Capitolul 13

87 9 0
                                    

"Vreau să fim eternitate.
-Costelanoo"

HERA

Eu si Zed o luasem de la capat. Imi doream ca de aceasta data sa fie asa cum ne dorim noi doi. Imi doream sa fie al meu pentru totdeauna, pentru a nu mai simți acea durere in piept.
Imi doream să ma strângă la pieptul lui atat de tare, încât să uit că doare. Să uit că tot ce m-a deranjat vreodată nu se mai simte atat de suparator.
Era precum un leac care-ti vindeca imediat orice durere, si imi doream sa il am infinit.
Știam ca nu era nemuritor, dar si într-o alta viață imi doresc sa fie tot el.

- Împacarea voastra la facut pe Hades sa te urasca foarte mult, Her. Eva parea îngrijorată pentru mine din cauza zvonurilor care se auzeau despre Hades pe aici.
Toată lumea spunea că si-a ucis mama, dar nimeni nu a fost acolo pentru a stii daca era adevarat sau nu, luandu-se dupa niste vorbe împrăștiate de oameni.

- Nu-ti face griji, Eva. Nu cred ca Hades ar fii in stare sa faca rau cuiva, iar pe lângă asta, i-am refuzat fumos propunerea de a iesi cu el.

- Ei bine, da, dar nu pare ca el a aceeptat acel frumos venit din partea ta. Lucas imi facuse cu ochiul, luand o gura din sucul pe care il aveam in pahar. Toata lumea avea aceeasi parere despre el, insa eu habar nu aveam ce sa cred.
Pana la urma nu am fost acolo pentru a vedea daca mama lui a murit sau nu de mana lui, sau erau doar niste zvonuri din cauza a cum Hades arata si se imbraca.

- Vorbind de lup, Tera își intoarse capul spre Hades, acesta observând din prima ca prietenii mei il priveau deja. Hotarasem sa-mi vad de sucul din paharul ce imediat era gol din cauza lui Lucas, dar si asa, nu era treaba mea.
Sunetul motorului lui Zed sa facuse auzit de afara, ca apoi clopoțelul ce se afla deasupra uși sa atragă privirile celor din incapere. Nu incetasem din a zâmbi atunci cand buzele lui Zed le sarutase pe ale mele, simțind gustul de mentol de pe acestea.
Mi-am trecut limba peste buze, gest ce-l facuse pe Zed să mă sarute din nou, pana cand isi ocupase locul langa mine. Mana lui se odihnea acum pe piciorul meu, iar privirea ii era indreptata spre mine de ceva vreme.

- Bună printeso, șoapta lui imi facuse pielea de găină, mutându-mi privirea in alta parte.

- Zed, frate, credeam ca te-ai pierdut. Voiam să te întreb dacă petrecerea aia o dam la mine sau la tine acasa.

- Petrecere? Despre ce vorbiti?. Kain era la fel de curios la fel ca si noi, si n-am putut sa nu observ ranjetul de pe fața celor doi. Pusese ceva la cale fara noi ceilalți, iar asta o iritase puțin pe Eva, avand in vedere ca era cea mai mare fană a petrecerilor făcute de catre baietii din grup, toate fiind un succes de fiecare data.
Il priveam pe Zed, acesta mutându-si privirea de la Kain la mine, dandu-mi un fir de par dupa ureche.

- La mine, raspunsul lui Zed nu a intarziat deloc, facand-o pe Tera sa dea cu pumnul in masa, atragand atenția celor din jur.

- Eu si Zed am planuit o petrecere de 'bun venit' exact asa cum obisnuiam sa le facem cândva.  Deci toata lumea e invitată.

Ceilalți erau încântați de ideea băieților, fiind toată lumea pregătita pentru petrecerea de deseară.

🍂

Eva si Tera se agitau pentru îmbrăcămintea pe care o vor purta la petrecere,  in timp ce eu stateam in pat si le priveam. Aveam de gand sa-mi iau doar o pereche de blugi si un tricou, iar parul ca de obicei.
Cele doua ma priveau,probabil neînțelegând calmul pe care il aveam.

- Nu-mi spune ca o sa rămâi asa?, privirea Evei era una serioasă, enervându-se doar pentru ca ridicasem din umeri.
Tera ma ridicase din pat, cautand o ținută si pentru mine. Insistasem mult sa nu faca asta deoarece nu-mi doream, insa ma amenintase ca ma arunca in fantana din curte daca nu le ascult.
Luasem pe mine o bluza mai eleganta cu putin decolteu, si o fusta neagra din piele aleasa de catre Tera.

Zed Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum