Csomagolok a bőröndömbe. Nem tudom elhinni hogy mire készülök. De mégis akarom. Ott akarok lenni New York mellett minden egyes nap. És ha ehhez az kell hogy újra azt az életet éljem ami elől elmenekültem akkor készen állok arra hogy szembenézzek vele és újra megpróbáljam.
-Ezt is berakjam?-kérdezte New York izgatottan.
-Nem szükséges. Az maradhat.-nem mindent akartam bepakolni. Megbeszéltük New Yorkkal hogy a házam itt megmarad így ha bármikor elvonulnánk a nagy világtól akkor ide jöhetünk.
-Akkor én ott szerintem végeztem. Te hogy állsz?-ölelt át hátulról ahogy a kezei szorosan öleltek.
-Szerintem én is kész vagyok. Mikor indul a gép?-kérdeztem ahogy most már szembe álltam vele és én tartottam a karjaimba.
-Hajnalba. Addig még van egy kevés időnk.-az a huncut tekintete megbolondít.
-Most akarod?-nevettem ahogy őszintén szólva a rengeteg szétpakolt dolog között elképzelni nem tudtam hol tehetném őt magamévá hogy el is férjünk.
-Mert te nem akarod?-nevetett ahogy átkarolta a nyakam.
-Nem ezt mondtam. Csak te is látod hogy tornádó ment át a lakáson.
-Hát...mi lenne ha egy gyors zuhanyt megejtenénk?-harapdálta az alsó ajkát. Imádom őt. Imádom ahogy a testünk folyamatosan vágyik a másikra.-De ha mégse akarod akkor....-egy hirtelen mozdulattal felkaptam ahogy a fenekénél szorosan tartottam. A fürdőszobába cipeltem és egyenesen a pultra ültettem. Megnyitottam a zuhanyt hogy a víz picit melegedjen. És abban az adott pillanatban én már vadul csókoltam az ajkait.-Akarlak.-nyögte a csókunkba. A szava hallatán pedig a kezem azonnal a lába közé csúszott. Még szerencse hogy csak egy hosszú pólót talált reggel a szekrényemből felvenni mert most bajba lennék mire levetközetném. Megéreztem a bugyija nedvességét. Elvesztettem az eszem teljesen. Hangosan nyögött fel az érintésemre.-Aaah.
-Ennyire....ennyire akartál már?-simogattam a nedves anyagon keresztül. Bólintott.-Vetközz le és menj a zuhanyzóba.-utasítottam ő pedig már vette is le a pólót ami alatt a mellbimbója peckesen állt. Lesegítve őt a pultról már bújt is ki a bugyiból én pedig csak néztem a csodás alakját ahogy a zuhanyzóba futott. A testén végigfolyó víz csak csábítóbbá tette. Nézem ahogy a kezei végig simulnak a testén. A farkam azonnal szűkösnek érezte a nadrágomat. Gyorsan dobtam le magamról a ruhát és mentem egyenesen utánna. Vadul csaptam le az ajkaira ahogy a kezem a feszes fenekébe markolt.-Kapaszkodj rendben?-húztam szét a lábait és én közéjük térdeltem. A csillogó puncija látványa megőrjített. Hosszasan nyaltam végig a nedves testrészén. Nem érdekelt a víz ami egyenesen az arcomra folyt, csak egy valami érdekelt. Hogy mélyen kinyaljam őt. A csempére tapasztotta a kezét és hangosan nyögött minden egyes nyelvcsapásomra. A lábai megremegtek így a kezeimmel támaszt adtam neki.
-Ari....-nyögte a nevem. A farkam rohadtul benne akar lenni. Benne és kitölteni őt. Tudtam hogy közel jár. A kezei már erősen kapaszkodtak a vállamba. Szinte már atfúrták.
-El fogsz élvezni...igaz New Yorkom?-morogtam a puncijának ahogy újra és újra mélyen nyaltam.
-E-el...Ari....el fogok....-egyenesen az arcomra élvezett. Zihálva veszi a levegőt ahogy felálltam szembe vele.
-Ugorj fel édes.-tártam a kezem szét. De tudtam az előbbi orgazmusa miatt szinte még mozdulni se tud. A kezemmel a feneke alá nyúltam és emeltem fel magamhoz.
Imádom mikor így néz. Ilyen vággyal.-Tudod hogy mi következik ugye?-bólintott. Megemelve őt a farkamra csúsztattam.A kezem lassan kezdte őt mozgatni rajtam. Tökéletesen mélyre tudtam hatolni benne. A farkam úszott a nedvességétől.
-Tökéletes vagy.-mondtam ahogy nekek is nehezült a légzésem. A puncija megöl engem. Szörnyen szűk és rohadtul nedves. A nyakam körülölelte ahogy az ajkaimra tapadt és ő is segített a csípője mozgatásával. Körözött a farkamon, táncolt rajta.-Ez az...-nyögtem fel szinte. Gyorsabban mozgattam magamon mert közel jártam.
-Ari....-letettem a lábaira ahogy megfordítottam és a csempéhez nyomtam. Libabőrös lett a teste.
-Terpesz, és pucsíts!-kinyomta a fenekét felém ahogy a lábait szétnyitotta. A puncija csillogása észvesztő volt. Végignyaltam rajta mire hangosan felnevetett az érzésre.
-Ugye nem most kezdesz udvariaskodni?-kérdezett azzal a huncut mosolyával.
-Nem. Ma az udvarias szót nem ismerem.-toltam tövig be a farkam. Felsikoltott. A lökéseim határozottak voltak és kifejezetten ügyeltem arra hogy minden alkalommal tövig legyek benne.
-Ez az!-nyögte újra és újra.-Gyorsíts!-könyörgött. Én pedig képtelen vagyok nem segítséget nyújtani egy könyörgő gyönyörű nőnek. Gyorsítottam. A fürdőszoba visszhangzott a nyögésektől. Előre nyúlva a hatalmas formás melleibe markoltam. Majd lassan nyúltam előlről a lábai közé hogy a csiklóját izgassam. Közel járt. Ahogy én is. De érezni akartam ahogy a farkamra élvez. Addig nem tölthetem teli. Nem lehet...
-Ari úristen!-a kezem a nyakára helyeztem. Apró nyomással elértem hogy kevesebb levegőhöz jusson. A puncija szörnyen forró volt már. Szinte égette a farkam. Soha se fogom megunni. Annyira nekem teremtették ezt a nőt hogy az már ijesztő. De mégis...úgy szeretem.-Ari....
-Rohadtul szorítod a farkam édes.-dugtam folyamatosan míg egyszer remegni nem kezdett a teste. Én pedig szinte azonnal követtem.
-Basszus....-kapkodta a levegőt ahogy még nem csúsztam ki belőle. Gyengéd csókokat nyomtam a vállára és a hátára.
-Jól vagy?-simogattam gyengéden a testét. Bólintott.-Hallanom kell édes.
-Csöpögök.-jegyezte meg nevetve. A lábai közé néztem ahogy láttam hogy a puncijából csöpög ki az élvezetem jele.
-Akarsz még?-súgtam a fülébe.
-Nem ellenkeznék...de nem késsük le a gépet ha így folytatjuk?
-Gyorsan megleszünk.-már újra tövig voltam benne.-Szorítsd a farkam édes azzal az észvesztően nedves punciddal.
-Ari...
-Ahányszor a nevem nyögöd...annyiszor foglak még megdugni. Te rajtad múlik lekéssük e a gépet.
-Nem csinál....-egy hatalmas lökéssel indítottam meg a második menetet.-Ari! Aaaaah!
Az egész repülőutat végigaludtuk, miután végre sikeresen felszálltunk a másnap délelőtti gépre. Hamár a hajnalit lekéstük Miss New York miatt.*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra ❤️*
YOU ARE READING
Fallin' like the Stars
Romance🦋 A szerelem egy utazás és te vagy a kedvenc úticélom. 🦋 Borító: Abeth98 érdeme❤️