"Nej nu måste vi upp, vi missar frukosten" säger Alex och klappar lite lätt på Josefs bröst. Han suckar högt och drar ner henne igen när hon försöker ta sig upp. "Nej men Josef påriktigt" skrattar hon och hennes läppar landar på hans. "Vi skiter i frukosten och så stannar vi här hela dagen" mumlar han mot hennes läppar. "Och missar den varmaste dagen på hela veckan?" Säger hon och lyfter upp huvudet. "Grekland är alltid varmt älskling" säger han och blinkar med ena ögat. Hon skakar lätt på huvudet och sätter sig upp med täcket mot bröstet. Han drar ner täcket lite så att hela hans överkropp syns "Vill du verkligen gå?" Frågar han flörtigt. Hon kollar ner på hans nakna bröst och biter sig försiktigt i läppen. "Nja, det där kan vänta till ikväll" svarar hon tillbaka flörtigt och drar handen över hans bröst.
Sen hoppar hon ner från sängen och letar upp ett par trosor i resväskan. Han kollar upp och ner på hennes kropp och suckar lätt innan han sätter sig upp. Hon vänder sig om medan hon knäpper bh:n "Ser du nått du gillar?".
Han lyfter på ögonen "Om jag gör" säger han och nickar. Hon flinar och kastar på sig en strandklänning snabbt. Han ställer sig upp "Kan du kasta hit ett par kallingar?" Frågar han och lägger händerna på höften. Hon kollar på honom och skrattar, sväljer hårt och kollar ner. Skakar lite på huvudet och plockar upp ett par kalsonger ur hans väska. Kastar de över sängen och han plockar upp de. Drar långsamt på sig de och plockar sen upp samma tröja som han haft på sig igår ifrån golvet.Hon ställer sig framför spegeln och börjar sätta upp sitt hår i en slarvig bulle när hon ser det. Hon går fram lite närmare mot spegeln och vickar på huvudet för att se bättre. "Va i helvete" viskar hon och gnuggar lite på sin hals för att se om det kanske bara var nått smuts. Nej. Det var det inte. "Vafan Josef" säger hon högre och kollar bort mot honom. Han vänder sig om "Vad?". Med stora ögon pekar hon på sin hals. "Va vadå?" säger han eftersom han inte ser. Han går fram närmare och då ser han det stora röda märket på hennes hals. Han skrattar till lite och räcker för munnen. "Det är inte kul" säger hon seriöst när han ställer sig bakom henne. Han kollar ner på hennes hals. "Var du tvungen att göra ett så stort också?" Säger hon och suckar. "Hörru du klagade inte inatt när jag gjorde det" säger han och petar henne på sidan av magen. "Nej men då visste jag inte att du skulle göra ett märke" säger hon med högre röst på det sista ordet. "Men älskling det klär dig" säger han och pussar henne på det stora sugmärket. Hon himlar med ögonen och kollar på det en gång till lite närmare.
Hon suckar och drar ut tofsen från håret. Drar ner håret så att det täcker märket sen vänder hon på sig och kollar upp på honom. Han flinar lite lätt. "Förlåt, jag ska inte göra det igen" säger han och lyfter på ena mungipan. "Nej för då kommer jag göra det på dig" säger hon och pekar med ett finger på hans bröst. "Ja och då kommer jag gå runt stolt med det" flinar han. Hon himlar med ögonen och ler lite. Han lipar snabbt innan han pussar henne lätt på munnen och klämmer på hennes rumpa. "Kom nu gummsan" skojar han och går mot dörren.
YOU ARE READING
Vi två
FanfictionDen här "boken" är uppbyggd på delar som inte hör ihop med varandra. Varje del är en ny historia och är därför inte sammankopplade med varandra. Jag hoppas ni kommer gilla det här konceptet!