Capitolul 14

67 10 0
                                    

Când au avut impresia că se pierd unul pe celălalt, au inceput să se iubească mai tare pentru a nu pierde ce au construit."

HERA

Trecuse aproape doua ore de cand ne aflam pe holul spitalului așteptând vești de la medici. Zed era neliniștit, plimbandu-se pe intreg holul, atrăgând atenția celor care se aflau în jurul nostru, datorită sângelui ce il avea pe haine.
Am încercat sa-l calmez, însă furia pe care o simtea in acel moment era mult mai puternica decat orice altceva, si stiam că Hades avea sa o încurce rau dupa această întâmplare. Nu-mi puteam lua gandul de la Kain, iar imaginile cu el si Hades ma înspăimântu foarte tare.
Imi doream foarte mult ca el sa fie bine, chiar dacă parea ca-si da ultima suflare in brațele lui Zed.

- O sa fie bine, nu? Kain nu poate pații ceva, trebuie să trăiască daca vrea sa-si îndeplinească visul. Vocea tremurata a Terei ne facuse sa o privim cu totii, neștiind la ce se refera mai exact, insa nu voiam niciunul sa o intrebam acum despre ce vorbește, fiind situația mult prea de tot pentru ea. Tera si Kain sunt foarte apropiați, si nu cred ca Terei ii va placea sa stie ca se întâmplă ceva rau cu cel pe care il iubește.
Mi-am pus mainile in jurul corpului ei pentru a o lua in brațe, capul sau stand acum rezemat de umarul meu.

- Cat trebuie sa mai așteptăm? Stam aici de o veșnicie si nu spune nimeni nimic. Vocea lui Zed era ridicata, iar nervii ii erau deja ridicați la maxim. I-am prins mana in a mea, ridicandu-mi privirea spre el pentru al vedea mai bine. Mana lui imi mângâia capul, sarutandu-mi fruntea apăsat si lung.

-Buna ziua!, vocea bărbatului in halat alb ne facuse pe toți sa ne ridicam de pe scaune. Isi aranjase ochelari pe nas mai bine, bagandu-si ambele maini in buzunarele de pe lateral.
Având în vedere ca prietenul vostru nu a fost tocami salvat la timp, a pierdut mult sânge. Are nasul spart, coastele si mana stânga ii sunt rupte. Are cateva zgârieturi, dar in schimb e bine.
Azi nu o sa-l puteți vizita deoarece are nevoie de odihna. Mâine in schimb, de la ce ora doriți.

Bărbatul plecase, si, desi nu erau tocami vești bune, stim ca Kain nu a pățit nimic mai rau. Tera s-a mai liniștit, iar Lucas si Dodo le-au dus acasa pe fete, in timp ce eu si Zed am mers împreună la el.

🍂

Imediat ce am ajuns la Zed acasă, l-am trimis sa se spele si sa-si schimbe hainele, pana cand eu m-am pus sa strâng mizeria făcută, si sa spal sângele ce era pe jos. In timp ce stergeam sangele, acele imagini cu Kain mi-au venit din nou in cap, oprindu-ma pentru putin timp.

- Nu o face dacă nu poți, voi curăța eu acolo. Bustul gol al lui Zed ma facuse sa-mi intorc privirea, auzindu-l pe acesta cum a ras scurt.

- O pot face Zed, doar ca acele imagini cu Kain aproape mort nu-mi dau pace, înțelegi? Cum poate cineva sa fie atat de dur cu oamenii?
Cum poti sta liniștit cand stii ca puteai lua o viață, cum...

Lacrimile puse din nou stăpânire pe mine, dorindu-mi din suflet ca Kain sa nu rămână cu fel de traume. Nu-mi doream sa stiu ca ii era frica apoi sa mai dea ochii cu el, cand ar putea sa-l înfrunte.
De ce toata lumea a fost atat de infricoșata de el incat sa nu-l oprească nimeni? Imi doresc sa nu fii fost Kain acolo, si nimeni altcineva, însă, din pacate nu pot da timpul inpoi pentru al putea omora cu mainile mele pe gunoiul ăla.

- Sshh, Her, sunt aici micuțo. Vom rezolva asta împreună, iar Kain o sa fie bine, da? Ai incredere în mine.
Acum du-te si fa si tu un duș, ia ce vrei din dulapul meu, iar eu te voi astepta aici.
Sărutul ce mi-l plasase pe frunte era unul apăsat și lung. Ma simțeam in siguranță alaturi de el.
Deși, nu cred ca ar trebui sa gândesc așa,  într-un fel nu cred că asta avea sa funcționeze mult. Aveam mereu acea impresie ca o sa se întâmple de fiecare data cate ceva și, nu-mi doresc sa cred ca nouă chiar nu ne e scris să fim împreună.
Vreau ca toate astea sa fie doar in capul meu, si ca eu cu Zed vom ajunge sa ducem asta la bun sfârșit asa cum ne-am dorit dintotdeauna.

