inmiştim.

Yağız mutfaktaydı ve bir anda öpüşme ile başlamış beni odasına götürmüş sevişmiştik. Bizim okula matematik öğretmeni olarak geldiğinde sırama yaklaşır temas eder. Soyunma odasında sevişirdik.

Yağız vajinama parmakları ile ileri geri yaparken ben derse odaklanmaya çalışmıştım. O boynuma doğru yaklaşıp dersi öyle anlatmaya başladı. Hem ders anlatıyor hem de boynumu öpüp yalıyordu.

"Bu soruyu da sen çöz"

"Şu an çözmek istediğim kemerin"

"Hmm demek Açelya sikimi içinde istiyorsun. Öyleyse bugün matematik problemimiz senin içine sikimle kayarken kaç kere boşalacağın"

O böyle cümleler kurdukça ıslanıyordum. Parmakları hâlâ içimdeydi.

Annemin adım sesleri yakınlaştıkça ondan uzaklaşmaya çalışsam da bacaklarımı eliyle tutup sabitleştirdi.

Annem bize getirdiği birkaç atıştırmalığı masaya bıraktı ve komşuya gideceğini söyledi.

Annem yanımızdayken Yağız benim içime parmaklarını sokup çekiyordu. Annemin bizi görmeyeceği köşede kalıyorduk.

Annemin gitmesinin üzerine Yağız "Kaldık mı baş başa Açelya? " deyip birden beni öpmeye başladı. Dudakları alt dudağımı kavramış öpüyordu. Ona karşılık verip dudaklarını emip yaladım.

Beni kucaklayıp koltuğun üzerine fırlattı. Üzerime çıkıp "Siktiğimin sütyenini giymeyip sabrımı mı ölçüyorsun" deyip tişört üzerinde sivrilmiş meme uçlarımı elleriyle sıkıştırdı. Isırmaya başladı.

Tişörtümü üzerimden çıkardı. Memelerimden gözlerini ayırmıyordu. Pembe uçları sivrilmiş onun sıcak ve ıslak ağzını bekliyordu.

Mememi avuçlayıp ucunu emmeye başladı. Memelerimi teker teker emdikten sonra ikisine de tokat attı.

"Ahhh yağız acıdı" "Acısın yavrum benim sikim de içine girmemekten acıyor"

Şortumu çıkardı. İç çamaşırı giymemiştim. Tamamen karşısında çıplak kalmıştım.

Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)Where stories live. Discover now