Arkadaşlar Herkese merhaba bugünkü yaptığım duyurumda bir taşınma sürecimizin olduğunu söylemiştim. Ayrıca internetini de leş gibi çektiğini de söylemiştim biliyorsunuz ki.
Ve durum böyleyken bölümler birazcık geç gelebilir kusura bakmayın 🙏
Neyse keyifli okumalar dilerim
💜
Çağla tuvalete gittiğinde bana mal görmüş gibi bakan kız karşımda bana tüm nefreti ile bakıyordu. Sen hayırdır olm?
Diyeceğim sırada ara sokaktan 2 tane takım elbiseli siyah Adam çıktılar. Kızın yanında bir tane daha kız vardı ne yani ne oluyor şu an?
İki kız bana doğru gelirken önden iki tane koruma hızlıca yanıma gelip kollarımı tutmaya başladılar. "Lan ne oluyor bırakın beni"dedim bağırarak.
İki kız yanıma doğru gelip bana sinsice gülümsemeye başladılar.
"Bize hatırladın mı akçacık gerçi nasıl hatırlayacaksın ki daha önce hiç tanışmadık"dedi."Lan ne oluyor amk?" Dedim. Dememle kızın biri hızlı bir şekilde gelip saçıma yapıştı korumalar beni zor zapt ederken öbür kız konuşmaya başladı.
"Akçacık hatırladın mı ben Mert'in sevgilisiyim"dedi Mert demesi ile her şey o anda kafamda dank etmişti şu altan mert'ten bahsediyordu.
Kız sözünü bitirip bitirmez yüzüme yumruk atmıştı şimdi koumalar kollarımı tutmasaydı onun o elinei alır götüne montalamasını çok iyi bilirdim ama neyse.
"Aç canım şimdi ben kimim diye soruyorsan ben de cellat'ın en büyük hayranlarından birisiyim ve sen de Cellat'ın sevgilisi olmakla çok büyük bir hata yaptın"deyip saçıma öyle bir asıldı ki saç diplerimin koptuğunu hissetmiştim.
kaşarlar işte milletin bir şeye gücü yetmediğinde illaki saklanacak bir şeyler olması lazım ya da o işi yapabilmek için illa onların arkasını kollayabilecek biri.
İşte onlarlda böyle saçma bir yöntem seçmişler çünkü biliyorlardı ki eğer şu an bu ortamda tek başımıza olsaydık bu iki kaşmer kaşarların saçlarında saç bırakmayacaklarımı.
"Bana bak lan orspu Mert bana saplantılı aşıktı ben ondan nefret ediyorum o bana taciz etmeye kalkmışı"dedim zorlukla.
"Aaaa öyle de olsa böyle de olsa benim sevgilim seni seviyor"deyip bu sefer karnımı yumruklamaya başlamış piç.
Öbür kız ise 2 metre ileride bana bakıp piç gibi gülerken öbürü ise karnıma yumruklarını geçiriyordu."Kaşar senin gücün anca böyle insanlara yeter başka insanların arkasına saklanarak başkalarının gücünü kullanarak değil mi orsupuu heee?" Dedim zar zor da olsa gülümseyerek.
Kız son defa karnıma yumruk atarken ayaklarım beni taşıyamamış hatta korumalarını da kollarıma bırakmasıyla yeri boylamıştım.
Gözümün gördüğü son görüntü ise iki kızın da bana bakıp piç piç sırıtmasıydı.
ÇAĞLA'DAN
Lavaboya gidip işlerimi hallettikten sonra bizim elimiz sürüp dudağımdaki kırmızıyı tazeleyip boynuma parfümümü sıktıktan sonra 20 dakikalık işimi bitirmiştim.
Hatta 20 dakika diyorum ama 40 dakika olabilir çünkü millet lavaboya girip artık 15 dakika mı sıçıyor bilemiyorum ama bana anca sana gelmiştim.
Şu an Akçay çok merak ediyordum çünkü ağabeyim biz dışarı çıkmadan önce beynimin için uyarılarla doldurmuştu 'sakın akça'ya yalnız bırakmıyorsun Bir de sorarsan sakın cevaplamayın vs vs' gerçi akçay'ı yalnız bırakmam başka bir şeydi.
Hatta eğer abim Akça yalnız bıraktı mı öğrenseydi ağzıma sıçradı.
