16.bölüm gxg

2.5K 29 57
                                    

İyi okumalar dilerimm 🩷

Eslem'in anlatımından

Yine burada bulmuştum kendimi. Her gece aynı locaya geçiyor onu seyrediyordum. Şarkı ile vücudunun direkte kıvrılışı vajinamı sızlatıyordu

Adı çağlaydı direk dansçısı olarak gece klübünde çalışıyordu. Onu ilk kez toplantımın kötü geçmesinin üzerine arkadaşlarımın beni gece klübüne eğlenmeye getirmeleri ile görmüştüm

Onun vücudunun hareketleri ve yeşil gözleri tüm sıkıntılarımı gidermişti. Tüm gece onu izlemiştim. O direğin etrafında süzülürken göz göze geldiğimizde alkol bardağımı ona doğru kaldırmış gözlerimi ona dikmiştim.

Ondan feci derecede etkilenmiştim. O gün kafamı dağıtmak için öyle düşünsem de gerçek olan ona hafif takmış olmamdı.

Her gece kendimi burada buluyordum. Yine o gecelerden birindeydim. İçkimi yudumlarken onu izliyordum.

Üzerinde üstünü kapatmayan kıyafetler ve topuklu ayakkabı vardı. O eğilip kalktıkça kalçalarını ve meme uçlarını görebiliyordum.

Dansını bitirip arka tarafa doğru ilerlemesiyle ayaklanıp peşinden gittim. Yürüdükçe kalçaları iyice ortaya çıkıyordu.

Kolundan tutup boş bir odaya doğru çektim. Gözlerime derin bir şekilde bakmaya başladı.

"Ah siz miydiniz Eslem Hanım" dedi.

"İsmimi nereden biliyorsun"

"Yapmayın ama sürekli her gece dansıma gelen ve bakışlarıyla vücudumu yiyecek gibi süzen kadının ismini bilmemem mi gerekirdi."

Parmaklarımı bordo ruj olan dudaklarına koyup yavaşça okşamaya başladım.

"Demek ki aramızdaki çekimin farkındasın" deyip dudaklarına küçük bir öpücük bıraktım.

Elimi kumaşın açıkta bıraktığı memelerine koyup okşamaya başladım.Elimi meme ucuna doğru ilerletip ucunu kıyafetten dışarı çıkardım

Parmaklarım ile sıkıştırdım.

"Ahhm burada mı sevişeceğiz."

Ona cevap vermeden ucunu çıkardığım memeyi emmeye başladım. Dudaklarımı kenarlarına bastırıp küçük küçük öptüm

Kafamı memelerine doğru bastırdı. Meme ucuna öpücük kondurduktan sonra dudaklarını öptüm.

Kıyafetini düzelttim ve elinden tutup dışarıya çıkartmaya başladım.

"Bana geçiyoruz bebeğim" dedim.

Bir şey demeden beni takip etti. Arabaya geçtiğimizde dudaklarını öpüp emniyet kemerini taktım.

Ben arabayı sürüyorken o da bana doğru eğilip elbisemi yukarı doğru sıyırdı. Iç çamaşırımı aralayıp vajinamı emmeye başladı.

"Mmh yavrum o sıcak nefesini sikeyim"

Diliyle vajinamı baştan sona yaladı. Vajina dudaklarımla öpüşür gibi onları emmeye ve yalamaya başladı

Elimle kafasını oynatarak yön verdim. Dudaklarını klitorisime bastırıp öptü. Klitorisimi emmeye başladı. Tahrik olduğumdan dolayı şişmiş ve muhtemelen kızarmış klitorisim onun ağzında iyice şişiyordu.

Sulanmış vajinamın sıvılarını emip vajinama sulu ve sesli bir öpücük kondurdu.

"Aşkım tadın harika" dedi.

Çenesinden tutup dudaklarını öpmeye başladım.

"Arka koltuğa atıp seni sikmemi istemiyorsan beni tahrik etme eve kadar uslu dur"

Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)Where stories live. Discover now