Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmazsanız çok mutlu olurum😍Sabah uyandığımda Altay'ın yatağında uyandım. Sabah denilemezdi tabii saat 12 olmuş... telefonumu alıp mesajlara girdiğimde Altay'ın mesajını gördüm.
Altay: Bilgisayarını evden getirdim güzelim. Aşağı katta masanın üzerinde. Bir kaç kıyafet de aldım bir süre yanımda kalman iyi olur sancıların için. Saat 1'de evde olurum Seni seviyorum bebeğim.❤️
Mesajı gördüğümde gülümseyip kenardaki çantayı gördüm. İçinden yedek kıyafetler alıp duşa girdim. Duştan çıkıp üzerimi değiştirdikten sonra aşağı inmeye başladım.
"Sarma..." canım öyle sarma istemişti ki... kendim yapamayacak kadar yorgun hissediyordum. Çareyi Altay'a mesaj atmakta bulmuştum.
Simay: Eve gelirken ev yemekleri satan bi
Yer bulursan sarma getirebilir misin?Mesajı gönderip soğuk bir su aldım ve bilgisayarın başına geçtim. Gelen mailleri kontrol ettikten sonra formalar için Nike Türkiye maillerine girip gelecek milli takım ceketlerinin örneklerini incelemeye başladım. Aralarından seçtiğim örnekleri işaretleyip milli takım ekibine gönderdikten sonra diğer işlerime de göz atmaya başladım. Kapının kilit sesini duyup arkama baktığımda elinde poşetlerle gelen Altay'ı gördüğümde gülümsememi durduramamıştım. "Bunlar nee" poşetleri masaya bıraktı. "Bu senin yemeğinn diğerleriyse bebeğimizin eşyaları"
Bebeğimizin..."Nasıl yani? Ne aldın ki" sarmanın olduğu poşeti açıp yemeye başlarken Altay aldıklarını göstermeye başlamıştı. "Bunlar kız erkek fark etmez diye düşündüm. Yeni doğduğunda giyer. Hem İngiltereye gittiğimizde odası için de evin boş odasını ayarlarız. Bu kıyafetler için güzel bi dolap. Bezi için bir raflı masa ve yatak. Beşiğini odasına koymayız doğduğu zamanlar yanımızda uyur odamıza ayrı bir beşik alırız. İlerleyen aylar için de odasına güzel bi yatak alırız. Evde geniş boş bir oda var zaten. Oyuncaklarla doldururuz her yerini. Tabi cinsiyeti belli olunca daha rahat ederiz ama yine de kıyafetlerin cinsiyetiyle alakası yok bence."
Gülümseyerek izlerken Altay öyle heyecanlı anlatıyordu ki bunları. Her şeyi bana bırakmadan planlamıştı. Hem de en ince ayrıntıya kadar.
"Her şeyi planlamışsın bile. Ama ben bebeğimin Türkiye'de doğmasını istiyorum." Gülümsedi. "Pekii hem buraya geleceğimiz zamanlar için bu evde de bi oda yapıcaz zaten. Doğduğu zaman bir süre
Burda kalırız birtanem." Başımı salladım. Sarmamı bitirdikten sonra bilgisayarı kapatıp telefonumu aldım. Altaysa poşetleri yukarı götürmüş ve duşa girmişti.Damla: nasıl yani? Gidicek misin sahiden
Nur: Evet gidicem. Bebek için en iyisi bu
Olucak damla. Hem Altay'ı bırakmayı tekrar
Göze alamıyorum.Damla: en iyisini yapıyorsun daa.
Şu evlilik işini çözseniz güzel olur
Bütün magazin hatta Türkiye sizi
Konuşuyor. İsminiz lekelensin istemem.
Nur: Sırayla her şeyi çözücez damlacım.
Haklıydı. Evli bile değilken bi bebeğimiz olucaktı. Tamam nişan yüzüklerimizi geri takıcaktık ama evlilik?
Altay aşağı indiğinde hazırlanmış görünüyordu. "Nereye böyle?" Gülümsedi. "Sende hazırlan da gidelim" kaşlarımı çattım. "Nereye?" Dudağını büzdü. "Belki de şu fırlatıp attığın yüzüklerimizi almanın zamanı gelmiştir?" Gülümsedim.
"Geldi sanırım..." yanına gittiğimde sarılmamı istediği her halinden belliydi. Kollarını açtığında kollarımı göğüsünde bağladım. Kokumu öyle derin bir nefesle içine çekmişti ki...
"Sarılmayı bırakırsak hazırlanıcamm" bıraktığında dudaklarını büzmüştü. Gülümseyip yukarı çıktım. Aldığı valize her zamanki acil makyaj çantamı bile koymuştu. Her şeyin yerini biliyordu.
Hızlıca hazırlandıktan sonra bir şeylerin belli olmasını istediğim için Altay'ın evinden bi hikaye patlatmayı düşündüm.
Tekrardan başlanacak şeyler var:)
Aşağı indiğimde beni süzdükten sonra yanıma geldi.
"5 hafta da olsa bu hamilelik sana yaradı mı? Yoksa ben uzun süredir gerçekte görmediğim için mi böyle güzel geliyosun gözüme?" Gülümsedim. "Her ikiside. Hadi gidelim artık." El ele evden çıkıp arabaya bindikten sonra yüzük almak için yoka çıktık. Tekrardan...Ayyy ask ciftimmmm burayı bi Nur ve Aştay köşesi yapalımmm yorumlarınızı buraya yazabilirsiniz çiftimiz hakkında🎀💋❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oluru var
ChickLitErken yaşta yapılan hatalar... Ve hatalardan çıkan o çiceklerle serili yol.