6.bölüm gxg

4.1K 36 36
                                    

Yorum yapıp oy verirseniz çokk mutlu olurumm

Okuldan çıkmış eve gidiyordum. Eve vardığımda gülme sesleri aşağı kadar geliyordu. Anahtarımla kapıyı açıp içeri girdim. Eşyalarımı yerlerine koydum.

Salona ilerlediğimde ablam ve yakın arkadaşı kahve içiyorlardı. Üzerinde siyah mini bir elbise vardı. Saçlarını çok sevdiğim gibi dalgalı yapmıştı.

Onlara baktığımı fark eden ablam "Hoş geldin Yağmur geç otur. Sinem ablan Ankaradan bugün döndü. Siz konuşun ben sana yemek hazırlayayım"

Sinemle aramızda 6 yaş vardı. Eline boşaldığım ve vücudunu ezberlediğim kadına abla demek zerre istemiyordum.

Ablam odadan çıktığında ona bakmamaya çalışıp televizyona bakıyordum. Yoğun bakışlarını üzerimde hissediyordum.

"Bir hoş geldin demeyecek misin Yağmur"
Dediklerini umursamadan televizyon izlemeye devam ettim.

"Demek ki minik yağmur büyümüş sözlerimi dinlemiyor."

"Sinem inan ki hiç umrumda değilsin"
"Umrunda olmadığım için mi beni gördüğünden beri meme uçların dikelmiş vaziyette"

"Seninle ilgili olduğunu nereden çıkardın. Şöyle açık açık konuşma ablam duyacak"

"Hmm demek ki açık konuşmamı sevmiyorsun. Oysaki eskiden sevişirken o kirli ağzımı çok severdin."

Dediklerine karşılık verecekken ablam bana seslenip yemeğin hazır olduğunu söyledi. Mutfağa geçip yemek yemeye başladım.

Ablam odasından hazırlanıp işe gideceğini söyledi. Ben yemeğimi yemiş tabakları makineye yerleştirirken kapı kapanma sesi geldi. Ben işlerimi hallederken topuklu ayakkabı sesi geldi.

Sinem kapı pervazına yaslanmış kollarını göğsünde bağlamış beni izliyordu. O hareketi yapmasıyla dolgun memeleri iyice dolgun hâle gelmişti.

Ben eğilmiş makineyi tabaklarla doldurmuş doğrulacakken sinem arkamdan yaslanmış bana yaklaşmıştı.

Arkamdan yaklaşıp dudaklarını kulağıma yaslayıp " Yağmur yoksa elime gelmeyi özlemedin mi?" Deyip kulak mememi öpmeye ve emmeye başladı.

Kıpırdayıp onu itekledim. "Sinem benden uzak dur. Bizim aramızdakiler sen Ankaraya gittiğinde sonlandı."

"Bizim aramızdakiler sonlanmayacak ama birazdan senin amını tüketirken yatakta sen sonlanacaksın"

Salona geçip dediklerini hiç umursamadan koltuğa oturdum. "Hadi ama yağmur ellerimin memende ve amında olmasını çok özledin. İnkar edip uzaklaşma hem sen istediğini al hem ben."

Onu çok özlemiştim inkar etmek zorundaydım çünkü eskisi gibi peşinden koşan birisi gibi davranmak istwmiyordum. Salona girdiğimde onu karşımda görmek ve elbisesinin kısalığı ve göğüs dekoltesi beni tahrik etmişti. Meme uçlarımın dikleşmesini sağlamıştı.

Ben böyle düşünceler içindeyken Sinem elini memelerimin üzerine atıp meme ucumu sıkıştırdı. "Bu uçların benim için dikleşmediğini kanıtlsana"

Ellerinin arasında beni kıstırmışken daha fazla dayanamadım ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Dudaklarını araladı ve dudaklarımı emip ısırmaya başladı.

Dilini ağzımın içine atıp dilimi emiyordu. Dudaklarımı dişliyordu. Onun hızına yetişmem o kadar zordu ki karşılık vermek için çabalıyordum.

Dudaklarımı emdikten sonra yanaklarımı öpüp boynuma doğru ilerledi. Kafamı geri attım ve daha fazla öpmesi için alan açtım. Boynumu emerek aşağı iniyordu. Gözlerimin içine bakarak üzerimdeki askılı tişörtü çıkardığında karşısında sütyen ile kalmıştım.

Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)Where stories live. Discover now