Lavabodan çıktıktan sonra Akçay beni beklemesi için söylediğim ara sokağa doğru ilerlemeye başladım bu da ne biçim ara sokak oğlum kimse yok burada.
Ara sokağa doğru geldiğimde yerde gördüğüm görüntüyle ne yapacağımı şaşırmıştım. Akciğerde baygın ve yüzü alanlar içerisinde yatıyordu.
Akşehir sardım fakat uyanmamıştı hızlıca yarım kol çantamdan telefonumu çıkarıp abimi aradım.
BOŞ İNSAN ARANIYOR
Lütfen abim neden boş insan diye kaydettiğimi sorgulamayın.
(Arkadaşlar çağla'nın abisini boş insan diye kaydetmesinin sebebini gerçekten sormayın çünkü canım istiyor sjsjsj ha eğer ben abimi boş insan diye kaydetseydim harika şeyler olabilirdi jsjskssk)
'Ne var' diye açılan telefonla iyi ki de boş insan diye kaydettiğim için kendime dua etmiştim. "A-alo a-abi dedim kekeleyerek.
Abim ise sert ve gür sesi ile "ÇAĞLA BİR ŞEY Mİ OLDU AKÇA İYİ Mİ NEREDE O?" Dedi beyefendiceğimizin akla niye ilk Akça geliyorsa artık??
Bir yandan içim ağlarken bir yandan da ne yapacağımı bilemiyorum "a-abi A-akça b-beni b-bekliyordu ben geldiğimde ise Akça yerde b-baygın ve eli yüzü k-k-kan içinde yatıyordu dedim"
Abim ise daha çok bağırırken mecburen kulak zarının kopmaması için telefonu kulağından az buçuk uzaklaştırdım.
"HANGI SİKTİĞİMİN YERİNDESİNİZ LAN?" diye tekrar bağırdı. Haklıydı sevdiği kadının canını yakmışlardı.
Ama onun canını yakanın oda canını misliyle yakacaktı.Abimler 10 dakika sonra burda olunca abim direk yanımıza gelip akçayı kucağına alıp arka koltuğa geçmişlerdi bense haliyle sedat'ın yanına geçmek zorunda kaldım.
Hastaneye vardığımızda Sedat direk arabadan inip abimin kapısını açmıştı ağabeyim kucağında Akça ile birlikte arabadan inip hastanenin içinde bas bas bağırıyordu.
Tabi bizim yerimizde başka biri olsa hastaneden kovarlardı fakat hastane bizim olduğu için kovma lüksü bize düşüyordu.
Doktorlar eli ayağında sedyeyi getirirken abimi ise Sedat zor zapt ediyordu. Hemşireler sedyeyle akçayı
Götürürken girişte sadece bir doktor kalmıştı.Abim hızlıca kadın olan doktorun yanına gidip "BANA BAK LAN EĞER SEVDİĞİM KADINI KURTARAMAZSAN SENDE KURTULAMAZSIN!" dedi.
Doktor ise asla abimle göz teması kuramazken "t-tamam c-cellat bey" deyip koşa koşa amaliyathaneye girdi.
Bundan sonrasının tek çözümü Allah'a sığınmak ve dua etmekdi.Bitti
Arkadaşlar selam nasılsınız?
İnşallah iyisinizdir çünki hayatta hiç bir insan oğlu için kendinizi üzmeyin değmez.
Eğer mutlu olmuyosanız bile mutlu olun...
mutlu olmasanız bile göz yaşı dökmeyin...
Heleki gereksiz insanlar için yazarınız döküyo ama neyse..Umarım yazarınız her şeye ağlamamayı insanların gereksiz laflarına alınmamayı, umarım sırf bu yüzden mutlu olmamakta çaba göztermez...
Neyse kendi sorunlarımla kimseyi boğmak istemem. Oy atmak yada atmamak size kalmış
Kendinize çok iyi bakınn.
HİÇ BİR GEREKSİZ İNSAN OĞLU İÇİN İNCİLERİNİZİ DÖKMEYİNN🩵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I YAKAMOZ
Novela JuvenilDİKKAT!= Final olduktan sonra düzenlemeye alacağım. _Akça ve Cellat, intikamdan doğan bir aşk mı? Sizce Akça Cellatın ona yaptıkları karşısında nasıl bir yaşam sürecektir?