🌷KUZENLER🌷

151 38 37
                                    


Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın keyifli okumalar dilerim...

Şu an saat neredeyse iki buçuktu Yani sabaha karşı gibi bir şeydi resim yapmaya aşık olduğum için sabaha kadar resim yapmaya bayılırdım.

Ve bugün de sabahlayarak resim yapmaya karar vermiştim. Hafif hafif sırtımın tutulduğunu hissederek omuzumu dikleştirmeye çalıştım o sırada Oturduğum yerden kalkıp yatağa Uzanıp bir 5 dakika kestirmeyi Umut ettim.

Telefonumu elime alıp Instagram'a girdim Günler geçtikçe takipçi sayım artıyordu normal insanlardan ne farkım olduğunu hala çözemesem de insanların beni takip etmesi ben de bir mutluluk hissi yaratıyordu.

Önemsenmek, sevilmek, tanınmak, bilinmek, ve daha niceleri.

Peki ya sırf param olduğu için seviyorlar ise ne olcak? Derin düşüren incelerinden çıkıp bu kadar iyi bir durumumuz olmasına şükredip Google'a girmeye karar verdim.

Gire girmez kendi fotoğrafımı gördüm kızlarla AVM'deki fotoğrafımızı inceliyordum.

Ünlü Giray Şen'in kızı Akça Şen kendi avm'lerinde Saat beş sularında yanında birkaç kız ile görüntüleme aldı.

Sanki biri ölmüş de onun adına bir haber yazıyorlarmış gibi salak ve saçma bir şekilde yazmışlardı

Düşüncelerimden kurtulup telefonu komidinin üstüne koyup gözlerimi kapayıp kendime uykunu kollarına bıraktım. ..

***

Sabah Katya ablanın 'küçük hanım kalkmanız gerekiyor' adlı kıkırdamaları ile uyandım. Arkadaşım anlamıyorum uyuyorum ya bir salın artık Hani bir salın insanı Bir rahat bırakın.

Ama nerede Uyuyunca da batıyormuş "Ne oldu katya abla? " diye sert çıkıştım uykulu ve sersem Halim ile
" efendim Özür dilerim rahatsız ettiğim için fakat Giray Bey aşağıda sizi çağırıyor"

Ha babam mı Hem de bu saatte ne alaka beni niye çağırıyor ki? Umarım saçma bir şey için çağırmıyorsundur baba şahsen harika rüyalar görüyordum. ..

2 saatin ardından sonunda bir kombin yapabilmiştim.
Etek yarım crop onun üstüne de beyaz bir gömlek Kesinlikle harika bir kombindi. Bu eteğimi çok seviyorum Yani iki üç ay önce bu bir pantolondu üstüne beyaz boya dökülünce Ben de el becerimi kullanarak böyle bir eteğe dönüştürdüm.

Aşağı indiğimde Annem ve babam kahvaltıyı çoktan başlamışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aşağı indiğimde Annem ve babam kahvaltıyı çoktan başlamışlardı.
"Ooo Günaydın güzel kızım" annemin cümleye başlamadan önce neden sürekli o sesini kullandığını anlamasam da bu halleri hoşuma gidiyordu.

" Evet anne uyanabildiğim de yani Beni niye bekliyorsunuz ki ya da bir şey falan mı konuşacaksınız Hatta ve hatta ben niye bu kadar erken saatte katya abla tarafından uyandırıldım? "

AŞK-I YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin