Yıldıza Bir tık basmaya ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum öpüldünüz keyifli okumalar dilerim🥰
neymiş rezil olmuşum.iç sesimle kendi kendime konuşmaya başlamışken karşımda gördüğüm adam tekrardan şokumu şaştır mama yardım etmişti.
Adama büyük bir şekilde gülümseyip utançtan başımı yere eğmiştim.
Gerçi benim yerimde kim olsa aynı şeyi yapardı çünkü Düşünsenize bir tanımadığınız bir adamın evinin bahçesindeki ağacın tepesindesiniz ve ondan izinsiz eriklerini çalıyorsunuz.
Ya aslında çalmak değildi birazcık göz hakkı diyebiliriz. Gerçi göz hakkı bir iki tanedir ama ben elimde getirdiğim kova ile resmen erik ağacının sadece yaprakları ile bırakmıştım.
Utançtan çıkaramadığım sesim bile Yavaş Yavaş konuşmaya başladım"ee şey Selam" deyip elimle seleme işareti verdikten sonra tekrar başımı öne Eğdim yanaklarım al al Kıpkırmızı olmuştu"
Bu arada adam dediğim kişi tam olarak çağlanın abisiydi daha tam olarak ismini öğrenemesem de bu durumun beni çok da alakadar etmediğini düşünerek öğrenmemeye de karar vermiştim.
Adam benden bir saniye bile gözlerini ayırmazken Ben de kafama ne var gibisinden sallamıştım.
" Öf ne var ya erik toplamak da mı yasak oldu? " ismini bilmediğim adam ve yanındaki diğer korumalar Kendilerini tutamayıp gülmeye başladılar.
Ben de yavaş yavaş ineyim derken tekrar ayağımın kaymasına engel olamadım benim ayağımda Sanırım bir aksan var Her yüksek tepeye çıktığımda tam inecekken Benden izinsiz beni yere düşürmeye çalışıyorlar.
Tam düşmeyi Beklerken refleks olarak gözlerimi kapatmıştım ki kendimiz soğuk iki çift kolun arasında buldum.
Şu anda utançtan geberebilirdim gerçekten bu kaç oldu saymadım adam beni taşıyor. Yani bildiğin ne zaman Düşsem imdadıma yetişip tutabiliyor.
Yavaşça kimsenin duymayacağı bir ses tonu ile kulağıma eğilip " herkese yasak Ama sana değil" o kadar sesli söylemişti ki anlamakta bile zorluk çekmiştim.
Oğlum benle alaka bana niye yasak değil ama neyse bu da işime gelirdi. hala onu kucağında olduğumu anlayıp indirebilmesi için hafif hareket ettim.
Adam hala kahvelerini yeşillerinden ayırmazken hareket ettiğimi anlayıp beni yavaşça yere indirdi.
Yere indirdikten sonra kaç saniye ya da kaç salise geçti bilmiyorum ama arkama bakmadan eriklerimi de alıp kaçmam bir oldu.
Şimdi gerçekten rezil mi olmuştum İnanmıyorum ya.
Inşallah burada haberim yokken Flash patlamasına uğramamışımdır Yoksa gerçekten Tüm türkiye'ye rezil olmuştum.
Aman ya da boş verin yani önemi var ki mutlu muyum mutluyum dediklerimi aldın mı aldım Şimdi de yiyebiliyor muyum yiyebiliyorum o zaman Kime Neee??
Hatta şu an gelip beni bu halimle bile çekmelerini isterdim.
Her zaman olduğu gibi hiçbir şey kafaya takmadım gibi bu duruma da kafaya çok takmadan sıradan bir korumayı arayıp gelip beni almasını istedim.
Fark etmeden meğerse hala adamın evinin önünde duruyormuşum Allah'ım Bendeki dalgınlık Halis midir
Normal şekilde dönüp bir arkama bakayım dedim arkama bakmamla adam irislerini irislerime dikti.
Birbirimize Birkaç saniye göz teması kurduktan sonra kuruma gelip benim için kapıyı açtı tam bineceğim sırada tekrar ona bakmak istedim ki ani şekilde göz kırpması ve buruk gülümsemesini yüzüne alması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I YAKAMOZ
Ficção AdolescenteDİKKAT!= Final olduktan sonra düzenlemeye alacağım. _Akça ve Cellat, intikamdan doğan bir aşk mı? Sizce Akça Cellatın ona yaptıkları karşısında nasıl bir yaşam sürecektir?