12. Forró vágyak

543 57 7
                                    

Amióta Arival vagyok az írás is könnyebben megy. Élvezem hogy olyan helyeket mutat meg nekem amikről talán soha nem is hallottunk mi nagyvárosi emberek. Írok és a szemem egy pillanatra Arira terelődik aki a konyhámban ügyködik hogy valami vacsorát gyártson nekünk. Ez a pasi eszméletlen hogy még főzni is tud. És csak úgy mellékesen jegyezném meg, hogy nem is rosszul. Lecsukva a laptopom indultam felé a konyhába ahogy hátulról átöleltem. Szorosan hozzábújtam és biztos voltam abba hogy az arcára most egy mosoly ült.
-Sikerült befejezned?-kérdezi ahogy hátrapillant a válla felett.
-Azt hiszem.-oh és mellékesen megjegyezném még, elintézte hogy az én kis faházamba is legyen internet. Csodapasi.
-Elolvashatom majd?-fordult meg ahogy most már az ő karjai öleltek szorosan.
-Hát még meggondolom. Tudod...ritka aki elolvashatja publikálás előtt. Ki kell ezt érdemelni.
-Mit kell tennem hogy megérdemeljem?-huncut mosoly ült az arcára.
-Csókolj meg.-mondom hezitálás nélkül ő pedig az ajkaim után hajol. Egyre szorosabban tart ahogy az ajkaink vad csatába kezdtek. Azt hiszem ma megelégednék vele mint vacsora. Sőt. Őt akarom. Csakis őt. Érzem hogy lassan elhúzódna de én nem akarom.-Ne! Csókolj még.-könyörgök neki. A karjaim már ölelik is át a nyakát. Miért nem tudom visszafogni magam? Szinte felrobbanok a vágytól amit iránta érzek.
-New York...
-Mond hogy te is akarod.-mondom levegőért kapkodva. Érzem ahogy a bugyim nedvesedni kezd a gondolattól hogy lehet ma megkapom Mr. Tarzan Tökéletességet.
-Nem akarom hogy azt hidd, kényszerítelek.-a szemei az enyémmel harcolnak.
-Akarom. Akarlak.-mondom és ő nem hezitál tovább. Oly könnyedén akár egy tollpihe emel fel és cipel a hálószoba felé. Én pedig a tudattól máris elmosolyodom.
-Szólnod kell ha mégis meggondolod magad.-mondja ahogy az ágyra rak és megtámaszkodik felettem. Bólintok.-Ígérd meg New York.
-Megígérem.-mondom és ő máris tapad vissza az ajkaimra. A keze lassan indul meg az oldalamról felfelé ahogy belemarkol a mellembe. Felnyögök az érintésére.-Ah.-ő pedig újra birtokába veszi az ajkaim. Gyengéden masszírozza a kezei között a mellem és olyan jó érzés ahogy megérint.
-Levehetem a felsődet?-kérdezi és én máris felemelkedem hogy letudja rólam azt szedni. Pillanatok alatt szabadít meg a felsőmtől és csak egy melltartó takar el tőle felülről.-Még hátrálhatsz.
-Nem.-mondom határozottan és ő szinte egy pillanat alatt nyúl a melltartóm kapcsához és azt leoldja rólam. Itt fekszek előtte félig pucéran. Mégis...olyan pillangókat okozott bennem ahogy végigmérte a testem. Lehajol és csókokat hint a melleimre. Bizsereg az egész testem.
-Gyönyörű vagy.-ahogy ezt kimondta birtokába vette a melleim. A nyelve izgatni kezdte a mellbimbómat ahogy azokat gyengéden masszírozta a kezei között. Óvatosan a fogai közé vette ahogy meghúzta.
-Ah.-nyögök fel ahogy azonnal áttér a másik mellemre. A kezeim ösztönszerűen érnek a felsőjéhez ahogy azt igyekszem levenni róla. Ő pedig segít nekem ahogy felemelkedik és már szedte is le magáról a felsőt. És istenem.

