Çağlayla özlem sarışmamızın ardından tüpün üstünde duran makarnanın suynun tezgaha dökülmesiyle ağzımdan büyük çaplı bir çıklık koptu.
"Lannn makarnaa" deyip hızlıca tüpün yanına gidip altını kapatıp yanda duran süzgeçten makarnayı süzdüm.
***
"Evetttt yemekler yenildi bılaşıklar yakanıldı keyiflerimizde yerine geldiğine göreee yarım kalan işimizi yapalım"
Aslında yarım bile kalmamıştı hatta hiç başlamamıştık. Çağla L koltuğun dan kalkıp benim oturduğum koltuğa geldi.
"Bak şimdi kafadan bir numara sallıyom tamammı" Çağla beni onayladıktan sonra bende hızlıca numara yazma kısmına girdim.
Sıradan bir numara sallayıp msj yazmaya başladım.
Siz= naber lan göt?
"Ayy bunu altıma sıça sıça yazdım Çağla umarım yazdığımız kişi polis yada jandarma falan çıkmaz"
Deyip anırarak gülmeye başladım.Çok geçmeden Çağla cevap verdi "amann boş ver hayat eğlenmek için varrr" dediği anda ikimizde gülmüştük.
Oda gülmeye başladığında dayanamayıp yanağını sulu sulu öptüm işte para için yanımda olmayan biri işte param var diye beni sevmeyen bir İŞTE ARKADAŞŞ...
10 saniyelik bir gülmenin ardandan filim izlemeye karar verdik.
Çağla aşkom filimi seçerken bende mutfağa gidip bir tencere çıkarıp mısır patlatıp bir kaseyese Doritos ve çikolata bar koydum.
Son olarak da büyük bir bardağa hatta sanırım bira bardağı gibi olan bir bardağa kola koydum. Mısır'da patladıktan sonra büyük Mısır kovasının içine mısırları koyup ona da tepsiye aldıktan sonra salona ilerledim.
Çağla koltuğa 10 metre yayılmış filmi de açmış beni bekliyordu.
Ben de aldıklarımı ortası hep baya koyup onun gibi hatta Yok onun gibi değil o 10 metre ben de 20 metre yayıldım.
Çağla'nın seçtiği filme baktığımda kapalak kız diye bir şey seçmişti ben gece gece şimdi altımamı sıçayım ben ?
Dayanamayıp niye böyle bir film seçtiğini sordum "kızım altımamı sıçayım? Kapa şunu yaa" dedim.
Dememle Çağla tutmuş olduğu gülmesini saldı. Yani siz anladınız anırarak gülmeye başladı.
"Öff akça yaa sakın bana korkuyorum deme hem çocuk musun ya korku filminden korkuyorsun?"
Canım arkadaşım sanırım yürek yemişti bu gece. Korku filminden korkmayan Bir müslüman var mı ?
Dabbe fikiminde hocanın klozetten kapı çıkardığı sahneye izlediğinden beri korku filminden nefret ediyorum
Normalde siz bugün bu yürek yemiş arkadaşıma kırmaya hiç niyetim yoktu.
Ben kendi mce düşünürken Çağla la bilimi başlatmak adına kumandanın tuşuna bastı.
***
Filmin ortalarına doğru her korku tanesi çıktığında elimde duran yastığı yüzüme doğru kapatıyordum. Tabii bu da nefessiz kalemi ara sıra yardımcı oluyordu.
Filme biraz daha adapte olmuşken ortalarına doğru telefonum titredi.
Elime alıp baktığımda yazdığım yabancı numaradan mesajım vardı acaba ne yazmıştı kesin teyze falan çıktı.
534*= sana bunu yazma cesaretini kim variyor küçük hanım?
Çağla dilime atapte olmuş izlerken. Kolumla onu sürtüp telefona bakması için işaret verdim.
"Lann bu kendini mafya falanmı sanıyorr?" Dedi Çağla aşkım belki mafyadır diye hayal kurarken bende konuştum
"La ya mafyaysa?" O bu dediğime gülmeye başladı.
"Aşkım şu dünyada dünyanın tek korkulu rüyası olan mafya sırasında birinci olarak benim abim yer alıyor oyuzden korkma bebişim"
Nasıl lann hani diyorlar ya yer altının korkulu rüyası falan acaba bunun abiside öylemii? Diye düşünürken artık bir mesaj yazmanın vaktinin geldiğini düşündüm.
Siz= öylesine biri işte eee naber?
534*= kimin adamısın!
Siz= ÜNLEM SENİ SİNİRLİ YOPMIYO
534*= Lan yavşak sen yoksa cüneyitin adamı mısın?
"Çağlaa bu Cüneyt müneyt diyo o kim lann biz neyin içine bulaştıkk?
Diye altıma sıça sıça sordum"Kız boş verr hadi yazmaya devam et" deyince onu kırmak istemediğim için telefonu tekrar elime aldım.
Siz= teebiyesiz şey ben cüneyit de değilim onun adamıda değilim tamammı canım sıkıldı numara salladım san denk gelmişz kardeşş
Siz= demek kendini tanıtmamakta kararlısın o zaman ben seni tanıtayım...
Aradan 4-5 dk geçtikten sonra tekrar telefonumu titredi.
534* isim Akça soy isim şen 19 yaşındasın erken ataman olduğu için haliyle erken öğretmen olmuşsun. En sevdiğin meyve erik haa bu arada resim öğretmeniymişsin bideee kıvır kıvır saçların var elimdeki fotoğraf tan gördüm.😉
Siz= lann ben bile bu kadar şeyi bilmiyom sen nereden biliyonn?
Siz= benim bilmediğim hiç bir şey yok güzelim haaa bu arada elindeki yastığı daha fazla yüzüne tutmayı bırak nefessiz kalmanı istemem...
"Çağlaa laan bu bizi izliyomuuu?"
Çağla dediğime gülmeye başladı buda her şeye gülüyor amk-"Kızım malmısn nerden görcek boş ver yaa' gel uyuyalımm" deyip bilimi kapatıp ayaklandı
Acaba beni görüyomuydu? Peki ya yastığı yüzüme kapattığımı nerden biliyordu? Öff Allah'ım Allah'ım neyin içine bukaştım ben yaa?
"Akça. Akça. Akçaaa" diye bağırmasıyla yerimden sıçradım.
"Lann ne bağrıyon kulağımın dinin de ödüm bokuma kaçtı lann" diye savunmaya geçtiğimde etrafa bakındım.
Niyeyse az önceki halden eser yoktu.
"E seslendim duymadın hadi kalk ya uykum var hem etrafıda topladım kalk hadii" dediğinde cidden etrafın toplanmış olduğunu hatta onun toplamış olduğuna inandım.
O beni hala ayakta beklerken bende onu daha fazla ayakta bekletmemek için ayaklandım.
***
Şuan yatağımda uzanmış tavanı seyrediyordum saate baktığımda 12:34 olduğunu gördüm acaba beni izliyormuydu ayy eğer izliyorsa şuan bu halimi görmemeli.
Deyip yatakta cenin pozisyonunda yatmaya çalıştım yavaş yavaş göz kapaklarım ağırlaşmaya başladı ve kendimi uykunun yumuş kolarına bıraktım
Arkadaşlar bitti bölüm nasıldı? Bu bölümü böyle yazmayacaktım normalde bir arkadaşımdan ilham aldım ona burdan çook teşekkür lerimi iletiyorum hatta dur ileteyim Büşra aslanboğa takip edebilirsiniz.
Yeni bölümüm için lütfen beklemede kalın haa bu arada unutmadan sorayım Akçanın salladığı numara sizce kime ait yani o numara kim olabilir?
Bölümlere oy atmayı vee yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum görüşürüzzz🥰🥰😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I YAKAMOZ
Teen FictionDİKKAT!= Final olduktan sonra düzenlemeye alacağım. _Akça ve Cellat, intikamdan doğan bir aşk mı? Sizce Akça Cellatın ona yaptıkları karşısında nasıl bir yaşam sürecektir?