11.bölüm gxg

2.5K 25 81
                                    

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorumm 💞🫶💓

İyi okumalar dilerim 🩷

Bölüm şarkıları : Michele Morrone- Watch Me Burn
Chris brown-Under The Influence

Irmak'ın anlatımından

Yatağımda uzanmış uyumaya çalışıyordum. Ailemden uzakta başka bir şehirde üniversite okumaya gelmiştim.

Annem üniversite okuyacağım şehrin Ankara olduğunu öğrenince doktor olan arkadaşına söylemişti. Onun yanında kalıyordum.

Annem ona arayıp söylemese bile zaten ben bu eve kalmaya gelecektim. Ankarayı seçme sebebim Asumandı

Asuman annemin 35 yaşındaki doktor arkadaşıydı. Onunla ilişkimiz 2 seneye dayanıyordu.

Annem Asumanla beni tanıştırdığından beri aramızda güçlü bir çekim oluşmuştu.

Onu ilk gördüğüm zaman çabucak etkilenmiştim. 35 yaşında olması veya annemin arkadaşı olması umrumda değildi. Birbirimizi seviyorduk ve sevgiliydik.

Asumanın gece ikiye kadar hastanede kalması gerekiyordu. Onu çok özlemiştim. Uyumayıp onu yatakta bekliyordum.

Ondan hoşlanmam ve bana garip şekilde temas etmeleri ile ona daha da bağlanmıştım.

Sevgili olmadan önce her gece onu düşünerek kendimi tatmin ederdim.

Aramızdaki ilişki ise yanlışıkla ona çıplak fotoğraf atmam ile olmuştu.

Fotoğrafı silecekken mesajı görmüştü. Ben ona yazarken o bana meme uçlarımın pembe olduğunu tahmin ettiğine dair mesaj atıp beni bekle geliyorum yazmıştı.

O gün evde tektim. Biraz durduktan sonra asuman gelmiş ve bana hayatımın en güzel sevişmesini yaşatmıştı.

Şimdi her gece sevişiyorduk. Aklıma gelen düşünceler ile elimi iç çamaşırımdan içeri sokup okşamaya başladım. Elimi mememe atıp okşamaya başladım.

Aklımda asuman geçiyordu. Islanan vajinama çeşitli seks oyuncaklarının bulunduğu çekmeceden dildo alıp içime yerleştirdim. Dildoyu ileri geri yapmaya başlarken kapının açılma sesini duymuştum. Asuman gelmişti.

"Ahmmmhh" diye inelemeye başladım.

Asuman kapıyı aralamış arzu dolu gözlerle beni süzüyordu

"Demek minik bebeğim bensiz kendini tatmin ediyor"

"Asuman lütfen beni rahatlat aşkım"

Üzerini karşımda çıkardı. Meme uçlarının gözüktüğü bir sütyen ve tanga ile karşımda duruyordu.

Meme uçlarını bir bebek gibi emmek ve ısırmak istiyordum. Çok dolgunlardı.

Üzerime doğru eğildi ve dildoyu içime yavaşça sokup çekmeye başladı.

Dudaklarını dudaklarıma bastırdı.

"Ahmm aşkım lütfen hızlı yap"

Dildodaki parmaklarını hızlandırdı.

" Bebeğim böyle olduğunu bilseydim erkenden gelir yanan amını emerek seni rahatlatırdım" demişti.

İçimdeki dildoyu çıkarıp parmaklarını vajinama soktu. İleri geri ilerletti. Ben de elimi vajinasına atmış okşuyordum.

Dudakları ile dudaklarımı kavrayıp emmeye başladı. Elini yanaklarıma bastırıp sıkıştırdı.

Dilimi dudakları arasına alıp emmeye başladı. İkimiz de birbirimizin vajinalarını elliyorduk.

Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)Where stories live. Discover now