4.bölüm gxg

4.6K 43 14
                                    

Yorum yapıp vote verirseniz çokk mutlu olurum

Hukuk 4.sınıf öğrencisiydim annemin arkadaşının kızı Eylülün yanında stajyer  avukat olarak stajımı yapıyordum. Benden 8 yaş büyüktü. Ben masanın üstündeki işlerle uğraşmışken birden kapı açıldı ve Eylül içeri girdi. Giydiği kıyafetler içinde çok güzel gözüküyordu.

Odaya girer girmez giydiği beyaz gömleğin düğmelerini açtı ve göğüs çatalı gözüküyordu. Eylülden o üniversite ben lisedeyken hoşlanıyordum.  Ona hoşlandığımdan bahsedince itirafım üzerine benden uzaklaşmıştı. 1 hafta sonra onlara gittiğimde beni öpmüş ve sevişmiştik.

Ardından bunun saçma ve kötü bir şey olduğunu ergen düşünceler olduğunu söylemişti.

Yanında şu an staj yapmam onu zorluyordu çünkü benden zerre haz etmiyordu. O gömleğini açmışken ben ona bakıp kalmıştım.

"Alin önündeki dosyalara bak göğüslerime değil" o bunu söyleyince
"O zaman benim de içinde olduğum odada o kadar rahat davranıp kendini soymaya çalışma"

"Hmm demek kendimi soyuyorum" deyip olduğum masaya doğru yaklaştı.
Üzerime doğru eğilip dosyalara bakıyordu. Eğildiği için memeleri gözüküyordu. Onu çok zamandır arzuladığım için dayanamayacak şekilde olsam da bana söylediği şeyler yüzünden kendimi sıktım.

Kulağıma doğru eğilip "Lisedeki Alini biraz özlemiş olabilirim biliyor musun ?"

"Beni öpüp sonra bunların saçma şeyler olduğunu söylemeyi mi özledin ?"

"Ah hayır, Alin o ufak dudaklarını ağzımda olmasını özledim. Yoksa sen o anlarımızı özlemedin mi?"

Bunları derken üzerime iyice eğilmişti. Birden beni masaya yaslayıp öpmeye başladı. Elini boğazıma sarmış ağzımı emiyordu. Karşılık vermeye başlayınca ağzıma inledi.

Biraz öpüştükten sonra geri çekilip
"Çıkışta eve gitme bana geçelim orada devam ederiz" deyip baş parmağı ile dudaklarımı okşadı. Dudaklarımı küçük küçük öpüp çekilirken kafamla onayladım.

Kalçama vurup "Hadi bebeğim önce şunları halledelim" dedi ve işimize geri döndük.

Çıkış zamanı geldiğinde Eylülden önce odadan çıktım. Ben yürürken " Alin yürürken kıvırtma bebeğim eğer birilerinin sevişmemize şahit olmalarını istemiyorsan"

Birlikte arabasına bindik ve evine doğru arabayı sürmeye başladı. Kırmızı ışıkta durduğumuzda üzerime doğru eğilip beni öpmeye başladı. Dudaklarıyla dudaklarımı emiyordu. "Ohh dudaklarını özlemişim"  deyip boynumdan ıslak ıslak öptü.

"Biraz sabret birileri görecek"
"Diğer dudakları öpmek için çok sabrettim zaten" deyip sırıttı.

Asansöre binip evinin bulunduğu kata geldiğimizde anahtarla kapıyı açtı ve beni içeri hızlıca soktu. Kapıya yaslayıp ağzımı sömürürcesine öptü. Parmaklarını ağzıma doğru uzatıp "Em güzelim" dedi.

Parmaklarını emdikten sonra elbisemin eteğini yukarı doğru kaldırıp iç çamaşırımı bacaklarımdan indirdi. Yaladığım parmaklarını içime sokuyordu. Bir yandan da öpüşüyorduk parmaklarını içimde ileri geri yapıyorken gözlerim geriye doğru kayıyordu.

