🌷
Evdeki koltuktuklardan birine oturmuş bir hafta boyunca tek başıma ne yapacağımı düşünüyordum. Aslında okul vardı fakat okuldan sonrada evde tek başımada boş boş oturmak istemiyordum.Aslında aklımda bir fikir vardı ama saçma olmasından korkuyordum.
Koltuğun üstüne gelişi güzel fırlatmış olduğum telefonumu alıp arama kısmına girip henüz yeni tanışmış olduğum çağlayı aradım.
Kızla yeni tanışmama rağmen hayatta her zaman onunki gibi bir enerjim olsun istemişimdir onun açısından bakarsak Üzgün olduğu zaman bile mutlu gibi davranıyordu.
Kendi özelini görmemiş olsam bile bana kalırsa öyle yapıyordu.
Bir iki kere çaldıktan sonra hemen açtı "alo Çağla Merhaba" kendi açımdan selamlaştıktan sonra hemen onun sesi Kulaklarıma da oldu.
"Meeerhabaa"
"Napıyorsun nasılsı? "
"İyiyim teşekkür ederim Sen ne yapıyorsun nasılsın? "
" Ben de iyiyim de şey diyecektim yarın okuldan sonra istersen denize giderim he ne dersin? "Kendi aramızda diyaloglarımızı bitirdikten sonra sorunun cevabını almak için beklediğimde tekrardan mutlu ve enerjik sesi Kulaklarıma.
"Ayy ikimiz Sen ve ben mi yani"
Dediğinde kahkahalara boğulmuştum benimle fotoğraf çekilmek için bile Can Atan bir sürü insan vardı Fakat ben onları es geçip çağlarda denize Gitme gereğinde bulunmuştum.
" Evet ne dersin gidelim mi yarın saat böyle 1 2 gibi falan? "
Aslında Okul saatine bakarsak okul saat 2.30 gibi falan bitiyordu Benim de saat 1'e kadar dersim olduğu için eve erkenden gelmeyi planlıyordum.
" ay Tamam olur o zaman hangi denize gidelim? "
"**Denizi'ne gidelim senin için de uygunsa"
" Tamamdır o zaman Yarın görüşürüz öpüyorum Bye bye"İkimiz de vedalaşıp Telefonu kapattıktan sonra acıktığımı fark edip mutfağa doğru ilerlemeye başladım.
Allah'ım ya ben ne yapacağım şimdi tek başıma? Katya abla burada olsaydı eğer bir sürü şey yapardı acaba arayıp çağırsam mı diye düşünmeye başlamıştım bir an.
Aman Akça kadının zaten Haftada bir gün izni var onun da ben elinden almayayım bari.
Ben ne yapsam diye düşünürken telefondan bakıp bir şeyler yapmak geldi aklıma. Telefonu açıp nefis yemek tarifleri girdim.
Ya İyi de bunların hepsi kesmedi doğramalı haşlamalı şeyler Keşke böyle 5 dakikada bir şeyler hazırlayabilseydim.
10 saat boyunca mutfakta ne yapacağımı düşündükten sonra en sonunda aklıma çıkıp Dışarıdan yemek geldi.
Odaya çıkıp üstüme beyaz crop gribi eşofman ve onun üzerine de hava soğuk diye gri bir ceket aldım.
Hızlıca Range Rover'ın anahtarını alıp merdivenleri adımlamaya başladım.
Genelde hızlı bir işim olduğunda merdivenlere ikişer ikişer inip çıkardım merdivenlerin sonuna geldiğimi anlayıp dış kapının anahtarını alıp cebime attım.
Kapıyı kilitleyip tam olarak dışarı çıkmış bulunduğumda kapıda birkaç tane koruma vardı.
Beni gördüklerinde her ne kadar başlarını düğmelerine gerek olmadığını söylesem de onlar saygıdan dolayı başlarını eğmiş bulunmaktaydılar.
Hani babam olsa Tamam Sonuçta Babam onların patronu oluyor fakat onlar benden yaş yaş büyük olmasına rağmen beni gördüklerinde de anlamsız bir şekilde kakafalarını eyiyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I YAKAMOZ
Novela JuvenilDİKKAT!= Final olduktan sonra düzenlemeye alacağım. _Akça ve Cellat, intikamdan doğan bir aşk mı? Sizce Akça Cellatın ona yaptıkları karşısında nasıl bir yaşam sürecektir?