 És istenem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Azta...rohadt.-harapok az alsó ajkamba. Elmosolyodik ahogy a reakciómat meghallja.
-Tetszik New York?-istenem csak most ne mosolyogj. Bólintok ahogy még most se találom a szavakat.-Helyes, mert ez most a tiéd.-a kezeim automatikusan simultak a hasfelületre. Ő pedig nem állított meg.
-Te hogy lehetsz ilyen tökéletes?-kérdezem ahogy a szemeink találkoztak.
-Van egy őrülten szexi, édes nő akit megakartam hódítani magamnak.
-Valóban? És sikerült meghódítani?
-Formában kell tartanom magam nehogy egyszer meggondolja magát.
-Őrült lenne.-az ajkaink találkoztak ahogy most a vad csók inkább gyengédebb lett. De tudtam hogy még ez az ágy most kerül igazán tesztelés alá.-Tiéd akarok lenni.-mondom az ajkait súrolva.
-Vegyük le a nadrágod.-súgja a fülemhez hajolva és ahogy ezt mondta, a bugyim teljesen elázott. A keze automatikusan indult el a nadrágom széléhez és kezdte azt lefele tolni rólam. Istenem, a szívem majd kiugrik a helyéről. A gyomromba ezer pillangó verdes. Itt fekszek most már csak egy bugyiban előtte. Mindjárt egyesül a testünk és tudom hogy őrjítő éjszaka vár rám vele. De nem akarok megállni. Biztos hogy nem.-Megengeded hogy megízleljelek?-oh istenem miért kérdez ilyen dolgokat? Bólintok. Ő pedig gyengéden széthúzza a lábaim ahogy közéjük hajol és apró csókokat hint a bugyimra. Az egész testem beleremeg. A puncim lángol már most. Mi lesz ha megérzem őt? Végignyal a bugyimon és máris hangosan nyögök fel.
-Ah.
-Maradj.-nyomja le a csípőm. Megfogja a vékony anyagot ahogy azt félrehúzza.-Ennyire akartál már?-kérdezi.
-Nagyon.-mondom egy mosollyal ahogy zavarba voltam.
-Kurva szexi.-ahogy ezt kimondta végignyalt a puncimon és én hangosan felnyögtem.
-Aaaah.-a nyelve eleinte lassan járt fel le ahogy nyalni kezdett. A melleimbe markoltam ahogy hagytam hogy az élvezet átvegye felettem az uralmat. Megtalálta a csiklóm. Apró köröket ír le a nyelve hegyével rajta.-Aaaaaah Ari!-nyögöm fel hangosan.-Ah...!-helyezem a kezem a feje tetejére hogy a puncimnal tartsam. Egyre jobban nedvesedek. Biztos vagyok benne hogy ő ezt tökéletesen érzi a nyelveivel.-Aaah ah ahhhh.
-Kurva édes vagy New York.-éreztem meg a lehelletét a forróságtól tüzelő nemiszervemen.
-A farkad....a farkad akarom.-nyögöm.
-A farkam ha tudnád mennyire szenved már ebben a szűk nadrágban.
-Akkor segíts rajta.-felemelkedik ahogy lassan elkezdi a nadrágot letolni magáról a boxerrel együtt. Megláttam a hatalmas merev férfiasságát és szörnyen izgatott lettem. Visszamászott a lábaim közé ahogy a tekintetét rámemelte.
-Nincs nálam óvszer.-jegyezte meg. De én megmarkoltam a farkát és a puncimhoz irányítottam.
-Hajrá Mr. Tarzan.-mondom nyugodt szívvel hogy tudom én szedem a gyógyszert és kicsi az esély hogy meglepetés érjen.
-Imádkoztam hogy ne most kelljen abbahagynunk.-mondja egy nevetéssel ahogy kezébe veszi a farkát és rámnéz.-Biztos New York?
-Akarlak.
-Ahogy én is téged.-hajol le az ajkaimért ahogy lassan belémhatolt. A csókunkba nyögtem. Lassan kezdett mozogni bennem de életembe nem éreztem még ilyen csodás érzést.-Minden rendben?-kérdezi ahogy oly óvatosan mozgott ki-be a farkával.
-Gyorsíts kérlek.-nyögöm és ő elmosolyodik.
-Azt akartam megtudni nincs-e fájdalmad. De azt hiszem ennél tökéletesebb választ nem is kaphatnék.-elmosolyodtam ahogy visszatapadt az ajkaimra és gyorsítani kezdett. Menyország. Ott éreztem magam ahogy vele voltam. És tudtam....nem ez volt az utolsó alkalom hogy mi ketten leteszteljük ezt az ágyat. Mert innentől kezdve csak többet és többet akartam. Vele. Mert azt hiszem Mr. Tarzan a legkülönlegesebb helyet kezdte elfoglalni a szívembe.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra ❤️*

Fallin' like the StarsWhere stories live. Discover now