🌷 EVE BIRAKMAK 🌷

46 27 1
                                    

OY ATMAYI VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM😍. Ve şu anda medyada dinlemiş olduğunuz şarkı benim çocuklu şarkılarımdan birisi ezberlemeye çalıştığımda kendimi rezil ettiğim şarkılardan birisi.

CELLATTAN.

Sabah gözlerimi açtığımda gördüğüm manzara karşısında nedensizce. gülümsedim.

Akça Bir bacağını benim iki bacağıma atmış kolları ile belimiz sarmış kafası ise göğsümdeydi. Çok tatlı ve masum uyuyordu.

Tüm gece onun kokusuyla uyumak beni ayrı bir mutlu etmişti. Çünkü insanın kendine büyüleyen bir kokusu vardı.

Odam buram buram Akça kokuyordu.
Kollarını yavaş bir şekilde belimden çektim ve kenara koydum. Başında yastığa koydum. En sonunda da bacaklarını kenara koyup yataktan onu uyandırmamaya çalışarak yavaş bir şekilde kalktım.

Giyinme odasına girip kumaş pantolon ve uzun kollu boğazlı bir siyah kazak alıp banyoya girdim.

Kısa bir duşun ardından saçlarımı kurutmadan hızlıca üstümü giydim. Odaya girdiğimde açık bıraktığım pozisyonda değil mi çok komik cenin pozisyonda uyuyordu.

Bu kız çok tatlı ve dağınık yatıyordu? Neden sizce onu gördüğümde yüzümde benden habersiz bir gülümseme beliriyordu her daim.

Tekli brejlara geçip oturup onu izlemeye başladım. Yavaş yavaş gözlerini açmaya başladığında her zaman olduğu gibi nerede olduğunu idrak etmeye çalışıyordu.

Elimde olsan her daim burada tutardım fakat kısa bir süre sonra kaçıracağım için benim için çok da bir sıkıntı yoktu.

Ona aşık olduğumdan dolayı değil babasının intikamını alabilmek için onu kaçıracaktım. Akçay'a baktığımda yatakta sırtını biraz dikleştirip esnemeye başladı.

Esnerken bile inanılmaz derecede komikti. Ve her zamanki masumluğu yine üzerindeydi. "Neredeyim ben?"
Dedi uykulu sesiyle.

Bu duruma her ne kadar çok gülmek istesem de herkesin karşısında kolay kolay gülemezdim. Çünkü ben bir mafyaydım mafyalar kolay kolay gülemez aşkooom.

Daha fazla bu durumda kalmayıp akşama sorusunu cevaplandırmak için boğazımı temizledim. "Odamdasın Akça" dedim ciddi ve bariton ses tonum ile.

***
Şu an kahvaltı masasında harika bir dörtlü kahvaltı yapıyorduk. Akşam benim yanımdaki sandalyede Çağla da sedat'ın yanındaki sandalyede oturuyorlardı.

Kahvaltı boyunca Akça ve çağla'nın eksik olmayan kahkahaları bizi de güldürmüş onlara bazı yerlerde katılmıştık.

Onlar hala gülerken Çağla akça'ya dönerek "hadi gel havuza girelim abimlerde bize katılır değil mi abi?"dedi.

Zaten akçay'la birlikte bugün havuza girme fikrim vardı tabii ki yanımıza sedat'la Çağla da olacaktı. Fakat Çağla bu durumu önden söyleyerek bana daha da kolaylık sağlamıştı.

Onu başımla onayladım. Daha sonra Çağla benden gelen olumlu onay karşısında yüzüne bir tebessüm takıp hızlıca sofradan kalkıp akça 'nın elini tutup onu da kaldırdı.

İkisi üstlerine giyinmek için merdivenlerden çıkmaya başladılar. Ben de kendi odama doğru ilerlerken Sedat da kendi kaldı odaya gidip üstünü giyinmek için gitti.

Odama gelip altıma sıradan bir deniz şortu giyip aşağı inip sedat'ı beklemeye başladım. Beklerken merdivenlerden gelen adım sesleri karşısında oraya döndüm.

Gördüğüm manzara ayrı bir sırıtmama neden olmuştu. Çağla fazla dekolteli bikinisiyle şu anda tam karşımda duruyordu.

Altındaysa sadece tül vardı. Gözlerim direkt bacaklarına kaymıştı. Niye gözümün oraya gittiğini bilmesem de içimde bir kıskançlık belirtisi vardı.

AŞK-I YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin