Keyifli okumalar dilerim oy atarsanız ve yorum yaparsanız çook mutlu olurum🐰🥰
Yorucu olduğunu sandığım fakat hiçte öyle olmayan aksine öğrenciler tarafından çok eğlendirildiğim ve güldüğüm bir günün ardından Sonunda eve varabilmiştim.
Evin önüne geldiğim deyse hızlıca kapıyı çalıp herhangi birisinin Kapıyı açmasını bekledim her zamanki gibi katya abla kapıyı açmıştı.
" Hoş geldiniz küçük hanım" dedi mutlu ve enerjik sesiyle. Tabii ki karşılıksız bırakmamak adına, hafif yorulmuş gibi yaparak " Hoş buldum Katya abla"
Dedim aslında yorulmamıştım ama birazcık yorulmuş gibi yapmaktan da zarar gelmezdi.
Annemlerin içerideki sesini duyamadığımda hafif endişelenmiştim açıkçası daha fazla dayanamayıp sormuştum Kadriye ablaya.
" katya abla annenin babam nerdeler?" Diye çok da merak etmesem de sormuştum.
" onlar yukarıdalar küçük hanım" dedi bozuk Türkçesiyle ne için yukarıdaydılar acaba? Ya da niye aşağıda Benden gizli bir şeyler konuşmuyorlardı ki?
Daha fazla Beynimdeki soruları büyütmeden hızlıca yukarı çıktım.
Şimdi diyeceğim ki eve asansör yapalım asansör korkum var ki Ayrıca bugün merdiven görmek istemiyorum 10 kere herhalde aşağı yukarı yapmışımdır.
Merdivenleri ikişer ikişer Çıktığım zaman kendimi annem ve babamın odasının önünde buldum.
Kapının önünde durduğumda kapıda açıktı zaten annem elinde kıyafetlerle yatağın üzerinde duran valize doğru ilerliyordu Allah Allah Nereye gidiyorlar acaba ya da valiz ne alaka?
Banyodan da su sesleri geliyordu Büyük ihtimal babam da duştaydı bu daha fazla dayanamayıp anneme Valizleri ne için hazırladığını sordum.
" anne valiz Ne alaka Nereye gidiyorsunuz?" Babam ve annemin iş durumlarından dolayı bir yerlere gidip gelme ihtimalleri yüksekti
Iş durumu dediğime bakmayın babamın iş durumu Yani şirketle alakalı şeyler yaptığı için onun iş için farklı şehirlere gitmesi Normalde.
Annem de bazen babamla gezebilmek için gidiyordu çoğu zaman beni götürmezler de ya okuldan dolayı ya da başka bir şeyden dolayı.
Çok geçmeden annemin sesi Kulaklarıma dolmaya başladı. " iş için Ankara'ya gideceğiz kızım Sen de gelmek ister misin? "
Kendi kendime hayretler içerisinde kalırken Ankara'ya kaç günlüğüne gideceklerinden merak etmiyor değildim.
" yok anne bugün okulun ilk günüydü yani okul olduğu için gelemem, bu arada Kaç günlüğüne gidiyorsunuz? "
Okulum olmasaydı Ankara'ya gidip görmeyi çok isterdim fakat Okulun ilk haftasından da bir gün gelip bir gün gelmemezlik yapmak da istemezdim.
" 3-4 günlüğüne gidip geleceğiz kızım Ankara'da da birkaç akraba var onlara da uğrayıp ziyaret ederiz o yüzden uzayabilir"
Dediğinde dudağımı büzmüştüm 3-4 gün dediği de bir haftadan fazla olabilirdi çoğu zaman babamın işleri de uzuyordu zaten.
Günlük hayatımızda çok fazla onlarla takılmasam da en azından gün içinde bir iki saat sohbet etme fırsatımız oluyordu.
Ben iç sesimle kendi kendime konuşurken su sesi kapandı ve banyodan Babam çıktı.
Onu süzdüğümde üzerine siyah bir takım giymişti Altına da simsiyah olan kunduralarını geçirmişti.
O annem gibi yapmayıp hızlıca bana sarıldı.Tabii ki karşılık vermiştim. " benim güzel kızımın ilk öğretmenlik günü nasıl geçti bakalım? " Anneme ne kadar Kapak yapmak istesem de ortam müsait değil gibi hissettim. ..
" güzel geçti baba Hiçte beklediğim gibi Korkulacak bir şey yokmuş öğrencilerim sayesinde bayağı bir eğlendim diyebilirim. "
"Ha bu arada Baba Katya abla Siz yokken burada durmayacak değil mi?" Diye sordum yani kadının haftada Sadece bir gün izin günü vardı.
Onu da kendine özel bir hayatı vardır belki diye düşünüp burada kalmasını istemedim. " Evet kızım biz yokken o burada kalacak" dediğinde hızlıca kollarından çıkıp olumsuz yönde başımı salladım.
" Hayır baba burada kalmasına gerek yok çocuk değilim Ben artık kendi başımın çaresine bakabilirim. "
Dediğimde babam benim maksim'e suratına mutlu bir ifade yerleştirdim Bu da demek oluyordu ki Katya Abla bu da kalmayacaktı onlar yokken.
" İyi peki Kızım sen nasıl istersen" dediğinde üçümüz de aşağı inip yemek masasına geçtik.
Okuldan geldiğim için hızlıca elimi ve yüzümü yıkayıp üzerime de rahat bir şeyler giyindikten sonra aşağı inip yemeğimi başladım.
Eğlenceli ve kahkaha dolu yemekten sonra annem ve babamın gitme saatleri gelmişti sanırım.
Babam annem ve katya abla kapıya doğru ilerleyince bende ayağı kalktım.
"Görüşürüz kızım bir yere gidince mutlaka bize haber ver ve kendine çok dikkat et" Dedim yanaklarımı öpünce bende onunkisini öpüp sıkıca sarıldım
Aynı konuşmayı annemden de işitince aynı sarılmayı onunlada yapıp onlara kapıya kadar eşlik ettim.
Annemle babam Hatta Katya abla da evden gidince koca evin bana kaldığını anlayıp kendimi sıkılmaya tam hazırlayacakken kafamda yanan ampul ile mutlu oldum.
Lan Ben bir hafta boyunca evde tek başıma ne yapacağım ki en iyisi Hadi birilerini çağırıp eğlenmek...
Bitti bölümüm nasıldı? Satır başlarında yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere ha Bu arada Yıldız'a Bir tık basarsanız çook mutlu olurum Öpüldünüz... 🐰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK-I YAKAMOZ
Teen FictionDİKKAT!= Final olduktan sonra düzenlemeye alacağım. _Akça ve Cellat, intikamdan doğan bir aşk mı? Sizce Akça Cellatın ona yaptıkları karşısında nasıl bir yaşam sürecektir?