Merhaba naber iyimsinnz?
Keyifler yerinde mi?💞
Ayy iyi olun hayatta hiç bir bok sizden bizden önemlimi ayoll?Neyse bölümü erkene çekmemin sebebi canım sıkıldı bende dedim bölüm yaz hiroşima bölümmm💓
Yavrularınn seni bekliyoor🌷Yiiya niyse sez oy atın olirmii😞🙏
Eğer oy atmassaniz size küserim
Hatta küstimm 😶🌫️🥹
Niyse hade bayBaşlıyormuşuz...😝🫶🥺
♥️Cellat dudaklarıma baka baka aşşağı inerken ona korkarak bakmaktan başka bir şey yapmıyordum. Ayy neyse Akçıl süprayzz vardı demi.
Ben iyi düşineyim en iyisi.
Cellat merdivenlerden inince herkes hep bir ayaktan ayaklanınca haliyle bende kalktım. Aslında Çağla benden bir şey karıştırıyor gibiydi ama hadi hayırlısı...
Dışarı çıktığımızda bir garip hissediyorumdum yada onun yanında olunca bir tamamlanmış mı demeliyim?...
CELLATTAN (çakma mafya🖕😞)
Sevmek çok güzel bir duygu yada sevilmek mi demeliyim? Benim aşık olduğum bir kıvırcığım var belki oda beni seviyordu. Yada bir gün...
Yekta nın evinden çıktığım gibi direk kuyumcuya gitmiştim çünkü güzelim in doğum günüydü ve onun için öyleki yaptığım herşeye özenmek istiyordum...Kuyumcuya girdiğimde Mahmut amca bana korku ile tebessüm edip konuşmaya başladı.
(bunu yazarken aklıma isim gelmedi bende anneme sordum dedimki bi tane dede ismi söyle oda Mahmut dedi ne alakaysa artık djdjks sonra Mahmut isminin varlığı geldi aklıma jdjdkdkdk)
"Hoş geldin cellatım gel hele şöyle" diyerek boş koltuğu işaret etti koltuğa yayılarak oturduğunda setat ta aynı benim gibi oturduğunda adam direk söze girdi.
"Ee cellat hangi rüzgar attı seni buralara?" Dedi götünün rüzgarı demek istesemde karşımdaki adam 70 li yaşlarda olduğu için susmuştum.
***
Önümdeki özel yapım setlere bakarken hangisinin akçama daha çok yakışabileceğini merak ediyorumdum.Ama Merak etmeme gerek yoktu benim meleğime her şey yakışırdı. Bunlardan herhangi birisini alırsamda ince ve zarif boynuna oturmamasın dan korluyordum.
Kız o kadar zarif ve inceki dokunurken korkuyorum.
Gözümün ayrılmadığı noktaya göz gezdirdiğimde ince üstünde ağır taşlar bulunan göğüs kısmına kadar uzuyan bir zinciri olan bir kolyeydi. Ve tam Akçama göre bir setti.
Tam benim Akça ma uygun olsa gerek ki üstündeki taşlar parlıyor du.
"Bunu paket yap muhmut amca. Ayrıca küçük bir not kağıdı da
hazırla kalemle birlikte kasaya getir!" Dedim uyarıcı ses tonum ile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I YAKAMOZ
Teen FictionDİKKAT!= Final olduktan sonra düzenlemeye alacağım. _Akça ve Cellat, intikamdan doğan bir aşk mı? Sizce Akça Cellatın ona yaptıkları karşısında nasıl bir yaşam sürecektir?