Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorumm 🩷💞🌺
İyi okumalar dilerimm 🎀💗💋
İlaydanın anlatımından
Ödev yapmak için ayçalara gelmiştim. Yaren ve ben lise 4.sınıf öğrencisiydik. Bir de üvey ablası Ayça vardı. 25 yaşındaydı.
Kendisi ile 1 senelik ilişkimiz vardı. İlişki de denmezdi. Ayça bana aşık değildi. Yarenin bu durumdan haberi yoktu
Yarenle ödev yaparken lavaboya diye çıkıp ayçanın odasına doğru ilerliyordum.
Kapıyı açıp girdiğim de ayçanın üzerinde sütyen ve tanga vardı.
Bana bakıp "Hoş geldin sevgilim gelsene" dedi.
Yanına gittiğimde elimden tutup beni yatağa devirdi. Üstüme çıkıp dudaklarıma yapıştı. Dudaklarımı diliyle yalıyordu.
Elimi sütyenine atıp memesini dışarı çıkardım. Meme ucunu parmaklarımla sıkıştırdım.
Elini giydiğim etekten içeri sokup vajinamı ellemeye başladı.
"Yavrum iç çamaşırı giymemişsin" deyip vajinama tokat attı.
"Mmh aşkım sen daha kolay em diye giymedim"
Bacaklarımın arasına girip vajinamı emmeye başladı. Klitorisimi dudakları arasına alıp yaladı.
Kafasını tutmuş vajinama bastırıyordum. O esnada odanın kapısı açıldı.
"Abla ilaydayı gör-" bizi görmesiyle yaren cümlesini yarıda kesmişti.
"Mmmh aşkım ah"
Yaren bizi görmesiyle elini vajinasına doğru götürdü.
Ayça vajinamdan çekildi.
Ayağa kalkıp yarenin elinden tuttum. Elimi memelerine atıp avuçladım.
Dudaklarımı kulağına yaslayıp "Bize katılsana bebeğim" deyip yanağını sertçe öptüm.
Ayça da yanımıza geldi. Yareni ortamıza alıp soymaya başladık. Ayça yarenin askılı tişörtünü çıkarıyorken ben de şortunu aşağı indiriyordum.
Yarenin vajinasını öpmeye başladığımda ayça da yarenin dudaklarını öpüyordu.
Vajinasının dudaklarına öpücük kondurdum. Ayça da bana yakın olduğu için ikisinin de vajinasını aralıklarla emmeye başladım.
Ayçanın vajinasını emerken yarenin de klitorisini parmaklarım arasında sıkıştırdım.
İkisinin de vajinasına öpücük kondurup tokat attım. Yerden doğrulup Ayçayı öpmeye başladım. Yaren de öpüşmemize katıldı. Üçümüz birbirimizi öpüyorduk.
Yaren elini mememe atmış avuçluyordu.
Ayça yarenin arkasına geçtiğinde ben de önünde geçtim.
Yarenin dudaklarını öpüp emmeye başladım. Meme uçlarımızı birbirine sürtüyorduk.
Meme uçlarımız birbirine değdikçe sertleşip sivrileşiyordu. Ayça da elini vajinama atmış okşarken bir yandan da yarenin kalçasını yalıyordu
"Ahmmm" yaren ağzıma inlemeye başladı. Elimi yarenin vajinasına atıp okşadım. Parmaklarımı içine sokup git gel yaptım.
Ben yarenin içine parmaklarımı sokmuşken ayça da aynısını bana yapmıştı.
Yaren elime gelince parmaklarımı yalayarak temizledim. Ayça da benim sularımı vajinamdan emerek bitirdi.
Ayça dolaba ilerleyip iki tane strapon aldı. Birini sulanmış vajinasına yerleştirdi. Diğerini de alıp yarenin önünde eğildi.
YOU ARE READING
Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)
Teen FictionGxg bxg gxgxg smut. Argo ve cinsellik bulunmaktadır.