10.bölüm gxg yb

3.6K 38 71
                                    

2.815 kelime yazdımm.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorumm 💞🎀💓

Beni takip etmeyi ve hikayeyi okuma listenize eklemeyi unutmayınn 💓🫶

İkili lezbiyen ilişkisi mi yoksa grup lezbiyen ilişkisi mi okumayı daha fazla seviyorsunuz

İyi okumalar dilerim 💖🫶

Bölüm şarkısı two feet- go fuck yourself

Mutfakta akşam yemeğini hazırlıyordum. Zilin çalmasıyla yaptıklarıma ara verip kapıya doğru ilerledim.

Kapıyı açtığımda kalbimi yerinden eden o kadın karşımdaydı. İçeri girdi.
"Hoş geldin Aylin" dedim.

"Hoş buldum bebeğim" deyip dudaklarımı öptü. Elindeki çikolatayı bana uzattı. Dışarıdan geliyorsa mutlaka sevdiğim çikolatadan alır gelirdi. Bu lise zamanlarımızdan beri böyleydi.

Kıyafetlerini değiştirmek için odasına gitmişti. Ara sıra dudaklarımı öpüyordu. Ondan oldukça fazla hoşlanıyordum. Dudaklarımı öpüyordu ama liseden beri böyleydi. Onun bana karşı sevgi dili buydu.

Arkadaştık. Onunla arkadaş olmak istemiyordum. Sevgilim olmasını istiyordum. Aynı yatağı paylaşıyorduk. Bunlara sürekli yakın kız arkadaşların yaptığı şeyler diyordu.

Aylin odasından çıkmış mutfağa gelmişti. " Neler yaptın bugün balım"
Elime ve yanağıma öpücük kondurmuştu.

"Sen beni okula bıraktıktan sonra derslerime girdim. Kızlarla kafeye geçip takıldıktan sonra eve geldim. Sen neler yaptın"

"Pek farklı şeyler yapmadım. Ders iş falan öyle geçti"

Kendisi ingiliz dili ve edebiyatı okuyordu. Arkadaşının dövme stüdyosunda çalışıyordu. Ondan bana dövme yapmasını söylediğimde canımın çok yanacağını söyleyip reddetmişti.

Kendisinin birçok yerinde dövme olup bana yapmaması sinirimi çok bozuyordu. Kasıklarına doğru yer almış kıvrımlı yılan dövmesinde dilimi gezdirmek istiyordum.

Akşam yemeği için masayı birlikte hazırlamıştık. Yemek yedikten sonra mutfağı toparlayıp salona geçmiştik.

"Film izleyelim mi bebeğim"

Onu kafamla onaylayıp film seçmesini bekledim. Film seçtikten sonra koltuğa yaslanıp kolunu bana doğru açtı. Kollarının arasına girdiğimde saçlarıma öpücük kondurup başımı göğsüne doğru yatırdı.

Elini parmaklarıma atmış oynuyordu. Bunu lisede derste çok yapardı. Uzun ince parmakları parmaklarıma dolanmış okşuyordu. Dudaklarını elimin üzerine bastırdı ve parmaklarını parmaklarıma doladı. El ele tutuşuyorduk.

Parmaklarımı okşaması ile mayışmıştım. Yavaştan uykum geliyordu. Gözlerim yavaşça kapanırken en son hatırladığım "Bebeğim uyumuş" deyip boynumdan öpmesiydi.

Gözlerimi araladığımda aylin beni kucaklamış yatak odamıza taşıyordu. Elimi boynuna doladım ve gözlerimi açtım.

"Bebeğim geri kapat gözlerini sonra uykun açılıp uyuyamayacaksın"

Gözlerimi kapamadım. Beni yatağımıza bırakıp bana baktı. "Keşke salonda yatsaydık. Uyanmış olmazdın" dedi.

"Sorun yok hem biraz eski anılarımızdan bahsederiz"

"Tamam o zaman geceliklerimizi giyip yatağa girelim"

Üzerimizi değiştirip sütyen giymeden tişörtlerimizi giydik. Ve şortlarımızı çıkardık. Altımızda iç çamaşırı vardı. Aylinle böyle yatardık çünkü o böyle isterdi.

Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)Where stories live. Discover now