Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum 💞🎀
İyi okumalar dilerim 🤍
Masal'ın anlatımından
Evde oturmuş ders çalışırken yan daireden matkap sesleri geliyordu. Şu 10 dakikadır duymazdan gelip kendimi derse odaklamaya çalışsam da daha fazla dayanamamıştım.
Evden çıkıp yan daireye doğru ilerledim. Birisi yeni taşınıyordu. Biraz kafamı içeri doğru uzattığımda uzun boylu kumral saçlı bir kadın yanındaki ustalara bir şeyler diyordu..
"Pardon bakar mısınız" dediğimde kadın bana bakmaya başladı.
"Buyrun" deyip yanıma yaklaştı. "Bir problem mi var"
"Öncelikle işinizi böldüğüm için özür dilerim ama şu an ders çalışıyorum ve çıkardığınız sesler derse odaklanmama engel oluyor rica etsem bugünlük matkap çalıştırmasanız olur mu" dedim.
Gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Dersle ilgili bir şeyler dediğimde gözlerinde anlayış gördüm.
İçeriye gidip ustalara bir şeyler söyledi. Onlar da yaptıklarını yarıda bıraktılar. Kadın yanıma geldi.
"Dersini böldüğüm için kusura bakma. Yeni taşındım buraya gidip rahatça çalışabilirsin"
"Çok teşekkür ederim bu arada adım masal eğer bir şeye ihtiyacınız olursa yan dairedeyim"
"Memnun oldum masal ben de özge teşekkür ederim düşüncen için" dedi.
Kadın ela gözleri ve kumral saçları ile çok güzel gözüküyordu.
Ona gülümseyip eve doğru ilerledim. Ders çalışmaya tekrar başladım.
Ders çalışmaya ara verip mutfağa geçip kahve yaptım. Kahve yaparken bugün anlayışlı davrandığı için özgeye de yaptım.
Kahveler hazır olduğunda özgenin kapı ziline bastım. Kapıyı araladığında karşımda askılı tişört ve şortla duruyordu.
Bana gülümseyerek bakıyordu.
"Hoş geldin masal geçsene içeriye"
"Aslında kahve yapmıştım ikimiz için benim evime geçelim ya da kahveleri alıp senin evine geleyim nasıl olsun istersin"
"Ben gelirim taşıma bir daha buraya kadar" dedi.
Onu onaylayıp evime doğru ilerledik. Salonu gösterip oraya geçebileceğini söyledim.
O salonda otururken ben de kahve bardaklarımızı getirmiştim.
"Eline sağlık bugün çok yorulmuştum. Kahve çok iyi gelecektir"
"Afiyet olsun iyi gelmesine sevindim" dedim
"Ders çalışıyordun üniversiteye mi gidiyorsun"
"Hayır çok isterdim ama liseye gidiyorum 1 sene kaldım ama şu an son senem" dedim.
Liseye gidiyorum dediğimde birden gülümsemeye başladı.
Neden gülümsediğine takılmadan sohbet etmeye başladık. Kahve eşliğinde onunla sohbet etmek iyi gelmişti.
25 yaşındaymış. Ankaradan buraya gelmiş. Hangi meslek yaptığını söylemedi ama çok merak ediyordum.
Sohbetimiz ilerlerken saatine bakıp "Ben kalkayım sabah erken kalkmam gerekiyor. Kahve ve sohbet için teşekkür ederim. İyi geceler masal" dedi
"Rica ederim. İyi geceler dilerim özge" dedim.
Onu kapıdan uğurlayıp odama geçtim. Odamda yatağıma uzanmışken özgeyi düşünüyordum. Çok güzel bir kadındı. Benden büyük olmasına rağmeb sohbetimiz keyifli geçmişti
YOU ARE READING
Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)
Teen FictionGxg bxg gxgxg smut. Argo ve cinsellik bulunmaktadır.