🌷 KAÇIRILDIM 🌷

44 26 0
                                    

BİR HAFTA SONRA AKÇADAN

Sabah bok gibi alarmın sesiyle uyandım. Bu saatte alarm mı olur yaa deyip sonra da bu saatte bu alarmı ben kurduğum içinde kendime mükemmel bir küfür ettim.

Bu gün mutluydum. Çünkü bu gün Çağla ile birlikte karaoke barına gidecektim. Bu arada cellatın beni eve bırakmasının ardından tam bir hafta geçmişti.

Yani bu bir hafta içinde annemleri arayıp konuşuyordum, çağla ile dertleşiyordum, ve en önemlisi peşimi brakmayan gizemli kişidende elimden geldiğince de uzak durmaya çalışıyordum.

Onunda benim peşimi brakması benim için ayrı bir mutluluk sebebiydi. Hızlıca yatağımdan kalkıp banyoma girdim.

Elimi ve yüzümü yıkayıp banyo aynasından kendimi süzdüm. Yarım atlet şeklinde üstünde prasa olan pijamam altımda da diz kapağımın baya baya üstünde olan mini bir şort vardı.

Prasa demişken aynadan saçlarıma baktığımda aynı pırasa gibiydi yani prasadan Kastım da saçlarımın orman aygırları gibi karışık olmasıydı.

Saçlarımın kıvır kıvır olması ayrı bir eziyet taraması bakımını yapması ap ayrı bir eyet ti. Hızlıca banyo dolapların dan bakım yağları ve saç kremleri mi çıkartıp kıtlık tan çıkıp yarınlar yokmuşçasına sürmeye başladım.

Banyodaki işimi bitirip yere döktüğüm saçlarımı temizleyip odama geçtim. Odada saçlarımın kokusu yayılınca, gözlerimi kapatıp kokuyla mayışmamak için kendimi zor tuttum.

Odamı ve yatağımı taplayıp odayı havalandırmak amaçlı pencerenin önünde durup pervaz kolunu arkaya doğru itekleyip yüzüme çarpan rüzgar ve yaz kokusunun beni rahatlattığının farkına vardım.

Fakat dikkatimden kaçmayan şeyde bizim mahallede böyle bir arabanın ne işi vardı? Ay durun sizin hiç bi şeyden haberiniz yok hemenko anlatıyomko şimddii.,

Ben az önce odayı havalandırmak amaçlı pencereyi açtım ve karşımda siyah ve son derece lüks bir Mercedes duruyordu. Böylesine lüks ve zengin işi bir arabanın bu mahallede ne işi vardı ki?

Bu durumun beni çok ta ilgilendirmediğini düşünerek pencereyi açık bırakıp dolabın önüne geldim. Dolaptan sade beyaz sweatshirt beyaz çorap ve siyah tayt çıkartıp üstüme geçirdim.

 Dolaptan sade beyaz sweatshirt beyaz çorap ve siyah tayt çıkartıp üstüme geçirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ayakkabı yok)

Ev için gayet spor bir kombin yapmıştım. Hızlı bir şekilde aşağıya inip, kendime granola mı hazırladım.
Bu beni 2 öğün tok tutabilme potansiyeline sahipti.

Normal bir tabak hazırlayıp hızlıca dağıttıklarımı da topladıktan sonra içeri geçip netflix'i açıp muhteşem yüzyıl izlemeye.

DESSTUUUUR KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN HAN HAZRETLERİİİİ

SESKE SULTAN SÜLEYMAN'IN ŞEHZADELERİSİNİZ

O RUS CADISINI ÖLDÜRECEĞİM

Kafamın içinde yankılanan seslerle kendi kendime sövüp muhteşem yüzyıl izlemeye bıraktım. Bu film de bende bayağı bayağı etki yapıyordum.

AŞK-I YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin