Nem tudom hogy mikor kerültem Ari karjai közé az éjszaka de nagyon nagy biztonságban éreztem magam mellette. A karjai szorosan öleltek így szinte mozdulni se tudtam. Óvatosan fogok a kezére amit el akartam emelni a testemről mire még erősebben rám fogott.
-Ne mocorogj New York.-hallom meg a reggeli kissé huskys hangját. Észvesztő.
-Csak...gondoltam csinálok reggelit.
-Elviszlek reggelizni. Csak maradj még mellettem egy picit.-a karjaiba megfordulva most már figyelem az arcát ami oly nyugalmat áraszt. Majd az ajkaira téved a szemem.-Megcsókolhatsz. Nem fogok ellenkezni.-zavarba jöttem ahogy azonnal elemeltem a tekintetem onnan.
-K-ki mondta hogy megakarlak csókolni?
-Ha nem teszed, én teszem.-a szemei kinyíltak és a tekintetünk azonnal összekapcsolódott.-Te reggel is ilyen meseszép vagy?
-M-mi?
-New York, te vagy a világon a leggyönyörűbb nő.-csókolt meg és ebbe a csókba az egész testem belebizsergett.
-Te se vagy rossz pasi Mr. Tarzan.-a szemeink harcolnak. Majd hirtelen vad játékba kezdenek ajkaink. Faljuk egymást hogy szinte levegőt se kapunk. Nem tudom milyen késztetésből de kiküzdve magam a karjaiból egyenesen a csípőjére ültem. De a mozdulatomra nem lepődött meg. A szemei cikáznak a testemen. Tudom hogy már levetköztetett velük. A kezei rögvest a derekamra csúsztak és tartottak.-Viselkedj New York.-mondja és most rohadtul nem akarok viselkedni. Megbolondulok érte. Hibát követnék el ha most azonnal a karjaiba vetném magam? Lehajoltam az ajkaiért és akarva akaratlanul is a csípőm lassú mozgásba kezdett. Érzem ahogy rászorít a csípőmre hogy megállítson. De a nadrág alatt a merevedése mást mutat. Rohadtul beindít.-Nem biztos hogy ez lenne a legromantikusabb alkalom, New Yorkom.-mondja súrolva az ajkaimnak.-Bár most ezért a mondatért tökön rúgnám magam.-elnevetem magam ahogy lassan felemelkedem. A kezei most már gyengéden pihennek az oldalamon. Igaza van. Ennek nem most kell megtörténnie. Bár...tény hogy mindketten szerintem szörnyen vágyunk a másikra.-Nem akarom hogy azt hidd csak ezt akartam tőled. Ezért is akarok még várni amíg kiérdemlem a bizalmad és....kitalálom milyen romantikus helyen történjen meg.
-Megértelek.-simogattam meg az arcát.-De egy kicsit kapkodd magad.-nevettem ahogy leszálltam róla és kifordultam az ágy szélére. Viszont Ari azonnal visszarántott az ágyba és most ő tornyosult felém. Kibaszott szexi pasi.-Mit csinálsz?-kérdezem nevetve.
-Nézem a világ legszebb nőjét és azon gondolkozom vajon mivel érdemeltem ki hogy most őt csókolhatom?
-Az a búvárruha elég sokat lendített az esélyeiden.-poénkodtam.
-Valóban? Akarod újra látni rajtam?
-Megnézhetem egy búvárórád?
-Személyesen mutatom meg neked.
-Én a víz alatt? Arra biztos nem veszel rá!-ellenkeztem.
-Tudsz úszni.
-Tudok de nem búvárkodni. Engem nem esz meg egy cápa se mert ott bénázok a víz alatt.
-Bízol bennem New York?
-B-bízok.
-Akkor engedd hogy majd megmutassam.
-Ugye nem most akarod? Mert tengeribeteg leszek.
-Nem, dehogy.-nevetett.-Most elviszlek reggelizni. Rendben?
-Jajj ez a program mennyivel barátságosabban hangzik.-együtt nevettünk ahogy mielőtt felkeltünk volna egy utolsó csókot váltottunk.
Ülünk a parton és várjuk a reggelinket. A hangulatunk csodás ahogy egymás társaságát élvezzük. A kezei folyamatosan érintik az enyémet.
-Mi ez a dög meleg ilyen kora reggel?-hallok egy ismerős mégis idegen hangot magam mellett és ahogy oldalra nézek meglátom Ari húgát az asztalunknál. Egy kávéspoharat helyez az asztalra.
-Isten hozott.-viccelődik Ari aki szerintem észrevette a falfehér arcom.-Zara ő itt Chloe, Chloe ő itt Zara a húgom.
-Chloe?-lepődött meg Zara.-Nem valami New York lányról beszéltél?-a szemeim kikerekedtek de Ari feltünően nyugodt maradt.
-Ő New York Zara. Ő az a lány.-mosolygott rám Ari ahogy az ujja gyengéden simogatta a kezem.
-Ejj de hát ő kurva csinos. Mit eszel a bátyámon?-hirtelen levegőt is elfelejtettem venni.
-Zara!-szólt rá Ari mire Zara visszavonulót fújt.
-Nem tudnád rávenni egy hajvágásra?-súgta Zara mire nem tudtam tartani magam elmosolyodtam.
-Nem gondolkoztam még ezen.-mondtam ahogy a lány kisugárzása valamely oknál fogva elkezdte a gátjaim lezúzni.
-Szerintem le kellene vágnod a haját.
-Nem vágjuk.-mondja Ari komolysággal a hangjában.
-De helyesebb lenne nem?-súgta Zara mire elnevettem magam.
-Most se rossz.-válaszoltam.
-Bleee. Fúj.
-Te mit művelsz itt?-terelt Ari a fürtjeiről.
-Azt amit ti. Reggelizek. Utána azt hiszem kifekszek a napra és csokibarnára égetem magam.
-Mondtam már ezerszer hogy ne feküdj ki egésznapra a napra mert...
-Káros a bőrömnek. Neked meg a víz. És? Mégis úszol.
-Az más.
-Ti mit terveztek ezek után?
-Nem beszéltük még meg.-válaszoltam.-Nem tudom Ari ráér e...
-Rá. Neked bármikor.-vágott a szavamba azonnal.
-Én is itt vagyok nem zavar?
-Nem mondtuk hogy ülj ide.-képtelen voltam nem elmosolyodni rajtuk. Igazi testvéri csipkelődés volt köztük. Így a reggeli eléggé beszédgazdag volt és egyáltalán nem unalmas.-Ne haragudj a húgom miatt.-mondta ahogy kézen fogva sétáltunk a parton a reggeli után. Korán volt még programokhoz így azt terveztük egy kis séta után leülünk a partra, élvezzük a tájat és utána eldöntjük merre tovább.
-Imádnivaló.-válaszoltam ahogy nem tudtam nem imádni azt hogy Ari oly édesen fogja a kezem.
-Anyuék halála után eléggé magába fordult. Sok időbe telt mire ilyen lett...újra önmaga.-abban a pillanatban valami belémhasított. Ari soha se mesélte hogy a szülei meghaltak. Mondjuk nem is kérdeztem a családjáról de a szívem összeszorult.
-S-sajnálom.-mondtam de Ari csak elmosolyodott.
-Csodás szülők voltak. Imádták a természetet és a kalandokat. Egy hajós kiruccanás során viharba kerültek és...többé nem találták meg őket. Hiányoznak. De a gondolat hogy egyesültek a természettel amiért rajongtak és én nap mint nap velük élhetek új kalandokat picit megmelengeti a szívem.
-N-nem félsz hogy...
-Hogy én is úgy járok mint ők? Nem.-egy cseppet sem remegett meg a hangja.-De még most annyi mindent kell megmutatnom és átélnem veled hogy egy percig se akarok erre gondolni. Te vagy a zátony most az én életembe.-meghatódtam a szavain. Átölelve őt álltunk a parton egymás karjai között.*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra ❤️*
YOU ARE READING
Fallin' like the Stars
Romance🦋 A szerelem egy utazás és te vagy a kedvenc úticélom. 🦋 Borító: Abeth98 érdeme❤️