🌷 DIŞARI ÇIKABİLİR MİYİZ 🌷

38 25 0
                                    

YAZIM YANLIŞLARI VARSA LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN ARKADAŞLAR AYRICA BU ARA ALİZADE DİNLEMEYE BAŞLADIM 💘

NEYSE KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM


AKÇA DAN

Sabah uyandığımda nedensizce çok huzurlu ve keyifli hissediyordum.
Fakat bedenimi iki çift kol sarılmış ve benim de kollarım o iki çift kolun sahibine sarılmıştı.

Hafif göz kapakları mı araladığımda gördüğüm manzaraya tekrardan çok iyi oldum:) çünkü benim kollarım cellatın karnına sarılmıştı jelat'ın kolları ise beni sarmalamıştı.

Acaba kollarıma isteyerek mi sardım diye düşünürken şu anki pozisyonumdan herhangi bir rahatsızlık duymuyordum.

Ya da şöyle söyleyeyim daha önce sizlere bu iki çift kolun arasında kendimi rahat hissettiğimi söylemiş miydim?

Kollarımı hafifçe cellatın bedeninden çekmek isterken arasında olduğum bir büyük kollar beni daha da kendine çekti. İçimden sessizce Bir Of çekip geri kalkmaya çalıştım.

Tam kalkacaktım ki cellatın üstüne düşmüştüm. Cellat gözlerini hafif aralayıp seslice bir 'ah' demişti Allah seni kahretmesin Akça düşe düşe nereye düştün ya da düşe düşe oraya mı düştün desem daha mantıklı da neyse.

"Şeyyyy benn özür dil-" diyordum ki Cellat sözümü kesleyip baş parmağının dudaklarının üstüne bastırdı. "Akça bir daha karşında kim olursa olsun hiç kimseden özür dilemiyorsun" dedi.

Of erkek yaaaaağ kafamı hafif olumlu anlamda sallayıp cellatın üstünden kalkıp banyoya doğru ilerlemeye başladım.

Yani nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun diye sorarsanız eğer kendimi hiç bu evde esir ya da tutsak gibi hissetmiyordum.

O kadar cana yakın bir arkadaşım var. Onunla eğlenceli bir sevgilisi var yani benim de baş belam gibi bir şeyim var. Ama nedensizce bu baş belasının yanında kend ime özgüvenli ve cesur hissediyorum.

Yani kaçmak için planlar yapasım geliyor ama gitmek istemiyorum onları bırakıp da gitmek istemiyorum onların yanında rahat ve huzurlu hissediyorum.

Lavaboya gidip bütün işlerimi hallettikten sonra gardırobumun önüne gelip kombin seçmeye başladım. Beyaz diz kapaklarımın azıcık üstünde olan ve kahverengi bir korse bulunduran bir elbise seçmiştim.

Elbise yi beyaz botlarla tamamlayıp kıvırcık saçlarımın sade bıraktım yani açık bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbise yi beyaz botlarla tamamlayıp kıvırcık saçlarımın sade bıraktım yani açık bıraktım. Masanın üzerinde duran lip klosu dudaklarıma hafifçe sürüp geri yerine bıraktım neden lip gloss diye sürüyorsun sorusunu sorarsanız aşk olur gloss'suz hiçbir yere gitmez.

Kim aşko ben tabii ki süslenmeme bittikten sonra geri odaya girdiğimde Cellat odada tüm şıklığı ile duruyordu.

Giydiği siyah takım insanın nefesini kesebilmek
için yeterli seviyede olduğu gibi ona siyahta çok yakışıyor du. Veyada her daim siyah yada takım elbise giymek zorunda mıydı?

AŞK-I YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin