23:59
Josef stod med telefonen i handen och väntade. Alex låg redan i sängen "Kommer du eller?" Ropar hon från sovrummet. "Ja jag kommer" säger han och går in till henne med telefonen fortfarande i handen. "Varför glor du på telefonen?" Fnissar hon lite. Han lyfter upp blicken och kollar på henne. "För atttt...." Säger han och drar ut på 'att', sen kollar han ner på telefonen igen, 00:00. "För att du fyller år nu" säger han och ler stort. Hon lyfter en aning på ögonbrynen. Han går närmare och hoppar ner i sängen bredvid henne. "Gör jag?" Säger hon nästan förvånat. Som att hon påriktigt hade glömt bort det. "Ja det gör du" säger han och kryper över hennes kropp. Lägger sina läppar på hennes och mumlar "Grattis". Hon skrattar till och lägger händerna i hans nacke "Tack".
Han lägger sina händer i hennes hår och fortsätter kyssa hennes läppar. "Kom" viskar hon och drar undan täcket så att han kan lägga sig där under med henne. "Hur känns det att vara ett år äldre?" Säger han på skoj mot hennes läppar. "Bra...lite smått ångest kanske" flinar hon och kollar upp på honom. "45 klär dig, du har aldrig sett bättre ut" säger han och blinkar med ett öga. Hon biter sig lite i läppen för att inte visa att hon faktiskt blir lite generad. Istället för att säga någonting, fångar hon upp hans läppar igen och drar sina händer under hans tröja. Han drar sina händer ner längs med hennes bara överkropp. När de hamnar på hennes höfter, tar han tag i hennes ben och lägger de runt hans höfter. Hon drar med sina fingrar över hans rygg, vilket gör att han får rysningar. "Vill du ha en liten tidig födelsedagspresent?" Säger han och klämmer åt lite på hennes höfter. Hon kollar upp på honom med ett litet flin. Han lyfter på ögonbrynen och hon fattar direkt vad han menar. "Mer än gärna" viskar hon och drar ner händerna mot hans byxor. Han lägger sina läppar nere i hennes nacke och knäpper upp bh:n under hennes rygg.
Hans korta stubb från skägget kittlar smått i hennes nacke. Hon flinar för sig själv. Även om det kittlas, så finns det ingen bättre känsla. Hon känner hur han långsamt drar av hennes bh längs med hennes armar så hon lyfter på sig en aning för att hjälpa till. När den är av kastar han bort den i sovrummet och förflyttar ner sitt ansikte och sina läppar mot hennes bröst. Hon släpper ut ett dovt stön som fyller hela rummet. Tur att det inte är någon annan i lägenheten.
Hon känner hur han flinar mot hennes bröst när hon släpper ut ljuden som han fått henne att skapa. Hon biter sig i läppen och tar tag i hans ansikte för att få upp honom till sina läppar. Hon placerar sina läppar mot hans och drar av hans tröja över huvudet. Resten utav kläderna som fortfarande är på, åker snabbt av och snart ligger de helt nakna under det tjocka täcket. Josef särar på hennes ben genom att lägga ett knä där emellan. Gör henne redo. "Är du säker på att du verkligen vill ha presenten nu? Då kanske du inte får några fler sen" säger han och flinar. Hon skrattar ironiskt, fullt medveten om att han har många fler "presenter" att ge. Hon nickar och fångar upp hans läppar i samma rörelse som han gör sitt jobb.Josef rullar av Alexs svettiga kropp. Han kastar av täcket en aning så att bara hans överkropp syns. Alex andas tungt och kollar upp i taket. Flinar för sig själv. Oavsett hur många gånger de gör det, så är det lika speciellt varje gång. Hon fattar inte hur han lyckas att alltid ge henne det hon vill ha utan att hon behöver säga något. Hon sneglar ner mot honom och ser hans svettiga bröstkorg åka upp och ner häftigt. Hon lägger sig på sidan och hoppar lite närmare. Lägger en hand på hans bröst och känner hans snabba hjärtslag. Han kollar ner på henne och ler när de möter varandras blickar. Hennes ögon glittrar även i mörkret. Han lägger sin arm runt hennes rygg och drar upp henne mot hans läppar. "Grattis älskling" mumlar han mot hennes varma läppar. "Tack" viskar hon tillbaka när deras läppar säras.
—————————————————————
Förlåt för så dålig uppdatering men jag har verkligen inte haft någon tid eller några idéer. Så därför kommer jag uppdatera här lite oregelbundet och när jag känner för det. Hoppas det är okej!❤️
YOU ARE READING
Vi två
FanfictionDen här "boken" är uppbyggd på delar som inte hör ihop med varandra. Varje del är en ny historia och är därför inte sammankopplade med varandra. Jag hoppas ni kommer gilla det här konceptet!