Alex släppte ut ett dovt stön som fyllde hela rummet. Josef andades kraftigt i hennes nacke och saktade ner. Hon drog sina händer genom hans korta hår och ner på hans svettiga rygg. Han släppte ut några djupa andetag innan han placerade några små kyssar där hans ansikte låg nergrävt i hennes nacke. Hon drog med fingrarna på hans sidor och han rullade efter ett tag av henne och la sig på sidan. "Nej kom tillbaks" viskar hon och drog tillbaka honom över sig. Han skrattade och kysste hennes läppar "Är du inte trött nu?". Hon skakade på huvudet "Vi har ju precis börjat" svara hon även fast det här var deras tredje omgång denna morgon. "Det har du ju rätt i" svara han och lyfte på ögonbrynen. Hon nicka och bet sig i läppen. Han närma sig hennes ansikte och la sina läppar emot hennes. Hon välkomnade de glatt och drog händerna längs med hans kropp. Han drog bort hår från hennes nacke medan han kysste hennes läppar hårt. Alex började sära på benen och lät honom lägga sig emellan de så att hon hade ett ben på varsin sida av honom. Han tog hinten och ställde sig lite upp på knä för att få en bättre position. Medan deras läppar var fastklistrade mot varandra så tryckte han lugnt och försiktigt in i henne. Hon släppte ut ett litet stön mot hans mun och la upp sina ben runt hans höfter för att dra in honom ännu närmare. Hennes armar klängde sig fast runt hans nacke och hans ena hand låg i hennes nacke medan den andra låg på hennes midja. Han byggde snabbt upp ett lagom tempo som Alex tydligt visade var perfekt och precis det hon ville ha just nu. Små stön släpptes ut mellan deras kyssar och det var det enda ljuden som ekade i sovrummet.
Plötsligt hördes det en knackning på ytterdörren. Josef stannade upp, både kyssandet och det andra. De var tysta i några sekunder. "Fortsätt" mumla Alex sen mot hans läppar. "Ska du inte öppna då?" Svara han och drog bort från hennes läppar. "Nej de får komma tillbaka sen" säger hon och drar ner sina händer till hans höfter. "Det kanske är viktigt" viskar han nära hennes läppar. "Ja och då kommer de tillbaka, fortsätt nu" svara hon och tryckte emot hennes läppar mot hans igen. Han gjorde som hon sa och fortsatte. Men även knackandet fortsatt. Josef stannade inte den här gången utan gjorde som Alex bett om. Men så hördes en röst från ytterdörren "Alex? Är du hemma?". Alex stannade upp och släppte ut en tung suck "Paul".
Josef släppte även han ut en suck med tanke på att det inte kan vara något viktigt om det var Paul utanför dörren. "Ska vi låtsas som att vi inte är hemma?" Viska Josef. Alex skratta till och kysste hans läppar. "I wish" säger hon och rätar på sig som visar att hon måste gå och öppna dörren. Josef suckar och rullar av hennes kropp. Hon smiter ner från sängen medan de vita sängkläderna följer med på hennes tonade kropp en bit. Sen fångar hon upp en morgonrock och drar på sig den. Hon vänder sig om och ser Josef ligga och kolla på henne, helt naken. "Du får gömma dig" säger hon och vickar på huvudet. "Varför?" Frågar han och biter sig lite i läppen. "För att det hade sett väldigt konstigt ut om min bror fick se att jag ligger med mina anställda". "Jasså, anställda, är det fler?" Fråga han flörtigt och lyfte på ögonbrynen. Hon skratta och skadade på huvudet. Hon tog upp en utav kuddarna och kasta den på hans kropp. "Nej bara du, göm dig" viska hon. Han lipade smått och satte sig upp. "Och klä på dig nått" lade hon till och var påväg ut från sovrummet. "Vänta" hör hon bakom sig. Hon vänder sig om "Vad?". "Kom" säger han och sträcker ut handen. "Jag måste öppna" svarar hon och pekar ut mot hallen. "Kom bara snabbt" viska han och hon gjorde som han sa. När hon stod framför honom i sängen tog han tag i hennes ansikte och kysste mjukt hennes läppar. Hon kunde inte rå för leendet som formades på hennes läppar. Han släppte hennes ansikte och flinade "Göm dig nu" viskar hon och springer ut mot hallen. "Självklart chefen" viskar han för sig själv och letar upp sina byxor, sen smiter han in på toaletten i hopp om att hennes bror inte behöver använda den.
YOU ARE READING
Vi två
FanfictionDen här "boken" är uppbyggd på delar som inte hör ihop med varandra. Varje del är en ny historia och är därför inte sammankopplade med varandra. Jag hoppas ni kommer gilla det här konceptet!