Am îmbrăcat tricoul luat din dulapul lui Zed, si m-am intors din nou la el pentru al ajuta, insa toata curățenia era deja facuta. Lumina slaba de la cele doua veioze de pe o parte si alta a canapelei imi lasa accesul de ai vedea cat de cat chipul celui de care nu m-am putut bucura foarte mult azi.
Mi-am pus mana pe spatele lui, ochii sai intalnindu-i imediat pe ai mei, simțind cum corpul mi se fioară din cauza privirii pe care acesta mi-o daduse. Mainile sale se aflau pe talia mea, moment in care Zed ma ridicase pe blatul de la bucătărie, bagandu-se mai apoi intre picioarele mele. Mana lui strângă se odihnea pe coapsa mea, in timp ce degetul de la mana dreaptă și-l trecuse de cateva ori peste buzele mele.
Mi-am pus mana peste a lui, iar frunțile noastre se atinse odată cu nasurile. Simțeam o oarecare tensiune între noi, ceva ce nu se mai întâmplase până acum.
Ciudat și plăcut în același timp.
Aerul cald suflat pe buzele mele îmi facuse pielea de găină, iar inima să-mi bată nebunește când Zed își duse lent una din mâini peste sânul ce-mi era gol. Eram mult prea incremenita ca sa scot vreun sunet, si mult prea rusinata sa-i întâlnesc privirea celui ce deja simțeam cum ma privește.

- Știu că ești surprinsă și, știu că n-am mai facut asta pana acum..., șoapta lui mă facuse să-mi intorc capul robotic spre el, simțind cum buzele sale imi atingeau lobul urechii.
Her, am nevoie de tine...

Nu știam la ce se refera mai exact, fiind pregătită sa-l intreb, insa, chiar in acel moment, palma sa imi masa sânul usor.
Simțeam o căldură venită din partea de jos, și fără să ma gândesc prea mult, nedându-mi seama ce fac, mi-am strâns picioarele mai mult in jurul bazinului său.

- Z-Zed...
Vocea mea era mai mult tremurată, motiv pentru care tot nu-i puteam privi ochii.
La naiba Hera, de ce te-ai incalzit asa?

- Nu voi face nimic fara voia ta, iubito. Doar, voiam sa...

Totul se întâmplă fara mine. Totul s-a întâmplat atat de rapid, ca nu imi dadusem seama când buzele mele astupase buzele lui Zed pentru al face sa tacă. Zed rupse sărutul, iar ochii mei erau acum deschiși, urmărind felul in care isi umezește buzele, simțindu-le mai apoi pe gatul meu.
Am inchis din nou ochii, mainile mele strângând de brațele sale, si abia atunci realizasem ca Zed era decat la bustul gol.
Pieptul imi urca si coborea într-un ritm foarte alert, simțind cum mai avea inca putin si exploda, însă, paharul doar atunci incepuse sa se umple cu adevărat când simțisem mâna lui Zed cum se strecoară pe sub tricoul ce il purtam.
Super Hera, acum ti-ai gasit sa porti doar un tricou pe tine?
Am înghițit in sec cand mana lui Zed urca si coborea lent pe zona mea.
Simteam ca mor. Atat pe interior, cat si pe exterior

- Zed...eu..
Șoaptele mele erau neînțelese, însă Zed părea ca auzise, căci își mutase privirea la mine imediat.
Am strâns din ochi când imi îndepărtase lenjeria usor într-o parte, ținând picioarele mult mai strâns din cauza a ceea ce ma facea sa simt.

- Te-ai udat deja, prințesă. Șoaptele sale erau atat de...enervant de sexy. Degetele sale se mișcau atat de lent, ca-mi doream sa-l pot lovi in acel moment.
Simțeam gol in stomac, ceva atat de ciudat dar, dar atat de plăcut..., ca nici nu mi-am dat seama când gemetele mele devenise atat de...de zgomotoase.
Ochii lui Zed îi intalnise din nou pe ai mei in momentul în care, fără sa vreau, simțisem cum acel lichid curse usor pe degetele sale...
Muream de rușine. Fața imi lua foc, iar inima avea încă puțin si exploda.
Eram atat de rușinată, că pieptul gol al lui Zed devenise cea mai buna ascunzătoare in acel moment.

- E-eu nu am vrut sa... imi pare rau Zed.

- Shh, imi daduse parul dupa ureche, îndepărtandu-ma de el pentru a-mi vedea fata.
Ai facut bine, iubito.

Era mult prea mult pentru mine ca sa mai spun ceva, iar Zed vazuse acest lucru. Ma duse in brate pana in camera lui, unde ma luase la pieptul său pentru a dormi împreună, iar dupa ziua obositoare de azi, adormisem amândoi imbrațisati.

Zed Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum