~ XX ~

138 31 13
                                    

Yazar'dan...

"Bebeğim hala bitmedi mi? Ben de içeri gelsem olmaz mı?"

Minho'nun bininci kez seslenmesine karşılık Seungmin hafifçe dudaklarını büzdü.

"Ama sürekli seslenip durursan yapamam ki, beni de burada strese sokuyorsun.."

Seungmin'in haklılığı karşısında sesi kesildi Minho'nun. Seungmin her ne kadar sevgilisinin bu denli stres yapmasına sinirlense de ona kızamıyordu. Sonuçta o da haklıydı, sabahki olaydan sonra Seungmin'i yalnız bırakmak istemiyordu.

Seungmin heyecanını bir kenara bırakıp derin bir nefes verdi ve yeterli süre geçtiğini düşünerek peçeteliğin üstüne bıraktığı testi eline aldı.

İçinden üçe kadar sayıp nefesini tuttu ve sonuca baktı.

Çift çizgi.

Göz yaşları yanaklarından aşağı süzülmeye başlarken heyecanla ayağa kalktı ve eliyle ağzını kapattı. Gözlerine inanamıyordu.

Kapağına oturduğu klozetin üstünden kalktı ve kapıya koşup titreyen eliyle kilidi açtı. Karşısında onu merakla bekleyen Minho'ya gülümseyerek test sonucunu gösterdi.

Minho'nun sonucu görmesiyle gözleri açılmış, bakışları karşısında mutluluktan ağlayan bedenin gözlerine kaymıştı.

Seungmin'i sıkıca tutup kucağına aldı ve heyecanla bağırdı.

"Ben baba oluyorum!!"

İkisinin de mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Minho'nun bu heyecanı karşısında Seungmin ellerini kalın omuzlara yerleştirmiş, kahkahalar atıyordu.

"Baba oluyorsun sevgilim, baba oluyorsun..."

Minho yavaşça Seungmin'i kucağından indirdi ve saçlarını okşayıp alnını öptü. Daha sonrasında ise eli yavaşça sevgilisinin karnına indi.

"Şimdi... Burada bizim bebeğimiz mi var?"

Minho'nun sorusuna karşılık Seungmin gülümseyerek başını salladı ve elinin tersiyle göz yaşlarını sildi.

"Bizim bebeğimiz var."

Minho başını yavaşça karşısındaki küçük bedenin boynuna gömdü ve kollarını ince bele sardı. Seungmin de karşılık olarak kocasının omzuna sıkıca sarılmıştı.

"Seni seviyorum Lee Minho."

Seungmin'in itirafına karşılık saniyeler içerisinde boğuk bir sesle yanıt gelmişti.

"Ben de seni seviyorum miniğim."


~•~

Büyük masada hep birlikte oturmuş yemeklerini yerken sürekli göz göze geliyordu Minho ile Seungmin. Göz göze geldiklerinde ise istemsizce sırıtıyorlardı ve masadakilerin neredeyse hepsi bunu fark etmişti.

Sessizliği ise bozan her zamanki gibi Jennie olmuştu.

"Anne fark ettin mi, bunlar çok arsız bir çift oldular ya."

Jennie'nin şakayla karışık söylediği şeye herkes gülerken bir tek Seungmin'in kaşları çatıktı. Minho'nun da gülmemek için kendini tuttuğunu görmesi iyice sinirlerini bozarken elindeki bıçağın sapını aniden masaya vurmasıyla herkesin sesi kesilmişti.

Herkes şaşkınlıkla Seungmin'e bakarken bu kadar etki edeceğini düşünmeyen Seungmin de şaşırmıştı. İstemsizce dudaklarını büzerek Minho'ya baktı.

"Hep dalga geçiyosun benle."

Ses tonunun bebek gibi çıkması herkesin gerginliğini alıp gülümsetirken Minho yavaşça sevgilisine uzanıp tek eliyle yanağını okşadı.

Welcome to Royalty // 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin