15. Maradj velem

555 52 8
                                    

A hajó kikötött a korallzátony mentén. Amióta Arival búvárkodtam mintha minden olyan más lenne. A szívem hevesen ver de csak azért mert szörnyen imádtam az egész kalandot ma. Ehhez pedig csak annyi kellett hogy bízzak benne. És én bíztam.
Leszállva a hajóról a homokos partot érintette a lábam.
-Mit szólsz ha itt pihenünk egy picit és utána visszamegyünk?-kérdezte Ari mire bólintottam. Egy plédet helyeztünk a homokba és a gyümölcsöket amin a hajón voltak a plédre helyeztük.-Jól vagy?-kérdezte ahogy én azonnal a lábai között elhelyezkedtem és dőltem a mellkasának. Ő azonnal apró csókokat hintett a nyakhajlatomba.
-Imádtam a mai napot.-hunytam be a szemem ahogy csak hagytam hogy a természet magával ragadjon. A madarak hangja volt az egyetlen amit hallottunk és egymás lélegzetvétele. Szörnyen imádtam. Imádtam hogy nincs körülöttem zűrzavar csak a csend. És nem utolsó sorban Ari.
-Örülök hogy jól érezted magad.
-Veled mindig jól érzem. Veled minden annyira más.
-Jó értelembe?
-Száz százalékig csakis a jó értelembe.
-Tudod....őrülten boldog vagyok hogy idejöttél a szigetre.
-Valóban? Az első napokba nem ezt éreztetted.-nevettem.
-Elvetted az eszem. Teljesen.
-Azt a keveset is?-néztem hátra a vállam felett mire egy hatalmas puszit nyomott az arcomra. Majd egyenest a nyakhajlatomba temette az arcát. Libabőrös lettem ahogy megéreztem a lehelletét a nyakamon.
-Szeretném ha itt maradnál.-mondta és a szívem lüktetett. Nem csak attól hogy arra vágyik vele maradjak hanem a fájdalomtól is. Mert mindketten tudtuk erre a választ mégis oly nehezen akartunk ezzel szembenézni.-Maradj velem New York.
-Ari....
-Nem foglak tudni elengedni. Képtelen leszek rá.-megfordulva a karjaiba a szemeibe néztem. Az arcát a kezeim közé vettem. És tudtam történhet bármi már az övé vagyok. Az ajkaink egymásnak tapadtak ahogy lassan másztam Ari ölébe. A karjaim szorosan ölelték a nyakát. A csókunk percekig tartott. Mintha az életben maradásunk a másikon múlott volna.
Kézen fogva sétáltunk a parton ahogy a hideg víz mosta a lábaink. Ő csak nézett engem. Elengedve a kezét indultam be a vízbe.

 Elengedve a kezét indultam be a vízbe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-New York, vigyázz.-figyelmeztetett ahogy szinte mint egy oroszlán ugrásra készen állt ha bajba esnék.
-Megteszel nekem valamit?-kérdeztem a vízből felé fordulva.
-Bármit.-válaszolta.
-Tégy magadévá.-mondtam egy mosollyal az arcomon.
-Itt?-bólintottam.-Most?-újabb bólintás.-A vízbe?
-Ez komoly? Ennyi kérdés merült fel benned a kérésem hallatán?
-Nem csak...
-Hisz kettesbe vagyunk nem? Had zengjem túl a madarak énekét a nyögésemmel amit te okozol nekem.-haraptam az alsó ajkamba.
-Bassza meg.-vette le a fürdőnadrágját a parton, majd indult a vízbe ahogy egyenesen elkapott a karjaiba. Én egy hatalmas mosollyal az arcomon öleltem át a lábaimmal a derekát. Az ajkai  vadul táncoltak az enyémen. A keze ahogy a bikinifelsőmmel kezdett játszani majd miután sikeresen levette egyenesen a partra dobta. Nem mintha érdekelt volna hogy elviszi a víz magával.
-Csináltál már ilyet?-kérdeztem ahogy éreztem a keze most már a bugyimmal harcol.
-Minden őrültségre csak te tudsz rávenni.-hajította a partra a bugyimat. Egy hatalmas nevetés után éreztem ahogy a farkát már a puncimhoz dörgöli.
-Ültess a farkadra Tarzan.-a vízbe könnyedén emelt meg és már éreztem is ahogy bentebb és bentebb tolja magát.-Aaah.-nyögtem fel az érzésre. Hihetetlen volt. A víz minden hullámával mintha a csiklóm izgatta volna. Ari farka meg még mindig az én tökéletes puzzle darabkám hisz oly tökéletesen kitölt engem mintha csak nekem teremtették volna.
-Tetszik?-kérdezte ahogy lassan mozgatott magán.
-Mmmm.-hajtottam hátra a fejem.
-Válaszolj New Yorkom.
-Imádom.-lihegtem a szavakat.
-Ez itt igazi kínzás.-tudtam miért mondja. A hullámoktól nehezen tudott gyorsítani.
-Kivihetsz a partra. De csak egy feltétellel.-a füléhez hajoltam.-Ha durván megdugsz.-szinte be se fejeztem a mondatom ő már cipelt is a part felé ahogy egy pillanatra se húzódott ki belőlem. Vagyis...egészen addig míg a plédre nem fektetett és térdelt a lábaim közé. Nyalni kezdett. Az egész testem megremegett. Libabőrös lettem ahogy a szellő érintette a bőröm és nem utolsó sorban attól ahogy Ari kényeztetett. A nyelvét ki-be dugdosta a puncimba majd a csiklómon táncolt kis körkörös mozdulatokkal.-Aaaaah.-feszült ívbe a hátam amivel együtt a csípőm is megemelkedett. Ari pedig kapva az alkalmon a karjaival átfogott így nem tudtam visszaereszkedni a földre. Mélyebbre jutott. Főleg mikor két ujját párosította a nyelve mellé. Nem tudtam hogy a víz cseppjei csöpögnek a homokba vagy a nedvességem.-Aaaah aaaaaaah!-nyögtem ahogy figyeltem ahogy az ujjai oly gyorsan mozognak bennem.
-Igazi farokkínzó vagy.-húzta ki az ujját ahogy a nedves puncimon végigsimított majd a lábam közé helyezkedve már a farkát tolta is be tövig.
-Ahhhh!-nyögtem fel hangosan. A lassú vízben való szeretkezés tempójának itt nyoma se volt. Őrült tempóra kapcsolt ahogy szinte az életet is kidugta belőlem. A keze körkörösen járt a csiklómon ahogy tudtam. Hatalmas orgazmusom lesz pillanatok múlva.-Ari!
-Nyögj New Yorkom. Nyögj!-gyorsított. A puncim már szinte piros volt. Figyelem a pontot ahol a testünk minden alkalommal találkozik és rohadtul beindít.
-Cseréljünk.-kérem. Ő pedig ki se húzódva belőlem fog és emel magára. Itt ülök a farkán ahogy a kezeim a mellkasán pihennek. Mindketten szaporán vesszük a levegőt. De nem. Ez még korántsem a vége. Lovagolni kezdem a farkát és látom hogy imádja minden pillanatát.
-Basszus New York. Beléd fogok élvezni.-nem volt kérdés hogy erre vágytam. Érezni ahogy kitölt teljesen engem. A fenekembe markolva emelt meg ahogy a tempót újra ő diktálta a csípője őrült tempójával. Ki-be, ki-be, ki-be. Kurva szexi volt látni ahogy a farka egy pillanat alatt veszik el bennem.
-Ah ah ah ah aaaaaaah.-nyögtem hangosan ahogy az orgazmusom jeleit éreztem.-E-el fogok.....
-Élvezz. Élvezz a farkamra.
-Ari!-kiabáltam a nevét ahogy szinte már levegőt se kaptam.
-Gyerünk New York. Élvezzünk el együtt.
-A-Ari....!
-Menni fog igaz édes?-nem tudtam válaszolni. A hangom szinte belémfolytódott ahogy megéreztem a menyországot. Arival együtt élveztem el. A puncim szinte csöpögött a nedűtől.-Jó kislány.-mondta egy mosollyal ahogy a lassú mozdulatokat tett bennem a farkával. Kellemes érzés volt. A mellkasára dőlve tudtam hogy képtelen leszek ilyen könnyen lemondani erről a férfiról. És hogy miért? Mert napról napra jobban beleszeretek. Én őrülten beleszerettem Ari Levinsonba.

*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra ❤️*

Fallin' like the StarsWhere stories live. Discover now