Ne kadar süredir burdayız bilmiyordum ama bir ömrü burda geçirebilirdi Altay. Dizimdeki başı hareket dahi etmiyordu. "Altay kalk hadi" yine hareket yoktu. "Uyumuş olamazsın kalk hadi"
Başını kaldırıp gözlerime baktığında kısa bi uykudan uyandığını anlayabilmiştim. "Kalkmasam" kısa bi gülümseme olmuştu yüzümde. "Kalkman lazım" başını salladı. "İstemiyorum. Çok özledim burayı" daha belirgin bi gülümseme bıraktım bu sefer."Hadi hadi oturuyosun bide yerde. Kalk saat de geç oldu." Başını kaldırıp gözlerime baktı. "Burda kalmak istiyorum" başımı olumsuz salladım. "Neden?"
"Çünkü burası senin evin değil" gözlerini yere çevirdi. "Evimdi" derin bir nefes bıraktım. "Sonra tekrar gelirsin" tekrar bakışlarını gözlerime çevirdi. İç çektikten sonra ayağa kalkıp mutfağa yöneldi. Peşinden gidip kapıya yaslandığımda su içerken etrafı izliyordu. "Hatırladın mı?" Başını sallayıp sırıttı. Sarılmamak için zor tutuyordum kendimi.
1 yıl önce
"Belime sarılmayı bırakmazsan hareket edemicem Altay" daha da sıkı sarıldı. "O zamaaann" ve kucağına alıp tezgaha oturmamı sağladı. "Ya pastam kaldıı" sırıtıp çilekleri doğramaya başladı. "Bana bak Altay düzgün doğraa. Şekkilleri güzel olmazsa bidaha doğratırım" başını sallayıp kesmeye devam etti. "Eğer bi gün bi bebeğimiz olursa inşallah kız olur" sırıttım "neden?"
"Bilmem. Çok istiyorum bi kızım olmasını. Benim kızım olsun" gözlerimi diktim Altaya "beni unutursun tabii""Ee o benim kızım sen elin kızı"
Günümüz
"Hatırlıyorum" dedi ve gözlerini karnıma yönlendirdi ve sonra gözlerime. "Belki de biz kızımız olur..." yere bakıyordum. Halının desenleri güzelmiş he ne zaman aldım ben bunu. Altayla almıştık doğru...
"Belki de olur. Nasıl bi hayat sunucağımız önemli. Biz böyle ayrıyken" elimi tuttu "ayrı kalmicaz Nur" başımı olumlu anlamda salladığımda gülümsemesini yüzüne yerleştirmişti. "Burda kalabilir miyim?" Emin hissetmiyordum. "Bana biraz düşünmem için zaman tanıyamaz mısın?" Gülümsedi tekrardan...
"İstediğin kadar güzelim. Yeter ki inadını yok ediyim. İstediğin gibi olsun bugün gidiyim ama yarın birlikte hastaneye gidelim bebeği kontrol ettirelim.""Olur. Haber veririm uyandığımda" başını salladı "uyandığın saati biliyorum" diyip tek gözünü kırptı. "Ben gidiyim" kapıya kadar yolcu ettikten sonra kapıyı kapadım ve salona ilerledim. "Bugünü çok bekledim bitanem..." barışmayı çok beklemiştim. Ve sonunda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oluru var
ChickLitErken yaşta yapılan hatalar... Ve hatalardan çıkan o çiceklerle serili yol.