Elbisemi tamamen üstümden çıkardı.  Altımda tangam ve topuklu ayakkabılar ile duruyordum. Ağzını memelerime dayayıp emmeye başladı siyah saçlarını elime dolamış kafasını memelerime doğru bastırıyordum.

Beni kucağına aldı ve bacaklarımı beline sardım. Odasına doğru ilerleyip beni yatağın üzerine fırlattığında zıplamanın etkisiyle memelerim aşağı yukarı hareket ediyordu.

Eylül odadan çıkarken "Nereye gidiyorsun ?" diye sorduğumda "Bekle beni fıstığım geleceğim" demişti.

Birkaç dakika ardından Eylül giydiği kıyafetleri çıkarmış üstüne transparan meme uçlarını belli edecek bir sütyen ve vajinasını asla kapatmayan bir tanga giymişti. Elinde ise kremşanti kutusu vardı.

"Onunla napacaksın" "Tatlımı süsleyeceğim dedi" Üzerime çıkıp bacaklarını iki yana attı. Krem şantiyi iki meme ucuma sıktı ve yalamaya emmeye başladı. O memelerimi emerken çıkan sesler beni fena azdırıyordu.

Onun beni emme seslerine benim inlemelerim eklendi. "Ahhh Eylül" deyip hareketlenmeye başladım. Fazla hareket edince bileklerimi çapraz yapıp başımın üzerine sabitledi.

Memelerimi emiyorken parmağıyla da vajinamı elliyordu. Meme aramdan öpe öpe karnıma ve kasıklarıma kadar geldi.

Vajinama krem şantiden sıkıp emmeye başladı. Ben yeniden kıprayınca
"Şuna son ver Alin" dedi. Tekrar başını vajinama doğru eğdi ve bacaklarımı omzuna attı.

Bacaklarımı ufak ufak öpüyordu. Vajinamdaki kremayı iyice yalayıp bitirdikten sonra derin bir öpücük bırakıp "Ohh" dedi.

Elini yatağın yanındaki çekmeceye uzatıp dildo çıkardı. Bir tarafını kendi içine sokup diğer tarafını da benim içime soktu.

Beni kucağına alıp içime girmeye ve hareket etmeye başladı. Vücudumu yukarı aşağı itiyordum. Ağzını mememe dayamış emerken diğer eliyle de mememi avuçluyordu. Beni zıplattıkça memelerim sallanıyordu.

Belimden tutmuş iyice derinime girerken ikimizde boşaldık. Nefes nefese kalmıştık alnımızı birbirine yaslayıp soluklandık. Eylülün omzuna kafamı yasladım. O saçlarımı öpüyor ve okşuyordu.

Dildo hâlâ içimizdeydi üstünden kalkmaya çalıştığımda "Bebeğim biraz daha böyle kalalım" dedi. Ben baygın baygın ona bakarken o yanaklarımı öpüyordu. Ağzını çeneme dayayıp yalar şeklinde öpüp dudaklarımı emip geri çekildi.

"Seni çok özlemişim bebeğim " deyip ufak ufak öpüyordu ona yaslı haldeyken uykuya dalmıştım.

Rüyamda yaşadıklarımızın etkisiyle Eylülün vajinamı sesli şekilde emdiğini görmüştüm. Gözlerimi araladığımda vajinamda ıslaklık hissettim. Eylül ağzını vajinama dayamış emiyordu. Kıprandığımı görünce vajinamdan kafasını kaldırıp sırıttı

"Bakma bana öyle yavrum sen beni elleyerek uyandırdın. Uyanmanı bekleyemedim."

O bacak arama tekrar kafasını bastırmış emerken ben de elimi memelerime atmış okşuyordum. Ben boşaldıktan sonra sıvılarımı emip yukarı doğru çıktı.

Öpüştükten sonra "Günaydın bebeğime" dedi ve tekrar öpüştük. " Hazırlanıp çıkmamız lazım" dedi. Birlikte banyoya girdikten sonra hazırlanıp evden çıktık

Aşkın Derinliği (gxg) (gxgxg) (bxg)Where stories live. Discover now