"Era lumina ce-mi arăta calea spre bine, dar a ales să se stingă când aproape ajunsesem la final."
ZED
Mi-am întins mâna prin pat pentru a o simți pe Hera, însă așternutul din partea ei era rece. Trecuse toata oboseala, si m-am ridicat din pat pentru a o cauta, însă ma trecuse un fior atunci cand tălpile goale atinse podeaua rece.
Imediat ce parasisem camera, mirosul de cafea si mâncare ma lovise, știind unde se afla mica mea prințesă acum.
Mi-am pus mainile pe talia ei, plasând un mic sărut pe gatul ce ii era dezgolit datorită parului prins.
Se intoarse pe călcâie pentru a ma vedea, zâmbetul de pe buzele ei imi facea dimineața mult mai frumoasă, dorindu-mi sa ma trezesc mult mai des asa.
Stiind ca aveam unda verde de la părinții ei, puteam sa o fur oricand voiam de acasă, fara sa aud vreun comentariu din partea ei. Nu era nevoie sa-mi gătească in fiecare dimineata, ci era mai mult decat perfect sa o simt in brațele mele de fiecare data cand ma trezesc.
Am stat in spatele ei pentru a o tine in brate mai mult timp, liniștea dintre noi era una plăcută. Atat de plăcută că începuse să-mi placa sa o privesc cum gătește, stand îmbrăcată in hainele mele care ii veneau mari.
Desi stiam ca nu trebuie sa ma obisnuiesc prea tare cu asta, nu voiam sa ma gândesc că ea ar putea pleca in orice moment își dorește.
Am strans-o mai tare de solduri, simtind-o cum isi întoarce capul spre mine, plasând un mic sarut pe obrazul stâng.- Te deranjează ceva, puiule?. Cuvântul acela imi rasuna in cap de mai multe ori, lasandu-mi colțurile gurii sa se ridice.
Am intors-o cu fata la mine pentru a o vedea mai bine, buzele sale fiind usor rozalii din cauza strugurelului pe care il folosea in fiecare dimineață. I-am dat parul dupa ureche, apasandu-mi buzele usor de ale sale, simțind gustul de piersică de pe ele.- Nimic prințesă, doar imi place prea mult priveliștea pe care mi-ai oferit-o in această dimineață.
- Hmm, zâmbetul ei strengar nu încetează din a aparea, stiind ca voia sa ma tachineze putin. Se oprise chiar atunci cand telefonul incepuse sa-i sune, numele lui Harold apărând pe ecranul telefonului. Sprâncenele mi s-au arcuit, luand telefonul de pe masa inainte ca Hera sa apuce sa faca asta.
Am raspuns apelului fara sa spun ceva, lasandu-l pe nemernic sa vorbească.- Știu ca ma auzi, frumoaso. Ceea ce prietenul tau a patit acum e nimic, dar iti garantez ca tu vei pati de doua ori mai rău, si asta doar pentru ca l-ai refuzat pe Hades pentru gunoiul ala de Zed.
Vei plati atat tu, cat si gasca aia de ratați pe care o ti toata ziua dupa fundul ala frumos al tau.
Doar nu umbla singura frumoaso, atat iti zic.A inchis apelul inainte sa mai apuc sa spun ceva, simțind cum vena de pe gat mai avea putin si dadea sa puste. Mana Herei o prinse pe a mea, calmandu-ma puțin, dar nu îndeajuns încât sa nu-mi doresc sa-i omor pe cei doi cand ii vad.
- Zed, soapta ei ma facuse sa-i privesc ochii ce acum ii erau sticlosi, facandu-mi inima sa-mi iasa afara din piept.
Hai sa ne calmam, bine? Nu-mi doresc sa se mai întâmple ceva...
Nu-mi place sa văd atata violență...- Shh, nu se va întâmpla nimic, iti promit. Doar ai incredere in mine, da?
Hera doar a incuvintat din cap, lasand-o sa-si ascunda fata in pieptul meu.
🍂
Kain a reusit într-un final sa se ridice in fund, Hera obligandu-l sa mănânce ceea ce ii pregatise de acasa, fiind inca totul cald. Ii analizam fata celui din pat, venindu-mi sa-i dau una dupa cap pentru ca a lasat gunoiul ala sa-l bage in spital, stiind cat de bine putea sa dea cu pumnul chiar daca Kain pare un mare pampalau.
Desi imi pare rau ca nu i-am putut rupe fata in acea seara, tipatul de spaina al Herei ma facuse sa realizez ca faceam din nou acea gresala de care voiam sa fug, lasand-o sa vada cat de idiot puteam sa fiu.
O priveam. O priveam simtind acel dor pe care il avusem cat timp am stat departe de ea.
Iubeam felul in care avea grija de ceilalți, cum se ocupa ca totul sa fie perfect in jurul ei.
Obisnuia să fie ea cea buna in grup, facand bine, si încercând de fiecare data sa răspândească iubire. Vedea doar partea buna a oamenilor, si chiar dacă i se facuse atat rau, stia ca in spatele a ceea ce oamenii decid sa faca, era ferm convinsă că aveau acea particica ascunsă de iubire in ei.
O iubeam, si nu mi-as putea imagina sa nu o mai am niciodată pe cea cu care, practic am crescut împreună atat de mult timp. In acei trei ani in care am stat departe de ea, am simtit ca, atunci cand ma voi intoarce inapoi, ea avea deja sa uite de mine.
Sa aiba deja pe cineva in viata pe care iubește.
Însă, tot ce a făcut in acei trei ani, a fost să ma aștepte. Sa astepte sa vin acasa chiar dacă ii gresisem atat de mult pe atunci.
Nu puteam descrie in cuvinte ceea ce simteam cand era in preajma mea. Atunci cand zâmbea era cea mai frumosa. Si stiam ca era doar a mea.-
Zed?, șoapta sa se facuse auzita langa urechea mea, mana ei prinzand-o pe a mea. I-am lasat un sarut pe obraz, dandu-i la o parte firul de par ce o deranja la fața.
Am tras-o usor in brate la mine, lasandu-si capul pe umarul meu, auzind-o cum vorbea in continuare:
Crezi ca o sa fie bine dupa ce iese de aici? Nu vreau sa-i fie frica de Hades.- Kain e puternic prințesă. Vei vedea ca il va putea înfrunta fara sa-si tina capul plecat in fata lui.
Nu e atat de slab pe cat cred altii ca e.- Stiu ca nu e slab, dar imi fac griji pentru el.
- Lasa asta in seama mea, bine? Tu doar ai grija ca cei doi sa nu se apropie de tine. Iar de acum, indiferent unde vei pleca, imi spui.
Voi fi ori cu tine, ori in spatele tau.Buzele sale rozalii le atinse pe ale mele, lasand gustul de piersici sa-mi rămână pe buze. Mi-am trecut limba peste ele, ochii Herei rămânând atenți pe ceea ce faceam, obrajii ei devenind rosii imediat.
Aveam o mica impresie la ce se gandea obraznica asta mică, făcându-mi colțul gurii sa se ridice într-un ranjet.
Isi ascunse fata in scobitura gatului meu, simtindu-i buzele ici si colo pe el, facandu-ma sa ma incord la atingerile sale.
Stiam ce încearcă sa facă, si nu cred ca voia sa stie ca, daca ma întărâta, mai mult ca sigur nu voi fi bland cu ea daca iesim de aici.
Nu acum prințesă. Nu aici.