1

120 6 3
                                    

"Nasıl ya? Yok hayır imkanı yok böyle bişeyin ne hamilesi!" Başımı tutup dizlerim üzerinde çöktüm ve beklemeye başladım. Ne ben ne de Damla konuşmuyorduk. "Nur. Bütün belirtilere sahipsin. Hem ne var bunda Allah aşkına!" Derin bir nefes aldım. "Biz ayrıyız Damla. Altay İngilterede ben burda. Hem hayır ben inanmıyorum hamile olduğuma falan" sırıtması beni daha da sinir etmişti. "Damla sırıtma" omzunu silkip çantasından hamilelik testi çıkarmasıyla gardımı düşürmeye başlamıştım ama henüz 3. Rounda gelmemiştik. Ne diyorum ben ya!!

"Ver şu testi" elinden alıp lavaboya girdim. Testi yapıp lavabodan çıktım ve çubuğu kenara bıraktım.
"Daha 24 yaşındayım ben... hem eğer hamileysem napıcam nasıl yaşarım" Damla yanıma gelip omzumu okşadı "Altay hatalıydı evet. Ama biraz eskiyi hatırlasana Nur. Altay'ın bu kadar işkolik olmadığı ve mutlu olduğun günlere biraz dönsene mesela"

2 sene önce

"Ya kızım gelsene şuraya! Alt tarafı böcek" kollarım bacaklarım titrerken yatağın başlığına tutunmuş bekliyordum. "Altay o böcek gitmeden inmem bu yataktan." Kaşlarını çattı "inmezsin öyle mi?"

"İnmem" yanıma gelip kucağına almasıyla boynuna sarıldım "o zaman biz indiririz Nur hanım"
"YA ALTAY! Bak düşürürsen çok kötü olur" duraksadı "57 kilo kızsın seni mi düşürücem ben" başımı sallayıp gülümsedim. "Ay tamam çıkar şu odadan beni"

2024

Gülümsememi tutamıyordum. "Şimdiden gülümsemeye başladın şapşal" başımı sallayıp tekrardan o ketum bakışlarıma döndüm. "Bu testin dakikası geldi gibi." Ellerim titreyerek çubuğu aldım ve çevirmemle kapalı olan gözlerimi açtım.

"Pozitif..." damlanın sesiyle gözlerimden yaş akıyordu ama umrum dışıydı aslında. Çubuğu bırakıp odama ilerledim ve kendimi yatağıma bıraktım. "Ne bok yicem şimdi?" Damla elinde testle yanıma geldi. "Nur kendine gelir misinn. Anne oluyosun kızımm" başımı salladım. "Anne oluyorum" peki bunu istiyor muyum? 2 ay önceki Nur'a sorsanız deli gibi isterdi ama şimdi...
Altaydan bi çocuğum var ama Altay yok. İngilterede kariyeriyle uğraşıyorken benimle olan ilişkisini sürdüremedi tabii. Peki bu bebek ne olucak? Bu günahın keçisi mi?

Oluru varHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin