15.bölüm gxg

2.4K 23 69
                                    

İyi okumalar dilerimm 💗

Bölüm şarkısı: Sam Tinnesz-Play With Fire

Minelin anlatımından

Şu an spor salonunda voleybol maçımız için antreman yapıyordum. Voleybol oynamaya küçük yaşlarda başlamıştım.

Şimdi ise lisemizin voleybol takımında yer alıyordum. Arkadaşımla parmak pası üzerine çalışma yaparken bir düdük sesi duydum.

"Herkes elindeki topları bırakıp buraya baksın"

Bunu diyen antrenörümüz Aymiraydı. Benim gözlerim hep onun üzerindeydi. Ben zaten hep ona bakıyordum.

Elimizdeki topları kenara bırakıp ona baktık. Maçla ve antremanla ilgili bir şeyler söyledi. Tam tekrar topu alıp çalışmaya başlayacakken gözlerimin içine bakıp "Minel yanıma gel. Sana diyeceklerim var. Siz çalışmaya devam edin" dedi.

Yanına gittiğimde odasına doğru ilerlemeye başladı. Odanın önüne geldiğimizde kapıyı açıp elimden tutarak beni odanın içine soktu.

Odaya girdiğimizde kapıyı kilitledi ve sırtımı kapıya doğru bastırdı.

"Bir şey mi diyecektiniz hocam beni neden çağırdınız" dedim.

Dudaklarımı öpmeye çalışacakken kafamı yana çevirdim.

"Ne o bana trip mi atıyorsun" dedi.

Voleybol antrenörümle aramda ne olduğu belli olmayan bir ilişki vardı ve bu iki yıla dayanıyordu.

Ben ona sevgili olalım dediğimde bunu istemediğini belirtmişti. Ona saygı duymuştum ama sevgili olmamak sadece sevişmek için bir araya gelmek bana iyi gelmiyordu.

"Sevişmekten başka bir şey düşünebilseydin trip atıp atmadığımı anlayabilirdin."

Dudağını yanağıma bastırıp ufak ufak öpmeye başladı.

"Hmm geçen seni yarım bıraktığım için mi böyle yapıyorsun"

Hem benimle konuşuyor hem de elleriyle saçıma, yanağıma ve dudaklarıma ufak temaslarda bulunuyordu.

"Beni yarım bıraktığın için değil giydiğim eteğe laf edip günümü sikip kenara attığın için bozuğum"

"O günü bana hatırlatma. Etekten neredeyse kalçaların gözüküyordu. Neyi savunuyorsun. Giymeyeceğini söylemiştim. Benden başkasının görmeyeceği şeyleri göstermeyeceksin yoksa o günü her zaman yaşarsın"

Sinirden gözlerim dolmaya başlamıştı. O gün eteğimi çok kısa bulduğunu söyleseydi belki değiştirebilirdim ama o hiçbir şey demeden beni kenara çekip önce parmaklarını içime sokmuş daha sonra da vajinamı yalamaya başlamıştı.

Boşalmaya yakın geri çekilmişti. Gideceğim yere gitmeden eve geri dönmüştüm.

O gün onunla konuşmamıştım. Şimdi de burada karşı karşıya gelmiştik.

"Ben o günü bir daha yaşmayacağım. Çünkü artık seninle ne olduğu belli olmayan bu şey içinde sevişmek istemiyorum. Sevgili miyiz diyorum hayır diyorsun sevgili olalım diyorum istemiyorum diyorsun. O zaman bana karışamazsın kıskançlık tavırları sergileyemezsin. Bu tavırlarını sürdüreceksen ben yokum. Senden ayrılıyorum demek isterdim ama ilişkimiz bile yok. Bir araya gelip sevişiyoruz hepsi bu kadar"

"O sesini kes. Moralin bozuk diye saçma sapan cümleler kurup beni sinirlendirme. Eski haline geri dön bu çok cevaplar veren halini beğenmedim"
Dedi.

Tam karşılık verecekken dudaklarıma yapışıp dudaklarımı öpmeye başladı.

Onu iteklemeye başladığımda ellerimi tutup sabitledi. Dudakları ile dudaklarımı emip geri çekildi.

Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)Where stories live. Discover now